.....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kuinka m20:stä 80hv/litra?
Collapse
X
-
Originally posted by T3No näitä 2,6-litraisia koneita on tullut tehtyä jo yhteensä 5kpl. Enkä ole ainut, eikä se ole alkujaan minun visioni. Vaan asiaan...
Normaalissa ajossa tuo oma 2,6:n on vienyt bensaa helposti alle kympin.
Pitkässä matkassa ei mikään temppu päästä 7,5-8L:n lukemiin.
Mutta saa sillä menemään 16-18:litraakin, jos haluaa
Tälläinenhän olisi kiva. Mitäköhän nuo sieluttomat sähköruiskut ja älytön b25 kansi tuosta sanovat...
Comment
-
-
Originally posted by T3Jos pilkkua viilataan, niin tarkasti 2552ccm.
Tallinlattialla on nytkin ajamaton 2,6-alakerta, uusilla STD-laakerilla, hoonattuna uusilla männänrenkailla. Männät muokattuna jne.
Paikoillaan tuliterä öljypumppu ja 2,5:n kytkin (alkuperäinen BMW-varaosa).
Tuliterä vesipumppukin on kiinni.
Tosin E21:n peltisellä öljypohjalla ja virranjakajanreikä avoinna.
Tuolla alakerralla ei siis ole ajettu metriäkään...
Kiinnostaako jotakuta? Ilmainen se ei ole.
t.Ville
ps. Minkä värinen kone? Mä haluun vaaleanpunaisen...
Comment
-
-
Originally posted by FreakMm. Sirkus voisi kyydissä olleena kertoa miten puristusten ja kannenporttaus vaikuttaa kaksilitraisen läskiremmikuutosen alavääntöhin.Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
-
Originally posted by MeisseliOsaako joku muuten selittää miksi ihmeessä näin sitten on? Jos toinen kone tuottaa kaikilla kierroksilla selvästi enemmän vääntöä (sekä siis myös tehoa), niin miten se toinen jaksaa kuskata autoa paremmin? Eripainoiset autot? Eri välitykset? Vai onko moottoreissa kierrosluvun, väännön ja niistä laskettavan tehon lisäksi jotain muita mystisiä suureita, joita fyysikot eivät vielä ole löytäneet? Valistakaa tyhmää.
Vaikuttaako tähän eroon sitten uudemman 325i:n typerä puristussuhde, vaiko 323i-K-jetronic-moottorin pienet kanavat(parempi alavääntö), vaiko mikä?
pari hymiötä...
E61 535D M-SPORT LCI ALPINWEISS III
Myydään munuaiset http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=331983
Myydään E6x LCI M-Sport ratti
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=348466
Comment
-
-
Originally posted by T3Hieman arvelluttavaa.
Originally posted by T3Mutta sullahan on siinä autossas jo valmiina hyvä AIHIO tehdä siitä MOOTTORI.
Nakkaa se kampiakseli sieltä Sicknessin sänkyyn (onpahan sen muijan mielestä sielläkin joskus jotain jäykkää).
Heitä tilalle 2,3.n akseli ja juustohöylällä vähän sipaiset niistä männistäs veks.
Sit vaan kaikki muut perusasiat ja vroom.
Originally posted by T3Mutta, jos sä järkevä oot..Kyllä se auto sillä(kin) moottorilla kulkee pisteestä A--->B.
Kyllähän Std-kuntoisia b25 lohkoja saa tästä maailmasta ihan fikuihin hintoihin.
Comment
-
Comment