Originally posted by 205/65-15H
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M54 ennakoivaa huoltoa.
Collapse
X
-
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostKoska kuulemma uusissakin disa venttiileissä on sama ongelma et se tappi voi tippua koneen läpi, kun ko. osa on ollu sen 15-20 vuotta käytössäe39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Originally posted by petterihi View PostJoskus taisin ihmetellä ääneen mutta jäi epäselväksi, että onko M52TU DISA samalla lailla hajoavaa mallia. Korjaussarjaa ei tuolta ainakaan löytynyt.
Itse tilasin tuplavanoksen korjaussarjan sivulta vanos-bmw.com (venäläinen sivusto) ja jälkikäteen toisen sarjan (missä oli kaikki tarpeellinen) juurikin merkkiä X8R. Pyörittelin noita molempia sarjoja käsissä ja totesin että tuossa vanos-bmw:n sarjassa ne o-renkaat oli paksummat, mittoja en muista. Pistin lopulta vanos-bmw:n vanoksen tiivisteet ja X8R:n loput hilut. Ajoa on vielä niin vähän takana että paha sanoa tarkasti miten vaikutti mutta toiveissa olisi ainakin pienempi kulutusLast edited by Roisto; 16-04-2018, 21:40.2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Ähersin M54 disan korjaus-sarjan lopultakin paikalleen. Ei mennyt ihan yhtä nopsaan kuin opetusvideolla.
Tiivisteet irrotus pikku palasina oli jo etukäteen tiedossa, mutta mulla aikaa tuhraantui lisäksi pieniin vastoinkäymisiin, alatutti ei tahtonut irrota (kuva), asensin melan aluksi 0-45 asteen avauskulmaan, joten sai purkaa valmiin tekeleen lähes kokonaan. Melan pitää olla 90 astetta auki kun laitat uuden alumiinitutin paikalleen. Tätä ei ohjeesta näe selkeästi. Lopputulos kuitenkin toimivan oloinen, mekaanisesti vakuuttavampi kuin orkkis, ei 18 vuotta vanhassakaan ollut mitään valittamista kunnossa/toimivuudessa.Last edited by 205/65-15H; 09-01-2023, 11:28.e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Mikä tuo osanumero on olevinaan, kun bmw fans, realoem jne. ei tunnista sitä, eikä euroopan osakaupat. Mutta jenkkilän ecstuning tota esim. kauppaa ihan jäätävään hintaan:think
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostMikä tuo osanumero on olevinaan, kun bmw fans, realoem jne. ei tunnista sitä, eikä euroopan osakaupat. Mutta jenkkilän ecstuning tota esim. kauppaa ihan jäätävään hintaan:think
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.JapE36
Comment
-
-
Pielmeier ainakin toimitti pari vuotta sitten mukisematta tuolla osanumerolla juuri oikeanlaisen osan.
Edit. Ja näkyy E39-osastolla myös Lieksan Laakkonen kyenneen ainakin tilaamaan tuolla osanumerolla.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Vähän ennakoivaa huoltoon pitäis kans toteuttaa omalle E39 525i:lle. Tarkotuksena ois nyt vaihtaa venttiilikopan tiiviste kun näyttää vähän valskaavan ja siinä samalla sit vaihtaa huohotin letkuineen (sarjassa näky olevan 4kpl) sekä toi imm:ltä lähtevä haitariputki. Mitäs muuta tossa hommassa kannattaa vaihtaa samalla? Autodocilta tilaan osia mut sieltä ei näytä saavan tota imm lähtevän haitariputken jälkeistä putkee joka tulee kaasuläppäkotelolle kiinni, kannattais vissiin sekin hommata mut onko saatavilla kun marmorilta?
Comment
-
Comment