Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50-turbo keskustelua osista 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jokuuu
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Joo kiitos! Zoomailin eka itse että R5671A vois olla, mut siinä ei ilmeisesti ole vastusta. Mut tuossa R5672A näyttäs olevan
    Noissaki toki kannattaa olla tarkkana millasta tulppaa puola suosii. Esim vag puolalla oltava se 5kohm vastus tulpassa esim bcpr9es. Mut onessa eikö ole ign1a vastaavat puolat tulpanjohpoilla joten helpompi toteuttaa vaikka vastuksetonkin tulppa oikeilla tulpanjohdoilla.:think

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by jokuuu View Post
    R5672A-10 esim ja 1Kohm vastuksella.
    Joo kiitos! Zoomailin eka itse että R5671A vois olla, mut siinä ei ilmeisesti ole vastusta. Mut tuossa R5672A näyttäs olevan

    Leave a comment:


  • jokuuu
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Mikä mahtoi olla NGK:n racing tulpan malli, mikä passaa m5x koneisiin?
    R5672A-10 esim ja 1Kohm vastuksella.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Mikä mahtoi olla NGK:n racing tulpan malli, mikä passaa m5x koneisiin?

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Oon tehny ahtaan reiän päätyyn ja kiertäny kartionipan siihen

    Leave a comment:


  • MR_piikki
    replied
    Onkos porukka tehnyt tuohon vakio M50B25 imusarjaa jonkunnäköisiä painelähtöjä lisää? Jos,niin millainen toteutus ja niin että myös kestää eikä repeä helvettiin? Vai jaettu vaan tk moottorin nipalta johonkin erilliseen telakkaan mistä sitten useampi lähtö?

    Leave a comment:


  • ^Tonix^
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    Eikö ihmiset enää osaa käyttää realoemiä yms.
    Osanumero: 11341738488



    Tosta 14€ kpl: https://www.schmiedmann.fi/fi/bmw-z3...?q=11341738488

    En ota takuuta että etsimäsi osa mutta tossahan noi työkalut on millä voit itse itseä.
    Eiköhän tohon rahaan laita vielä vähän lisää ja ostaa vaikkapa supertechit tai vastaavat.
    Ja NonVanos jousista ollut puhe, linkkasit sitten vanos jouset..
    Last edited by ^Tonix^; 30-08-2023, 20:20.

    Leave a comment:


  • aae30
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    Eikö ihmiset enää osaa käyttää realoemiä yms.
    Osanumero: 11341738488



    Tosta 14€ kpl: https://www.schmiedmann.fi/fi/bmw-z3...?q=11341738488

    En ota takuuta että etsimäsi osa mutta tossahan noi työkalut on millä voit itse itseä.
    no mitäpä lottoot onko uusia ostamassa? 2*14*24...

    edit: käsittääkseni siis tuplajousista kirjoitti yllä viimeisimpänä.
    Last edited by aae30; 30-08-2023, 19:02.

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Originally posted by mettis View Post
    Noita nonvanoksen jousia etsinyt, ei tunnu keltään löytyvän..eikä viitsi tuota yhtä kokonaista mottia purkaa jousien tähden.
    Hakusessa 550-650hv moottorista kuitenkin, niin ei viitsi kahteen kertaa tehdä.
    Eikö ihmiset enää osaa käyttää realoemiä yms.
    Osanumero: 11341738488



    Tosta 14€ kpl: https://www.schmiedmann.fi/fi/bmw-z3...?q=11341738488

    En ota takuuta että etsimäsi osa mutta tossahan noi työkalut on millä voit itse itseä.

    Leave a comment:


  • mettis
    replied
    Noita nonvanoksen jousia etsinyt, ei tunnu keltään löytyvän..eikä viitsi tuota yhtä kokonaista mottia purkaa jousien tähden.
    Hakusessa 550-650hv moottorista kuitenkin, niin ei viitsi kahteen kertaa tehdä.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Toisaalta jos se ei mikään älytön tehopeli oo, niin ne vakio kamat toimii ihan loistavasti.

    Leave a comment:


  • Oksanen
    replied
    Originally posted by mettis View Post
    Olen kasaamassa asconan keulille ahdettua m50:stä tuon vaparin tilalle ja nyt pitäisi päättää mitkä venttiilinjouset laitan kanteen..kansi on vanos versio johon tulee saksmannin kesyimmät vanos nokat.tuplajousia etsiskelin mutta ei löytynyt, laitanko vaan läjään vakio vanos tynnyrijousilla vai noilla vakio kartiojousilla?
    Ota vakio tuplajouset nonvanoksesta. M50tu:n 6mm venttiilille löytyy täältä markkinapaikalta crmo retskut, tai sitten hommaat M60:stä retskut niin saat 6mm venttiilinvarteen nonvanoksen tuplajouset. Jos M50tu:ssa on vielä 35mm hydekupit niin niiden sisään ne tuplajouset mahtuu, M54:ssä on pienemmät niin siihen joutui vaihtaan nokkalaaksot ja nostajat. Tosin katselin että M50 tu ja nv hydekupit on eri osanumerolla (tosi pikainen realoemitsekkaus, voin olla väärässäkin), mutta jos ne on samat sisähalkasijaltaan niin kyl niiden pitäs toimia

    Leave a comment:


  • mettis
    replied
    Olen kasaamassa asconan keulille ahdettua m50:stä tuon vaparin tilalle ja nyt pitäisi päättää mitkä venttiilinjouset laitan kanteen..kansi on vanos versio johon tulee saksmannin kesyimmät vanos nokat.tuplajousia etsiskelin mutta ei löytynyt, laitanko vaan läjään vakio vanos tynnyrijousilla vai noilla vakio kartiojousilla?

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Jos tarkotat niitä pisteitä siinä rattaassa ja kehässä, niin eiköhän ne siksi ole, ettei kukaan laita sitä kehää väärinpäin eli ne pisteet silleen että on nähtävissä samalta puolelta molemmat.

    Tarkkaan hiottuja osia, siksi pitää olla samoinpäin kuin on tekovaiheessa päätetty

    Leave a comment:


  • Kristian malmisuo
    replied
    Moro! M52 öljypumppu, onko ehdoton että rattaan ja rungon piste merkit osuu kohalleen, moottori kasattu jo ja nyt tuli mieleen moinen asia.. pystyy vielä nyt helposti korjaamaan asian ennen ekoja startteja.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎