Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50-turbo keskustelua osista 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Maikkeli
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    On, ei ota speeduinoo tai megaa säätöön
    Jännä homma, pari vuotta sitten sääteli ainakin mun megasquirttia onnistuneesti.

    Leave a comment:


  • naikou
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    Sitä ei oo tullu kysyttyä
    Ainakin mitä oon sen somea kattonut nii on siellä ollut autoja vaikka minkälaisella moottorinohjauksella

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by naikou View Post
    Onko kansiset kysytty?
    Sitä ei oo tullu kysyttyä

    Leave a comment:


  • naikou
    replied
    Onko kansiset kysytty?

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    On, ei ota speeduinoo tai megaa säätöön
    Millään muulla tuu ite ees ajettua

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by Maikkeli View Post
    Onko dynolab kysytty :think
    On, ei ota speeduinoo tai megaa säätöön

    Leave a comment:


  • Maikkeli
    replied
    Onko dynolab kysytty :think

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Missähän tuon säädättäs m50 turbo speeduino ohjauksella.

    Aika moni ei ota työn alle speeduinoa/ megaa. Toisilla on 2-3kk jono ja osaan ei oo luottoo.

    Sanotaan vaikka että 350km Tampereelta sais olla.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by Vauhtivaunu View Post
    Ja sittenhän on myös 14point7:


    https://www.14point7.com/
    Jep luotto kamppeita nämäkin. Tahtoo vaan turhan usein olla out of stock nuo.

    Leave a comment:


  • Vauhtivaunu
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Jep. Ei kannatta kyllä plx:ää enään nykyään ostaa. AEM vaikka ennemmin. En tiiä millanen innovate nykyään on, mut ainakin aiemmin se free-air calibrointi homma oli melko paskaa.

    Ja sittenhän on myös 14point7:


    Best Wideband O2 Controllers around, 0.01 Lambda accurate, fast response, 2 year warranty. Open source @ $35. Plug & play @ $75. 52mm gauge w/ display @ $110

    Leave a comment:


  • ippeex
    replied
    mulla toi plx teki sitä keväällä kun oli vähän viileempää että se näyttö jääty siihe bootti ruutuun missä näkyy se sydänkäyrä ja alko toimimaa vasta kun oli lämmenny ja käynnisti uusiks

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    Näin on, ihan täyttä paskaa. Anturikaan ei oi mikään boshilainen vaan taivas tietää mikä
    Jep. Ei kannatta kyllä plx:ää enään nykyään ostaa. AEM vaikka ennemmin. En tiiä millanen innovate nykyään on, mut ainakin aiemmin se free-air calibrointi homma oli melko paskaa.

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Ongelmaan en osaa sanoa, mut joo tuoreemmat versiot on kyllä just tommosia Mulla on joku lsu4.2:n aikanen plx ja se on kyllä jämyn olonen kampe. Kotelokin on täys alumiinia jne. Mut nuo uusimmat on kyllä melko cost reduction kierroksen käyny ja alkaa olla niin halvalla tehty kuin kiinasta onnistuu. Ohjaimen kotelokin on muovia ja tasoa atrian voileipäkinkkun rasia.


    Näin on, ihan täyttä paskaa. Anturikaan ei oi mikään boshilainen vaan taivas tietää mikä

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    On muuten niin kiinalainen ja himpula laite että ei oo tosikaan.
    Ongelmaan en osaa sanoa, mut joo tuoreemmat versiot on kyllä just tommosia Mulla on joku lsu4.2:n aikanen plx ja se on kyllä jämyn olonen kampe. Kotelokin on täys alumiinia jne. Mut nuo uusimmat on kyllä melko cost reduction kierroksen käyny ja alkaa olla niin halvalla tehty kuin kiinasta onnistuu. Ohjaimen kotelokin on muovia ja tasoa atrian voileipäkinkkun rasia.

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Oisko täällä ketään kellä ois sanoo mitään että mikäs tota mun plx multigauge laajakaistamittaria oikeen vaivaa kun kosketusnäyttö ei reagoi mihinkään millään tavalla.

    On muuten niin kiinalainen ja himpula laite että ei oo tosikaan.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎