Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20b25 sachs performance kytkinpaketti

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 325E
    Bimmer Enthusiast
    • May 2006
    • 1227
    • LAHTI

Onko teossasi järkeä...vaihda vapaalle.

[QUOTE=_nixu_;2088448]Tässäkö se vastaus oli tähän letkupolemiikkiin?

Joo Nixu ...katsele rauhassa kuviani jos jokin sinua miellyttää syytön minä siihen olen tapaan kuvaamisillani kaiken tykkääviä ihmisiä en tuomitse ketään tehköön kukin mitä haluaa kunhan ei sitä minulle tytkytä se on jokaisen valinta kunhan sen kanssa pystyy elämään niin en tiedä oletko mistä tykkäävä ja en halua sitä tietääkkään ja jos valitsemasi/ostamsi kuva on prosoimista se taas on sinun ongelmasi joten kuvaan yleensä kaikkia sukupuolesta ja mieltymyksistä riippumatta tasaarvoisesti eli se ei vaikuta kuvien ottamisiini....menit siis sivulleni ja laittomasti kopioit kuvan julkiseen levitykseen ilman firman lupaa, sanon: katsoa saa muttei kuvia levitellä miten sattuu ja sivunlinkitys ei ole rikos mutta, taas tekosi linkittää kuva joka on kielletty sivullani sanktionuhalla, teostasi päätellen, olet ostanut minulta kuvan mihin laitan laskun kerro nimesi ja osoitteesi....niin sori olen Heterovalokuvaaja jos muuksi luulit kun lähestyit minua Valitsemallasi/ostamallasi Jarin kuvalla (se taas ei ole rikollista mieltyä johonkin kuvaan) ja sitä saa mitä tilaa jos et osaa lukea sivun sanktiot kuvista sanoo että, laittomasti kopioitu kuva kuvasivultani ja sen levittämisen määrätty sanktio saa sinut hyvälle päälle nimittäin yhden kuvan sanktio on 1000€ alv0% toki laitan täyden resoluution Jarin kuvan sinulle sähköpostissa muistoksi.

No niin nyt ei pitäisi olla sivulla yhtään kuvaa jos sellainen tulee laitan laskun siitä, yleensä on sanottu että, esimerkin jälkeen ei tarvii näyttää esimerkkiä...ja sinulle Nixu
    sanoisin vaikka olet toden näköisesti poikanen ja perheellinen lasten itkusta päätellen ei pidä käydä tekee sellaisia asioita jotka voi käydä taloudellisesti kalliiksi ja sitä en välttämättä sinulle halua tunnen myötätuntoa kohdallasi kun sinulla on perhettä, mutta ota opiksesi kuvia ei noin vaan mennä ottamaan jos se on kielletty.
    Last edited by 325E; 10-08-2010, 18:44.

Comment

• 325E
      Bimmer Enthusiast
      • May 2006
      • 1227
      • LAHTI

Vastaan sinullekkin tasapuolisesti...

joopa joo
      Last edited by 325E; 10-08-2010, 18:46.

Comment

• O-Peksi
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2007
        • 2775
        • Joensuu

Ei luoja taas tätä settiä! Kannattaa varmaan 325E lukea lääkkeiden annosteluohjeet uusiksi - nyt on tainnu tulla taas pari nappia liikaa aamun annokseen! Ja erittäin lämpimästi suosittelen käyttämään välimerkkejä ja isoja alkukirjaimia, ne kun selventävät tuota ulosantia hitusen. Ainakin teoriassa.
        ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset

Comment

• 325E
          Bimmer Enthusiast
          • May 2006
          • 1227
          • LAHTI

Mitä.....................................

Originally posted by O-Peksi View Post
          Ei luoja taas tätä settiä! Kannattaa varmaan 325E lukea lääkkeiden annosteluohjeet uusiksi - nyt on tainnu tulla taas pari nappia liikaa aamun annokseen! Ja erittäin lämpimästi suosittelen käyttämään välimerkkejä ja isoja alkukirjaimia, ne kun selventävät tuota ulosantia hitusen. Ainakin teoriassa.
          mitäopeksihaluuasanoajokumerkkivaimistäolikysymyso nkohänaidinkielenopettajavaiprovosoijaotarauhallis
          estionaivansamamitenkirjoitanseeisiltimenekaaliink aikilleonneksijoillekkintuskinsinullehyvääpäivänja tkoasinullekkintasapuolisesti
          Last edited by 325E; 02-08-2010, 10:36.

Comment

• jannmann
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2003
            • 5856
            • Joccis City

Mitä vittua sä täällä spedeilet 325E

Ensin kirjoitat ties mitä shittiä ja virheellistä tietoa, saat kunnolla palautetta ja sitten käännät asian vitsiksi. Ja selittelet, etteivät muut ymmärtäneet sun heittoa "haasteeksi".

Jos kirjoitat tahallaan väärää tietoa tekniikka puolella, niin musta bannit tollaselle spedelle olis kyllä ihan paikallaan.

Nyt modet käsi jalkojen väliin ja jos munat löytyy, niin bannit 325E :lle vaan rohkeasti.
            En usko, että kukaan jää perään itkemään.
            Aprilia RSV4

Comment

• _nixu_
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2006
              • 8972
              • Kellokoski

Originally posted by 325E View Post
              Joo Nixu ...katsele rauhassa kuviani jos jokin sinua miellyttää syytön minä siihen olen tapaan kuvaamisillani kaiken tykkääviä ihmisiä en tuomitse ketään tehköön kukin mitä haluaa kunhan ei sitä minulle tytkytä se on jokaisen valinta kunhan sen kanssa pystyy elämään niin en tiedä oletko mistä tykkäävä ja en halua sitä tietääkkään ja jos valitsemasi/ostamsi kuva on prosoimista se taas on sinun ongelmasi joten kuvaan yleensä kaikkia sukupuolesta ja mieltymyksistä riippumatta tasaarvoisesti eli se ei vaikuta kuvien ottamisiini....menit siis sivulleni ja laittomasti kopioit kuvan julkiseen levitykseen ilman firman lupaa, sanon: katsoa saa muttei kuvia levitellä miten sattuu ja sivunlinkitys ei ole rikos mutta, taas tekosi linkittää kuva joka on kielletty sivullani sanktionuhalla, teostasi päätellen, olet ostanut minulta kuvan mihin laitan laskun kerro nimesi ja osoitteesi....niin sori olen Heterovalokuvaaja jos muuksi luulit kun lähestyit minua Valitsemallasi/ostamallasi Jarin kuvalla (se taas ei ole rikollista mieltyä johonkin kuvaan) ja sitä saa mitä tilaa jos et osaa lukea sivun sanktiot kuvista sanoo että, laittomasti kopioitu kuva kuvasivultani ja sen levittämisen määrätty sanktio saa sinut hyvälle päälle nimittäin yhden kuvan sanktio on 1000€ alv0% toki laitan täyden resoluution Jarin kuvan sinulle sähköpostissa muistoksi.
              Jartsan kuvan linkki poistettu.
              Tuon disclaimerin olet kyllä itse sinne jälikäteen lisännyt.

Ja itseppä linkin laitoit. Jos on kovin salaista materiaalia niin olisit pitänyt tietonasi. Minua eivät kuvasi kiinnosta.

Jos on jotain epäselvää niin vastaan paremmalla ajalla.
              E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

Comment

• zJark
                BTCF Member
                • Sep 2005
                • 740
                • Ylöjärvi

Se on näkemys miten provoaminen on asiaa joskus on joskus ei se voi toimia tehokeinona muttei sitä pidä ottaa henkilökohtaisesti...Nimimerkki Roclasta en saanut haastetta vaan hän jopa kysyi helppoja johon vastasin Ok-malliin.
                Kaikki yleensä menee kantapään kautta et sinä välttämättä usko lukemaasi ja kuultua asiaa se pitää kokea, kerron tämän siksi kun kerrot olevasi juuri kortin saanut..sanon vaan sitten kun olet 40-v ja olisi samat kysymys asiat esillä vastaisit aivan toisella lailla.
                Niin vastasin Roclan kysymyksiin vastaukseni alkaa ranskalaisen viivan jälkeen jos et huomannut.
                Hyvää alkanutta autoilukautta sinulle ja jos eka autosi on BMW valinta ei ole huonoimmasta päästä.
                Tämä hunsvotti ei kyllä tältä keskustelu palstalta saa haastetta kenestäkään, kun ei sille vaan kukaan pärjää.

Originally posted by Rocla View Post
                Sitten jatkoajatuksia tuohon astelman särkymiseen. Valaisisitko minua näissä 325E?
                Mikä sen asetelman särkee ilman pullistelevaa kappaletta?
                Särkyykö se liikkeen aikana vai liikkeen päässä?
                Millä tavoin asetelma särkyy? Halkeaako panta? Katkeavatko käpälät? Menettäkö lautasjousi jännityksensä? Repeääkö asetelman runko?
                Mitä hyötyä pullistumisella saavutetaan?
                Mikä vaijerikytkimessa pullistuu?
                JNE...
                Otetaan vielä leikkaus siitä vastauksesta sen ranskisviivan jälkeen
                -olis ollut kiva tavata Kajaanissa ja keskustella bemarijuttuja mutta katso sieltä ottamiani kuvia..oli hyvä meininki parempi kuin Tangoilla..hyvät tarjoilut... Vihreillä Niityillä... http://www.vihreatniityt.kuvat.fi
                Täyttä asiaa.
                MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
                +Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet

Comment

• peltone
                  BTCF Member
                  • Jan 2005
                  • 8092
                  • Willähde

Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Miten täällä mikään liittyy mitenkään m20b25 performance kytkinpakettiin?
                  E30 316 -87
                  E91 325i -06
                  E61 530d -06
                  F10 520d -14
                  ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

Comment

• Jürgen_
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2008
                    • 2707
                    • Mylsä

Originally posted by peltone View Post
                    Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Miten täällä mikään liittyy mitenkään m20b25 performance kytkinpakettiin?
                    No varmaan se on niin tiukka asetelma siinä satsissa että vääränlainen letku kytkinpiirissä pullistuu enenmmän kuin keskivertopolkijan otsasuoni :think
                    Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

Comment

• kaol
                      Bimmer Enthusiast
                      • Oct 2003
                      • 5007
                      • Ilmajoki

Kaikki yleensä menee kantapään kautta et sinä välttämättä usko lukemaasi ja kuultua asiaa se pitää kokea, kerron tämän siksi kun kerrot olevasi juuri kortin saanut..sanon vaan sitten kun olet 40-v ja olisi samat kysymys asiat esillä vastaisit aivan toisella lailla.
                      Mutta mikä tässa letkuasiassa nyt on fakta? Onko sulla lisää tietoa esim. letkuihin vaikuttavista paineista?
                      Kokeilemalla se selviää...

Comment

• nullzwei
                        BTCF Member
                        • Oct 2002
                        • 11056
                        • ?

Tsoo tsoo. Olkaapa varovaisia kommenteissanne, tai voitte päästä kukkulan kuninkaaksi

Provosointi voi myös olla tehokeino oman toiminnan esilletuomiseen
                        Last edited by nullzwei; 05-08-2010, 15:24. Reason: Eipä herneitä

Comment

• 325E
                          Bimmer Enthusiast
                          • May 2006
                          • 1227
                          • LAHTI

Originally posted by kaol View Post
                          Mutta mikä tässa letkuasiassa nyt on fakta? Onko sulla lisää tietoa esim. letkuihin vaikuttavista paineista?
                          Jokaisen summan letkun paine on vakio ja muuttuva tekijä on itse letku joka on suhteutettuna asetelman jäykkyyteen ja suhteessa kytkimen liikkeen pituuteen johon vaikuttaa työsylinterin edessä oleva paineen vaihtelu joka on yhtäkuin säätökytkimessä.Tämä on faktaa tutkikaa asiaa jotka siihen kykenevät ja jotka puhuvat muuta ja jos asiaa ei ymmärrä olkaa hiljaa ja jättäkää joutavat prosointinne sinne omaan päähänne.
                          Tarkoitukseni ei ole hyökätä ketään vastaan vaan kertoa faktaa asiaa ja syytön minä siihen ole jos joku ei ymmärrä
                          kertomaani asiaa..kun lusikalla on annettu ei kauhalla voi vaatia näin se vaan menee.

Comment

• kaol
                            Bimmer Enthusiast
                            • Oct 2003
                            • 5007
                            • Ilmajoki

Jokaisen summan letkun paine on vakio ja muuttuva tekijä on itse letku joka on suhteutettuna asetelman jäykkyyteen ja suhteessa kytkimen liikkeen pituuteen johon vaikuttaa työsylinterin edessä oleva paineen vaihtelu joka on yhtäkuin säätökytkimessä.Tämä on faktaa tutkikaa asiaa jotka siihen kykenevät ja jotka puhuvat muuta ja jos asiaa ei ymmärrä olkaa hiljaa ja jättäkää joutavat prosointinne sinne omaan päähänne.
                            Tarkoitukseni ei ole hyökätä ketään vastaan vaan kertoa faktaa asiaa ja syytön minä siihen ole jos joku ei ymmärrä
                            kertomaani asiaa..kun lusikalla on annettu ei kauhalla voi vaatia näin se vaan menee.
                            Mutta jos paine on vakio, niin miksi sinun tietojen perusteella BMW:ssä on kytkimen jäykkyyden vaihtuessa käytetty kestävämpää letkua? Onko sulla joku esimerkki tästä asiasta?
                            Kokeilemalla se selviää...

Comment

• Rocla
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2002
                              • 7692
                              • Kajaani

Minä nyt haluaisin ihan selkeän esimerkin siitä eri varaosanumerolla olevasta letkusta.

EDIT: niin ja selkeän arvion nyt siitä mitä tapahtuu, kun omassa e30 316 autossa on e28 m5 letku.
                              Last edited by Rocla; 10-08-2010, 20:47.
                              Olli.

Comment

• Jonsku
                                Bimmer Enthusiast
                                • Sep 2002
                                • 4647
                                • Tuusula

Jokaisen summan letkun paine on vakio ja muuttuva tekijä on itse letku joka on suhteutettuna asetelman jäykkyyteen ja suhteessa kytkimen liikkeen pituuteen johon vaikuttaa työsylinterin edessä oleva paineen vaihtelu joka on yhtäkuin säätökytkimessä.
                                Sikäli kun tätä saakelin epäselvää lausetta yrittää tulkita, niin tarkoittanet että paine on vakio mutta letkun "jäykkyydellä" säädetään itse paineasetelmaan kohdistuvaa voimaa?

Selventäisitkö miksi säätö on tehty letkulla, eikä esimerkiksi kytkimen pääsylinterin geometriaa muuttamalla? Lisäksi, kertoisitko kuinka suuri jousto / voiman alenema letkulla saavutetaan verrattuna työsylinterin kokonaisvoimaan tai paineeseen kytkinpiirissä.

Vai otetaankohan nyt kauhalla kattilasta johon on lusikalla annettu..
                                ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
                                ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
                                ex. Alpina D10 Touring #33/94
                                ... and many more

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍