No kun, vakiona M50b25TU:sta lähtee 77+ hv/l, ja ainoasta vertailukelpoisesta kohteesta S30b30US otetaan jopa se 80 hv/l, niin se sitten siittä virittelystä & veettyilystä... :think
Eli, että kun samalla konstruktiolla varustetusta ///M 3.0L myllystä tulee +3.0 hepoa/litra enee, niin yleisesti EI siksi uskota siihen, että vaikka 2.5L myllyn varustais ton 3.0 koneen nokka-akseleilla, viriohjauksella, vapaafilsulla & putkistolla, yms. että siittä 2.5L:stä tulis silloinkaan mikään kuuraketti...
Varmaan tällöin myös ymmärtänette, miksi porukka suosittaa euro M3 -version harkintaa?
Toki... jos viitsii vaihtaa myös ton 3.0L kammen, niin sillon saa toki ehkä tuon 240hv.
Eli, että kun samalla konstruktiolla varustetusta ///M 3.0L myllystä tulee +3.0 hepoa/litra enee, niin yleisesti EI siksi uskota siihen, että vaikka 2.5L myllyn varustais ton 3.0 koneen nokka-akseleilla, viriohjauksella, vapaafilsulla & putkistolla, yms. että siittä 2.5L:stä tulis silloinkaan mikään kuuraketti...

Varmaan tällöin myös ymmärtänette, miksi porukka suosittaa euro M3 -version harkintaa?
Toki... jos viitsii vaihtaa myös ton 3.0L kammen, niin sillon saa toki ehkä tuon 240hv.

Comment