Announcement

Collapse
No announcement yet.

F sarjan N55, S55 ja B58 moottorien viritys ym. modaus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rale
    BTCF Member
    • Jul 2005
    • 1482
    • Porvoo

    #46
    Originally posted by Tommix View Post
    Teetitkö itse tuon modauksen? Miten tämä tapahtui? Kiinnostaa minua jos itsekin teettäisi joskus.
    Sori kirjoitin vähän huonosti tuon.
    Eli tällainen sinne on laitettu. En itse ole asentanut.

    Comment

    • Korpraali
      BTCF Member
      • Nov 2009
      • 524
      • Turku

      #47
      Eipä se turbon vaihto mitään rakettitedettä ole. Tuossa esim Kies Motorsportilta videoita turbon vaihdosta. Kylläkin kolmossarjaan. https://www.youtube.com/channel/UCcX...09lcG2w/videos
      BMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual

      Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i

      Comment

      • Tommix
        BTCF Member
        • Dec 2006
        • 5400
        • S:t Karins

        #48
        Originally posted by Rale View Post
        Sori kirjoitin vähän huonosti tuon.
        Eli tällainen sinne on laitettu. En itse ole asentanut.
        https://www.pureturbos.com/store/bmw...e-stage-2.html
        Kiinnostaa vaan että kuinka kauan menee aikaa, jos lähettää oman ensin tuonne, ja sit lähettävät modatun tilalle? Vai maksoitko core osuuden?
        Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
        Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
        ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
        Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

        Comment

        • suppari
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2006
          • 4049
          • Turku

          #49
          Originally posted by Tommix View Post
          Kiinnostaa vaan että kuinka kauan menee aikaa, jos lähettää oman ensin tuonne, ja sit lähettävät modatun tilalle? Vai maksoitko core osuuden?
          Kannattaa kysyä saako rungon hinnan takaisin jos lähettää kun uusi on paikoillaan. Ainakin yritysten välillä toimittajasta riippumatta näin onnistuu.
          sigpic
          P:0409699000

          JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
          tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
          huollot/korjaukset!

          BMW E&F sarjaan.
          Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
          8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
          AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

          Comment

          • PekkaSavolainen
            Bimmer Rookie
            • Jan 2009
            • 195
            • Uusimaa

            #50
            Originally posted by Tommix View Post
            Kiinnostaa vaan että kuinka kauan menee aikaa, jos lähettää oman ensin tuonne, ja sit lähettävät modatun tilalle? Vai maksoitko core osuuden?
            Kannattaa kysyä Euroopan edustajalta. Sijaitsee Belgiassa, joten rahti on nopeampi ja edullisempi. Lähettävät heti modatun tilalle, kun saavat oman yksilösi. Toki voit maksaa pantin ja lähettää vanhan myöhemmin, jos et halua seisottaa autoasi.

            Hinta ei juuri poikkea jenkkihinnasta, kun huomioi tullit ja alvin.

            Comment

            • Tommix
              BTCF Member
              • Dec 2006
              • 5400
              • S:t Karins

              #51
              Originally posted by PekkaSavolainen View Post
              Kannattaa kysyä Euroopan edustajalta. Sijaitsee Belgiassa, joten rahti on nopeampi ja edullisempi. Lähettävät heti modatun tilalle, kun saavat oman yksilösi. Toki voit maksaa pantin ja lähettää vanhan myöhemmin, jos et halua seisottaa autoasi.

              Hinta ei juuri poikkea jenkkihinnasta, kun huomioi tullit ja alvin.
              OK, eli maksavat pantin takaisin myös jälkikäteen, tämä on se realistinen vaihtoehto. Oliko Pekka mitään yhteystietoja tuonne Belgian suuntaan?
              Oliko Pekka sinulla mikä LPFP?
              Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
              Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
              ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
              Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

              Comment

              • MajorDrake
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2006
                • 7518
                • Jyväshyvä

                #52
                Missä hintaluokissa nuo MHD ja JB4:t liikkuu...
                Ja tukeekos ne S55:sta?

                Edit. Löysin hintoja MHD:lle, suoraanko ne niiltä ostetaan vai onko joku edustaja täälläpäin maailmaa?
                Last edited by MajorDrake; 24-11-2018, 00:25.
                M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                Comment

                • miyli
                  BTCF Member
                  • Dec 2008
                  • 2084
                  • Naantali

                  #53
                  Originally posted by MajorDrake View Post
                  Missä hintaluokissa nuo MHD ja JB4:t liikkuu...
                  Ja tukeekos ne S55:sta?

                  Edit. Löysin hintoja MHD:lle, suoraanko ne niiltä ostetaan vai onko joku edustaja täälläpäin maailmaa?
                  MHD ostetaan MHD:ltä suoraan ja maksaa kaiken kaikkiaan 547€, kannattaa ottaa myös se monitor module. Tuohan on autokohtainen auton vinillä tunnistetaan. Tarvit Androi pohjaisen laitteen jossa otg tuki. Sit haet google play kaupasta sen MHD apin. Sen apin kautta tunnistaa auton ja voit ostaa ne tarvittavat flasher module, monitor modelen ja tietenkin haluamasi map paketin.
                  Sit vaan flassays sisään.
                  Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
                  Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
                  Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"

                  Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
                  Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm



                  Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
                  1/4 maili 11.8 / 205 km/h
                  0-200km/h 11.40s
                  100-200km/h 6,00s
                  http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354

                  Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää

                  Comment

                  • tommi69
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2012
                    • 419
                    • Helsinki

                    #54
                    Mulla kun on toi jb4 purkki valmiiksi, niin kannattako tota fläshausta tehdä. Ensviikolla tulee Katin korvausputki kiinni
                    M140 xDrive v.2017
                    Kawasaki zH2 v.2020

                    Comment

                    • Tommix
                      BTCF Member
                      • Dec 2006
                      • 5400
                      • S:t Karins

                      #55
                      Originally posted by tommi69 View Post
                      Mulla kun on toi jb4 purkki valmiiksi, niin kannattako tota fläshausta tehdä. Ensviikolla tulee Katin korvausputki kiinni
                      Kyllä se race flässi kannattaa laittaa niin saa ennakot kohdalleen.
                      Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                      Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                      ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                      Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                      Comment

                      • Rale
                        BTCF Member
                        • Jul 2005
                        • 1482
                        • Porvoo

                        #56
                        PI setti asennettiin tänään kiinni. Aikaa vierähtikin 4h tuohon.
                        Täytyy kyllä todeta tuon moottorinohjain purkin todellinen down greidaus paikka tuohon imusarjaan kylkeen kiinni. Liittimet pyörii paskassa ja lämmön vaihtelut on melkoisia. Mut nyt ei tarvii BMW:n maksaa enää sitä pikkuista tuuletinta.
                        Tiistaina sitten böntin luokse loppu silauksen saantiin.

                        Comment

                        • msalojaa
                          Bimmer Fanatic
                          • Feb 2018
                          • 364
                          • Helsinki

                          #57
                          MHD uusi versio julki: https://www.facebook.com/MHDtuning/p...6612565267395/

                          ✓N55 EWG
                          - Added maps for PURE Stage 2 Turbo
                          - iDrive Perf gauges scaled
                          - Boost control adjusted
                          - Stage 1 & 2: a bit more boost
                          - E20 maps: more timing
                          ✓N55 PWG
                          - iDrive Perf gauges scaled
                          - More timing
                          - Stage 1: more torque

                          En ole vielä ajanut, mutta ainakin noi mittarit päivittyi.

                          Last edited by msalojaa; 05-12-2018, 09:23.
                          G29 Z4
                          Ex: F21 M135i xDrive, E89 Z4, F56 Cooper S, E92 320d, E90 318d, ...

                          Comment

                          • suppari
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2006
                            • 4049
                            • Turku

                            #58
                            Originally posted by MajorDrake View Post
                            Missä hintaluokissa nuo MHD ja JB4:t liikkuu...
                            Ja tukeekos ne S55:sta?

                            Edit. Löysin hintoja MHD:lle, suoraanko ne niiltä ostetaan vai onko joku edustaja täälläpäin maailmaa?
                            Mä voin laittaa MHD:n tai sitten oman edustajan softan. Yhden tuollaisen olen tehnytkin, DP:t laitettiin katittomat. 550hp tuosta tuli jo ennen dp vaihtoa.
                            sigpic
                            P:0409699000

                            JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
                            tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
                            huollot/korjaukset!

                            BMW E&F sarjaan.
                            Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
                            8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
                            AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

                            Comment

                            • H3nu
                              BTCF Member
                              • Feb 2014
                              • 252
                              • Hämeenlinna

                              #59
                              Mistä katiton dp kannattais tilata? Mielellään Euroopasta ettei tarvi tullien kanssa leikkiä. Lähinnä kiinnostaa että istuvuus on Bolt on.:think
                              BMW F82 M4 -16
                              BMW F20 116d M-sport -14
                              Aprilia Dorsoduro 900 -20
                              Sea-Doo RXP300RS -16

                              Comment

                              • miyli
                                BTCF Member
                                • Dec 2008
                                • 2084
                                • Naantali

                                #60
                                Originally posted by H3nu View Post
                                Mistä katiton dp kannattais tilata? Mielellään Euroopasta ettei tarvi tullien kanssa leikkiä. Lähinnä kiinnostaa että istuvuus on Bolt on.:think
                                Toinen hyvä vaihtoehto on ostaa käytetty vakio ja tyhjentää se.
                                Riittää kyllä vakioturbolle ja näyttää ulospäin vakiolta.
                                Näitä vaan ei vissiin ihan hirveästi ole markkinoilla myynnissä.
                                Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
                                Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
                                Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"

                                Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
                                Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm



                                Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
                                1/4 maili 11.8 / 205 km/h
                                0-200km/h 11.40s
                                100-200km/h 6,00s
                                http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354

                                Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎