Notta siis N-sarjalaisista yksi potentiaalinen hankinta sitten kuitenkin olisi N52 3-litraisena? En ole tosin bensankulutusta vielä tarkistanut. E. Kuluttaa näköjään saman kuin oma vanha 525i. Toki tehoa on sitten enemmän.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
N sarjan tyyppiviat
Collapse
X
-
Originally posted by kp21121 View PostEikös N47 vuodelta 2012 pitäisi olla jo vähän varmempi kuin vaikka N47 vuodelta 2009?
Ikuinen se ei silti ole,itse uskaltaisin sellaisen kohtuu turvallisin mielin ostaa.
Uusimmat kilkkeet taitaa olla 2013 uudemmissa.
Comment
-
-
Originally posted by kp21121 View PostNotta siis N-sarjalaisista yksi potentiaalinen hankinta sitten kuitenkin olisi N52 3-litraisena? En ole tosin bensankulutusta vielä tarkistanut. E. Kuluttaa näköjään saman kuin oma vanha 525i. Toki tehoa on sitten enemmän.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostToisin sanoen, jos suuttimet on kunnossa, niin NOX-anturi säilyy toimintakuntoisena 200tkm?
Rohkenen epäillä.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
n42/46 vuotaa öljyä useasta suunnasta: öljypohjantiiviste, suodattimenjalan profiilitiiviste, venttiilikopantiiviste, vanoksen solenoidien tiivisteistä, alipainepumpun tiivisteistä.__________________________________________________ ________________________
Vikakoodit Tampere (Pirkanmaa & Satakunta). Läppien poistot.
Comment
-
-
N42/3/5/6 -koneissa valitettavan yleistä sekin, että mm. nokka-akselien tunnistimet alkaa jossain vaiheessa vuotaa öljyä tunnistimen läpi. Eli vuotoa ei näy ulospäin välttämättä ollenkaan, mutta sähköliitin öljyssä ja öljy nousee kapillaari-ilmiön avulla johtosarjassa johtojen sisällä aina eculle asti ja ecun liitinkampa ui öljyssä. Samaa kuullut käyneen myös jäähdytysnesteen kanssa, kun koneen lämpöanturi vuotaa. Öljy ei välttämättä tuhoa muuta, kuin kovettaa johtosarjan herkemmin murtuvaksi, mutta tuo jäähdytysneste tekeekin sit reilummin hallaa.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Originally posted by O-Peksi View PostN42/3/5/6 -koneissa valitettavan yleistä sekin, että mm. nokka-akselien tunnistimet alkaa jossain vaiheessa vuotaa öljyä tunnistimen läpi. Eli vuotoa ei näy ulospäin välttämättä ollenkaan, mutta sähköliitin öljyssä ja öljy nousee kapillaari-ilmiön avulla johtosarjassa johtojen sisällä aina eculle asti ja ecun liitinkampa ui öljyssä. Samaa kuullut käyneen myös jäähdytysnesteen kanssa, kun koneen lämpöanturi vuotaa. Öljy ei välttämättä tuhoa muuta, kuin kovettaa johtosarjan herkemmin murtuvaksi, mutta tuo jäähdytysneste tekeekin sit reilummin hallaa.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostMitä tässä tapauksessa pitäisi siis ennaltaehkäisevästi uusia? Nokka-akselintunnistimet ja jäähdytysnesteen anturi? Osanumerot?ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Originally posted by O-Peksi View PostEn muista lonkalta anturien numeroita, mutta bmwfansista nekin löytyy helposti. Öljyvuodon näkee kyllä antureista helposti, kun käyttää liittimen irti, joten ennakointina riittänee, kun silloin tällöinen irroittaa liittimet ja tarkastaa tilanteen.
Anturit tais olla 70€/kpl,et miks tollasii piuhanpätkii tarttee edes myydä.
Comment
-
-
Originally posted by arben View PostNoup,kuvittelis et jossain vaihees se tulee kutistesukan ohi jolloin se jatkaa vuotamistaan kohti ecua. Näin netin mukaan käynytkin.
Ajattelin että liikkuu kapillaarisesti johtojen välissä mutta jos meneekin kuoren välissä niin...
Comment
-
-
N54:
Venttiilikoppa halki tai tiiviste vuotaa
Öljynsuodattimen jalan tiiviste vuotaa
Automaattilaatikon sähköjen läpivientiholkki falskaa
Alipaineletkut hapertuuKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment