No entäpä tämä M20 jossa selkeästi merkitty eriväriset liuskat etk:n kuvaan?
Tilanne aivan sama kuin aiemmin postaamassani M30 kuvassa, jossa aivan selkeästi tarjotaan erivärisiä liuskoja samalle kaulalle ylä- ja alapuolelle... Tai sitten nuo varaosakuvat vaan ovat jonkun kesäpojan tekemiä.
saksasta ite hommasin (merkkiliike joka suostui lähettämään suomeen). noita m-sarjan liuskoja nyt ei _yllättäen_ metrolta löytynyt...
Samma här. Pikainen soittokierros tuki käsitystä, että tähän ei tosiaan saa laakereita mistään muualta kuin BMW:ltä. Eipä sillä, että sinne biletmaa olisin laittanutkaan.
öö... niin siis ihan aikuisten oikeasti, ne ON normaalisti 'eriväriset' ylä- ja alapuolella (sama linkki kuin aiemmassa viestissäni). eli siis E36 M3 3.2 1997, orkkismitat: yksi punainen ja yksi sininen liuska jokaiseen kankeen.
persesilmämääräisesti noissa 'erivärisissä' ei ole mitään eroa. en tosin noita liuskoja hirveän tarkkaan ole tutkinut, enkä nyt jaksa lähteä kellariin kaivelemaan...
Katsohan,OLIN SELKEÄSTI VÄÄRÄSSÄ(en ehkä sittenkään) ainakin tuon m3 suhteen,kun älysin vilasta TIS:tä. Täytyy jatkaa opiskelua. Minähän vuonna tai mistä syystä tuo muuttuu?
Edit: TISsiä tavattu lisää ja pysynkin alkuperäisessä kannassani,että parina ne asennetaan yhtä väriä yhdelle kaulalle.
Last edited by basso72; 26-03-2008, 15:08.
Reason: Tieto lisää tuskaa
Tai itse asiassa tuossa vielä samat, mutta mm. M30 koneissa näyttäisi tosiaan olevan eri numerolla JA värillä ylä ja alapuoli. Mikä lienee erona? Runkolaakereissa eri väreillä näköjään erotetaan eri toleranssiluokat.
Eiköhän ne ole kaikissa "samanvärisiä" molemmat puolet,jos laittaa "eriväriset" samaan kankeen ei tule pyöreä reikä. Se värikoodi on tarkennus liuskan paksuudelle/kaulan vahvuudelle.
Et sit vaivautunut edes katsomaan sitä linkkiä? Vilkaise piruuttas. Siinä tarjotaan yläpuolelle sinistä ja alapuolelle punaista. Vai onko tuo kuva numeroitu päin sviddua?
Kyllä katsoin ja enkä ala asiasta enempää väittelemään.
Lisätään nyt kuitenkin hieman,samaa laakeriahan on m10:kin.
öö... niin siis ihan aikuisten oikeasti, ne ON normaalisti 'eriväriset' ylä- ja alapuolella (sama linkki kuin aiemmassa viestissäni). eli siis E36 M3 3.2 1997, orkkismitat: yksi punainen ja yksi sininen liuska jokaiseen kankeen.
persesilmämääräisesti noissa 'erivärisissä' ei ole mitään eroa. en tosin noita liuskoja hirveän tarkkaan ole tutkinut, enkä nyt jaksa lähteä kellariin kaivelemaan...
Et sit vaivautunut edes katsomaan sitä linkkiä? Vilkaise piruuttas. Siinä tarjotaan yläpuolelle sinistä ja alapuolelle punaista. Vai onko tuo kuva numeroitu päin sviddua?
Kyllä katsoin ja enkä ala asiasta enempää väittelemään.
Lisätään nyt kuitenkin hieman,samaa laakeriahan on m10:kin.
Et sit vaivautunut edes katsomaan sitä linkkiä? Vilkaise piruuttas. Siinä tarjotaan yläpuolelle sinistä ja alapuolelle punaista. Vai onko tuo kuva numeroitu päin sviddua?
Tai itse asiassa tuossa vielä samat, mutta mm. M30 koneissa näyttäisi tosiaan olevan eri numerolla JA värillä ylä ja alapuoli. Mikä lienee erona? Runkolaakereissa eri väreillä näköjään erotetaan eri toleranssiluokat.
voin vahvistaa: 2 x sylinterien lkm tarvitaan liuskoja. normaalistihan nuo ovat 'eriväriset' ylä- ja alapuolella, mutta E34 M5 3.6:ssa näemmä kusenvärisiä molemmat puolet.
ps. voin myös vahvistaa että metroautossa ei tiedetä ainakaan ämmistä hevon sviddua...
Eiköhän ne ole kaikissa "samanvärisiä" molemmat puolet,jos laittaa "eriväriset" samaan kankeen ei tule pyöreä reikä. Se värikoodi on tarkennus liuskan paksuudelle/kaulan vahvuudelle.
Vähän tuntuu tyhmältä kysymykseltä, mutta tässä tulee kuitenkin. Myykö BMW tosiaan kiertokangen laakerit yksittäin? Eli kun tilaa yhden nimikkeen, saa yhden liuskan, eikä yhden kiertokangen tarpeet = 2 liuskaa?
Metroautossa ei tuota tiskillä tiedetty. Ei viittis turhaan kaksinkertaista määrää tilata...
voin vahvistaa: 2 x sylinterien lkm tarvitaan liuskoja. normaalistihan nuo ovat 'eriväriset' ylä- ja alapuolella, mutta E34 M5 3.6:ssa näemmä kusenvärisiä molemmat puolet.
ps. voin myös vahvistaa että metroautossa ei tiedetä ainakaan ämmistä hevon sviddua...
Maailman kirjat on sinulla ainakin sitten sekaisin. Yksi on yksi
Eli jos tilaat varaosanumerolla yhden yksikön niin saat tosiaankin vain yhden ainoan laakeri liuskan. -Niinhän se menee kaikissa bmw osissa mikäli etk ei kirjoita perään set tms.
Niinpä taitaa olla. Enpä ole ikinä edes kuvitellut että noita voisi saada yksittäisiä. No, joka päivä oppii jotain uutta.
Kyse on siis tämän kuvan tulkinnasta. Eli osanumerointi on oikein, kun molemmat on numeroitu erikseen? Lähinnä hämmennystä kait herätti tuo quantity-kentän kysymysmerkki.
Leave a comment: