Todellakin, siis tehoilta jne. mutta ei miltään osien vaihdolta, tajutkaa SE! Ei se tarkoita moottorin prosentteja, vaan ylimääräiset vaihdetut osat.
((kuten kannen vaihto 8->16 tappiseen rinnastetaan moottorin vaihtoon, mutta vaan tehojen puolesta) Ilmeisen vaikea sisäistää?)
prkl ittelläni korinvaihto 325 prosentit 34.2. moottorii eikä voimansiirtoo ei vaihdettu eli jos ahdinta mielisin ni prossat paukahtas yli 35 ja kanta auto tark
maksaa 735e perseestä! jos osa kertaalleen vaihdettu ni prosentteja ei enää mee
Jos sulla korinvaihto on ja prosentitkin on vain 34,2 niin silti kanta-auton tarkastus täytynyt tehdä(tehty)!!
Koska numero on meistetty uudelleen!!!
Mihin meenasit verrata tuota tehojen puolesta?? 320i?? saa olla 129hp vai 325i että saa olla 204hp
Onko sulla abs-jarrut siinä?? vai minkä ikäinen se on?
Ei oo absia. Siis tekniikkahan on -86 ja touringin kori -91 -----
Mihin meinasin verrata, jaa - onko se ihan itse valittavissa?? Onhan 324TD olemassa, miksei siihen?
PERKELE, sais joku puhtaakskirjottaa nuo AKEN lakitekstit, tai vois olla BTCF:llä oma lakimies liituraitapuvussa valmiina suomentamaan noita..
Tuota tuota, kumpaahan tuota nyt sitten verrataan rungon vai muitten osien mukaan tuota ikää..
Ja saahan sen valita, mihin vertaa, mutta se 20% tulee vain mallisarjan tehokkaimpaan.
Jos sitä verrataan rungon iän mukaan, vaertaisin 320i malliin, kun siinä ei ole abs-jarruja kuten 324td ja 325 on.. Muuten sama alusta.. Huom. Nyt puhun TOURING malleista.
Eli kun vertaa 320i saa olla 129hp papereissa tehoa.
Tuota tuota, kumpaahan tuota nyt sitten verrataan rungon vai muitten osien mukaan tuota ikää..
Ja saahan sen valita, mihin vertaa, mutta se 20% tulee vain mallisarjan tehokkaimpaan.
Jos sitä verrataan rungon iän mukaan, vaertaisin 320i malliin, kun siinä ei ole abs-jarruja kuten 324td ja 325 on.. Muuten sama alusta.. Huom. Nyt puhun TOURING malleista.
Eli kun vertaa 320i saa olla 129hp papereissa tehoa.
Eiköhän se ikä mene sen alkuperäisen kanta-auton mukaan, eli tässä tapauksessa ilmeisesti tekniikan mukaan. Kai se luontevin vertailukohta on 324td. Kuka tietää mitä eroa dieselien alustoissa on, onko td:ssä vakiona ABS, kuten edellä ehdotetaan?
auton mallimerkintä ei muutu vaikka siihen 324d olis vaihdettu mersun kori niin auton merkki ja malli on bmw 324d...
eli tässä tapauksessa olisi verrokkina -87 tai uudempi 324td
Turbotus EI tuo lisää prosentteja, tämä on varma.
Ainoastaan vaihdetuista osista menee ja ethän sä mitään vaihda, vaan lisäät, eli menee lisälaite asennuksena. Sama koskee tietty välijäähdytintä ja putkia sun muita. Jos oikein tarkaksi menee niin tietty pakosarjat ja pakoputket, suutimet ynnä muut joita joutuu vaihtaan, niistä pitäis mennä prossat, mutta haluaisin nähdä kuka katsastusmies alkaa laskea jotain prosentin kymmenyksiä.
Turbotus EI tuo lisää prosentteja, tämä on varma.
Ainoastaan vaihdetuista osista menee ja ethän sä mitään vaihda, vaan lisäät, eli menee lisälaite asennuksena. Sama koskee tietty välijäähdytintä ja putkia sun muita. Jos oikein tarkaksi menee niin tietty pakosarjat ja pakoputket, suutimet ynnä muut joita joutuu vaihtaan, niistä pitäis mennä prossat, mutta haluaisin nähdä kuka katsastusmies alkaa laskea jotain prosentin kymmenyksiä.
Hyvä kun tulee jämptiä tietoa. Niin no, on VARMASTI tollasia katsastusmiehiä, mutta nyt siis selkes et tällanen turbotus tohon kv- pommiin ois mahdollista.
Eikä prosentit mene yli rajojen. Eikä tule kanta-autotarkistusta enää.
Hienoa.
Jarrujen parantelu nyt oli ihan ensmäisenä mielessä, ei tosta pommista nyt enää pommimpaa ole tarkotus tehrä. Uutta levyä, satulaa ja jarruputkea/letkua vaan peliin.
Mutta entä se ABS, vaaditaanko sitä ? Oisko tohon varmaa tietoa
Eiköhän se ikä mene sen alkuperäisen kanta-auton mukaan, eli tässä tapauksessa ilmeisesti tekniikan mukaan. Kai se luontevin vertailukohta on 324td. Kuka tietää mitä eroa dieselien alustoissa on, onko td:ssä vakiona ABS, kuten edellä ehdotetaan?
Huom. puhuin touring mallista.
Mutta, jos verrtaan -86 peliin, niin sinnehän voi tukkia rauhassa 325 alustan ja abseja ei vaadita, ja tehot saa olla 204hp.
Ja eikö 324d ole vakiona sama alusta kuin 320i (sedan) (???), niin eihän se vaadi alustaa mitään muutosta että saa 129hp papereihin tehoa,
Mutta, jos verrtaan -86 peliin, niin sinnehän voi tukkia rauhassa 325 alustan ja abseja ei vaadita, ja tehot saa olla 204hp.
Ja eikö 324d ole vakiona sama alusta kuin 320i (sedan) (???), niin eihän se vaadi alustaa mitään muutosta että saa 129hp papereihin tehoa,
324deessä on rumput, ja ne onkin jo menossa vaihtoon... tuo 204 hp ois ihan kiva tavote
vai onko jo maksimit mitä tosta 324TDeestä on yleensä otettu... Mikä näistä myllyistä tekee heikompia kun noista saman ikästen mersujen joista otetaan +400 hp +älyttömiä Nm lukemia ----
324deessä on rumput, ja ne onkin jo menossa vaihtoon... tuo 204 hp ois ihan kiva tavote
vai onko jo maksimit mitä tosta 324TDeestä on yleensä otettu... Mikä näistä myllyistä tekee heikompia kun noista saman ikästen mersujen joista otetaan +400 hp +älyttömiä Nm lukemia ----
Juu, ei taida olla kellään otteessa 204 hp e30 diiselis , mikä on mahdollista.
Niin on 320i (sedan) mallissakin ja pikkutolpat edessä 45mm
Onko kukaan viellä laittanu kaikkia kohilleen ja penkittäny, minun tietääkseni ei. Harvalla on nestepää tehty. Mutta tulossahan niitä on.. Ja sitten että 3.0l on pikkusen enemän tuottoa..
Ja ota sitten lappu mukaan, kun menet muutoskatsastamaan sen, että saat suurentaa jarruja ilman prossia, kun sulla on kanta-autotarkistus tehty.
Comment