Kyllä sitä virittelee tuollaisella tuoreemmallakin lohkolla ihan hyvin. Isommilla paineilla ahdettuna kannattaa satsata vanhempaan tai vakavaan kilpakäyttöön vaparina. Jenkeissä käyttävät historic-kilpureissakin noita uudempia koska ovat kevyempiä.
Mikähän lohko ja mistä autosta mahtaa olla lähtöisin.
Numero +3724118+
Poraus tönärilla mitaten noin 90mm
Tarkemmat tiedot ois kanssa poikaa.
Linkin takaa kuvia kyseisestä kamppeesta.
Mikähän lohko ja mistä autosta mahtaa olla lähtöisin.
Numero +3724118+
Poraus tönärilla mitaten noin 90mm
Tarkemmat tiedot ois kanssa poikaa.
Linkin takaa kuvia kyseisestä kamppeesta.
Lohko on 1967 valettu, startin korvalla 1331651. Jos osaatte kertoa minkä auton lohko niin kiitos. Samapa se sinänsä, lohko on mallia wanha ja vahva, sen nyt näkee heti, mutta kiinnostaa tietää.
-Jarno
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
lohko on 1967 valettu, startin korvalla 1331651. Jos osaatte kertoa minkä auton lohko niin kiitos. Samapa se sinänsä, lohko on mallia wanha ja vahva, sen nyt näkee heti, mutta kiinnostaa tietää.
-jarno
Neue-Klasse 2000:n lohko
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment