Jakajan takana lohkon alareunassa on meistetty numero joka on sama kuin koneen alkup. auton valmistenumero, sillähän se selviää. Yleensä ruosteinen ja likainen.
Ny on hauska M10-lohko. Normaali startinkorvan kohta on ajettu puhtaaksi ja lohkopinnan takana (laatikon etureunan edessä) olevaan tasoon(portaalle) on meistettu:
pieni pyöreä BMW-meisti, 23 A 3 6 , pieni kolmion mallinen meisti.
wtf :think
Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
& 02 tulpo saniteetti dyno
Älä väkisin, ota isompi vasara. If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having
Jep jep, että T3 on suututettu - mutta kysytääs nyt kuiteskin.
Mulla on golden shower e34ssa leikanneen m20 moottorin tilalle laitettu saksasta vaihto m20 edeltävien omistajien toimesta.
kiinnostaisi kovasti tietää mistä tuo moottori on ja miltä ajalta kun on niin vähän ajettukin ,)
..ja kun pitäs imuletku ostaa jne..
Kaksi lohkoa möllöttää varastossa. En löytänyt itse mitään järkevää vastausta realOEM:stä tai bmwfans:sin sivuilta, joten voisiko joku auttaa tietämyksellään että mistä nämä lohkot on peräisin.
18 4V C
+7479089+
18 4V C
+8209762+
Tarkoitus olisi viedä jompikumpi näistä koneistettavaksi 90,5mm männille sopiviksi. Kiitos jo etukäteen!
kaksi Lohkoa Möllöttää Varastossa. En Löytänyt Itse Mitään Järkevää Vastausta Realoem:stä Tai Bmwfans:sin Sivuilta, Joten Voisiko Joku Auttaa Tietämyksellään Että Mistä Nämä Lohkot On Peräisin.
18 4v C
+7479089+
18 4v C
+8209762+
Tarkoitus Olisi Viedä Jompikumpi Näistä Koneistettavaksi 90,5mm Männille Sopiviksi. Kiitos Jo Etukäteen!
7479089 = E28 518 -82
8209762 = E21 316 -82
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Ny on hauska M10-lohko. Normaali startinkorvan kohta on ajettu puhtaaksi ja lohkopinnan takana (laatikon etureunan edessä) olevaan tasoon(portaalle) on meistettu:
pieni pyöreä BMW-meisti, 23 A 3 6 , pieni kolmion mallinen meisti.
wtf :think
Tämä jo varmaan selvinnyt,mutta kertauksena. 520 72-75 (tehdaskorjatun) vaihtomoottorin lohko.
Comment