Originally posted by Jipsu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mikä on paras mootorin ohjaus laite? Säädettävyys toimivuus hinta/laatu suhde
Collapse
X
-
Originally posted by NHB View PostKyllä mun mielestä on täysin aiheellista kiinnittää huomiota epäloogisiin väitteisiin, joilla yritetään perustella jonkin järjestelmä toimattomaksi. Ja tällä tarkoitan näitä, "ammattimies on sanonut että järjestelmä xxx on huono, koska se ei toimi kolmosvaihteella", väitteitä. Jos tuollaiset väitteet ja ostamisen helppous (mistä lähtien ostaminen on ollut hankalaa?) ratkaisevat valinnan, niin silloin ollaan mun mielestä metsässä.Autot
Bmw I8
Mini cooper S
Ex A90 3.0 GR Supra, F30 330e, e36 widebody 330 turbo, f30 318d, e30 mtech 2 apina b6 turbo.
IG: Irl_Customs
Comment
-
-
Originally posted by NHB View PostMikset kerro meille enemmän Autronicin ogelmista?Autot
Bmw I8
Mini cooper S
Ex A90 3.0 GR Supra, F30 330e, e36 widebody 330 turbo, f30 318d, e30 mtech 2 apina b6 turbo.
Comment
-
-
Cell juu olen puhunut Zoui:in kanssa ja hänki sanos että oli joko raudassa tai ohjelmistossa vika ja nämä kommentit ovat tärkeitä kun tulee oma kohtaisia kokemuksia eikä mitään esso baari legendaa
mutta edelleenkään itsellä ei oo kokoemuksia ku on eka vasta projekti menossa
ei helpota hehe
omat tarveet on löytyny tatechiltaLast edited by Irl-Racing; 30-09-2007, 14:18.Autot
Bmw I8
Mini cooper S
Comment
-
-
Se on zouin mielipide, ruiskun edustajalla oli asiasta vähän eriävät mielipiteet ja uskoisin että totuus on jossain siellä välillä.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostSe on zouin mielipide, ruiskun edustajalla oli asiasta vähän eriävät mielipiteet ja uskoisin että totuus on jossain siellä välillä.Autot
Bmw I8
Mini cooper S
Comment
-
-
Originally posted by Jipsu View Postkaikista laiteista mollataan jokanen on eri mieltä tää on hiukan sekavaa jotkut puhuu asiaa jotkut ei325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Jipsu View Posthyvinki voi olla totta meillä oli ihan hyvä keskustely pystyssä mutta kaikista laiteista mollataan jokanen on eri mieltä tää on hiukan sekavaa jotkut puhuu asiaa jotkut ei
Et tainnut olla äikän tunnilla, kun välimerkeistä puhuttiin.
Tässä annat ymmärtää että olet ollut projektissa mukana:
Originally posted by Jipsu View Postjoo meilläkin oli turbo projektissa megaruutta mutta ei ollu niin hyvä ja siihen tuli hestecja oon ite aika epäilevä tohon megaan vaikka voi olla hyväkin en mee sanoo et olis huono mutta meillä se ei oo ollu paras mahollinen.
Originally posted by Jipsu View Postne on muiden laitteita mitkä ei ole toiminut... ja taas jos pysyttäis aiheessa..Originally posted by Jipsu View Posten kuule tiedä kun ei ole mun projektiniAprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostPelkästään sun tarinat ei ole sekavia, vaan myös kirjoitus asu.
Et tainnut olla äikän tunnilla, kun välimerkeistä puhuttiin.
Tässä annat ymmärtää että olet ollut projektissa mukana:
täällä taas päin vastaista:
Mies on pihalla kuin lumiukko
oon ollu turbo projektissa vaan maalarina kuin omassakin..Last edited by Irl-Racing; 30-09-2007, 16:27.Autot
Bmw I8
Mini cooper S
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostNii-in, tottakai kaikkia mollataan koska kaikkien kanssa on ollut joskus ongelmia. Entäs sitten? Et varmaan lopeta maiton ostamistakaan kaupasta vaikka joku joskus olisikin saanut valmiiksi härskiintynyttä :think Eikä se ole vähemmän asiaa jos kyseenalaistaa nuo "olen kuullut huonoa" -jutut kun ovat niin heikolla perustalla...Last edited by Irl-Racing; 30-09-2007, 16:22.Autot
Bmw I8
Mini cooper S
Comment
-
-
Originally posted by Jipsu View Postmut jätkä veti kauheet herneet ku hiukan antaa palautetta jostain
Mitkä nyt osoittautui täysin kuulopuheiksi.
Sulla ei ollut mitään faktaa megan ja autronicin väitteiden tueksi.
Miksi et muuten tiedustele tutuiltasi kuka se mystinen "ammatimies" on?
Se varmaan kertoisi minkä ruiskun just sun kannattais ostaa.:think
-Moto puolella olen törmännyt vain motecceihin, jotka ainakin ovat toimineet hyvin oikein säädettynä.
-Tutullani on hestech s50b30 moottorissa ja sen kanssa on ollut vanoksen ohjauksessa ongelmia jota Harinenkaan ei ole vielä ratkaissut.
Kuten jo monesti aikaisemminkin on tässä ketjussa mainuttu. Yleensä ongelmat eivät johdu boxista, vaan sen ympärille itse tehdyistä ratkaisuista.
Kuvailemaan käyttöösi mikä tahansa boxeista sopii hyvin.
Mega on halvin, motec kallein. Kaikilla niillä autosi käy ja kukkuu mikäli muut asiat on kunnossa, mukaan lukien kunnollisen säädön penkissä.Last edited by jannmann; 30-09-2007, 16:41.Aprilia RSV4
Comment
-
-
[QUOTE=jannmann;1048614]Originally posted by Jipsu View Postmut jätkä veti kauheet herneet ku hiukan antaa palautetta jostainQUOTE]
Oikea palauta on ihan jotain muuta, kun noi sun jutut.
Mitkä nyt osoittautui täysin kuulopuheiksi.
Sulla ei ollut mitään faktaa megan ja autronicin väitteiden tueksi.
Miksi et muuten tiedustele tutuiltasi kuka se mystinen "ammatimies" on?
Se varmaan kertoisi minkä ruiskun just sun kannattais ostaa.:think
-Moto puolella olen törmännyt vain motecceihin, jotka ainakin ovat toimineet hyvin oikein säädettynä.
-Tutullani on hestech s50b30 moottorissa ja sen kanssa on ollut vanoksen ohjauksessa ongelmia jota Harinenkaan ei ole vielä ratkaissut.
Kuten jo monesti aikaisemminkin on tässä ketjussa mainuttu. Yleensä ongelmat eivät johdu boxista, vaan sen ympärille itse tehdyistä ratkaisuista.
Kuvailemaan käyttöösi mikä tahansa boxeista sopii hyvin.
Mega on halvin, motec kallein. Kaikilla niillä autosi käy ja kukkuu mikäli muut asiat on kunnossa, mukaan lukien kunnollisen säädön penkissä.Autot
Bmw I8
Mini cooper S
Comment
-
-
Eikös kms:sä ollut vain 1 suihkutuskarva ? vaikeuttaa vähäpäästöisen auton leimaamista.
onkos hestecissä suorasytytys jo 6zyl (aikaisemmin vain hukkakipinämoodissa ajeltiin suorasyttypuolia mikä ei ole taas oikea suorasytytys)
useimmiten kyllä moottoriohjauksen heikoin lenkki on se asennuslaatu. monesti on nähty ja kuultu manauksia että mikään ei toimi, mutta aina vika on löytynyt vääränlaisesti rakennetusta johtosarjasta.
johtosarjojen rakennuksessa tulisi aina olla se maltti ja oikeanlaiset työkalut käytössä, kattopellistä tehdyillä abikopihdeillä ei puuhaan kannata ruveta. levyseppäkampaajan ei kannata harrastusmielessä itse puuhaan ruveta.
useimmiten johtosarjan pelkästä ulkonäöstä voi päätellä jo kuinka asiaan on panostettu. jos sarja on tehty käyttäen jotain ylijäämä-kaapelia (mmj parhaimmillaan) niin niin..
onneksi puhelimella on monet lähestyneet ennenkuin tekevät jotain radikaalia. kysyvä ei tieltä eksy näissä hommissa.5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment
-
-
Originally posted by kalle7876 View Postpoll listasta puuttuu vems
kerro tästä vemsistä lisääLast edited by Irl-Racing; 30-09-2007, 19:18.Autot
Bmw I8
Mini cooper S
Comment
-
Comment