Originally posted by 325E
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b25 sachs performance kytkinpaketti
Collapse
X
-
Originally posted by 325E View PostTutkikaa asiaa ei kaikki ole sille mille näyttää... syytön minä olen siihen jos siihen ei ole eväitä annettu... mutta jos enempi kuin kolme tuomitsee faktan asian edes tutkimatta
vois sanoa että, joukossa tyhmyys tiivistyy
Originally posted by 325E View Postvinkki katsokaa ETK:sta saman mallisarjan eri koneella olevien letkujen varaosanumeroita ja myöskin eri malleja sanoisin että, alkaa asia selviämään mitä tarkoitan.
Originally posted by 325E View Postasian ymmärtämättömyys.
Esim e34 mallisarjassa sylinterimäärä vaikuttaa varaosanumeroon, samoin se onko auto M5, tämä sen takia, koska kytkinletku on fyysisesti aivan erilainen, eikä näitä letkuja pysty asentamaan toisetensa tilalle ilman suuria muutoksia.
Ja tuota antamaani 316 esimerkkiä tarkistelmalla voit myös tehdä omia päätelmiäsi, mutta koita tehdä niitä ihan pullistematta, voit löytää sen faktankin sieltä piilosta.
Hauskaa tutkimista, myönnän mielelläni olevani täysin väärässä ja pyydän sinulta nöyrimmin anteeksi jos joko kerrot tarpeeksi vakuuttavasti tai esität jotain taustamateriaalia asiasta, jos asia on noin kuin kerroit, siitä varmasti löytyy muutakin tietoa, kuin sinun viisautesi täältä tiedon ihmemaasta.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostEli se "not brake" tarkoittaakin paarmankarkoitinta, todellinen individual letku siis.
Laitoin sähköpostilla kyselyn Autokeskukseen ko. letkusta. Haluan välttämättämättä tuollaisen induvidual letkun koska kotipihalla pörrää jatkuvasti noita per...leen paarmoja.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by 325E View PostTutkikaa asiaa ei kaikki ole sille mille näyttää... syytön minä olen siihen jos siihen ei ole eväitä annettu... mutta jos enempi kuin kolme tuomitsee faktan asian edes tutkimatta
vois sanoa että, joukossa tyhmyys tiivistyy ...tätä en kohdista kehenkään kirjoittaneista tämäkin on vain laskennallista faktaa ns. asian ymmärtämättömyys.
Olisi kiva saada tasokasta keskustelua aikaiseksi mutta ne viisaat gurut on harvassa jotka siihen kykenee...vinkki katsokaa ETK:sta saman mallisarjan eri koneella olevien letkujen varaosanumeroita ja myöskin eri malleja sanoisin että, alkaa asia selviämään mitä tarkoitan.
Lopeta voimakas lääkitys ja katso toi Jasun antama numero sieltä ETK:sta.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostHei tiedon ylijumala ja Jeesus...
Lopeta voimakas lääkitys ja katso toi Jasun antama numero sieltä ETK:sta.
Part 21521156673 (PRESSURE HOSE ASSY.CLUTCH) was found on the following vehicles:
E24: Details on E24
E24 M6 Coupe
E28: Details on E28
E28 M5 Sedan
E30: Details on E30
E30 318i Sedan
E30 318i Coupe
E30 318i Convertible
E30 318is Coupe
E30 325e Coupe
E30 325e Sedan
E30 325i Coupe
E30 325i Convertible
E30 325i Sedan
E30 325ix Sedan
E30 325ix Coupe
E30 M3 Coupe
Comment
-
-
Originally posted by -Jarno- View PostHelpotetaan hieman
Part 21521156673 (PRESSURE HOSE ASSY.CLUTCH) was found on the following vehicles:
E24: Details on E24
E24 M6 Coupe
E28: Details on E28
E28 M5 Sedan
E30: Details on E30
E30 318i Sedan
E30 318i Coupe
E30 318i Convertible
E30 318is Coupe
E30 325e Coupe
E30 325e Sedan
E30 325i Coupe
E30 325i Convertible
E30 325i Sedan
E30 325ix Sedan
E30 325ix Coupe
E30 M3 Coupe
Sama letku näyttää kattavan 215mm, 228mm ja 240mm kytkimet ja asetelmat.
Mites se on mahdollista 325E ??Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostTosta puuttuu vielä euro versiot. Esim. 316, 316i ( Lista kun on US versioista.)
Sama letku näyttää kattavan 215mm, 228mm ja 240mm kytkimet ja asetelmat.
Mites se on mahdollista 325E ??
Part number: 21 52 1 156 673
Old part number: 21 52 1 153 513
Interchangeability: Exchangeable retrospectively
Usage:
3' E30
316 (M10)
316i (M10)
316i (M40)
318i (M10)
318i (M40)
318i (M42)
318is (M42)
320i (M20)
320is (S14)
323i (M20)
324d (M21)
324td (M21)
325e (M20)
325i (M20)
325ix (M20)
M3 (S14)
5' E28
518 (M10)
518i (M10)
520i (M20)
524d (M21)
524td (M21)
M5 (S38)
M535i (M30)
6' E24
M6 (S38)
M635CSi (S38)
Z1 E30
Z1 (M20)KuukiFix palvelee...
sigpic
NYT: A1 8X, T3, 190e
EX: S5 8T coupe, S4 B5 avant, S3 8L, E46 330dA Touring, E36 318tds Compact airride, E36 325i coupe, E36 320iA coupe, E30 320i & 316
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostSama letku näyttää kattavan 215mm, 228mm ja 240mm kytkimet ja asetelmat.
Mites se on mahdollista 325E ??Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Sitten jatkoajatuksia tuohon astelman särkymiseen. Valaisisitko minua näissä 325E?
Mikä sen asetelman särkee ilman pullistelevaa kappaletta?
Särkyykö se liikkeen aikana vai liikkeen päässä?
Millä tavoin asetelma särkyy? Halkeaako panta? Katkeavatko käpälät? Menettäkö lautasjousi jännityksensä? Repeääkö asetelman runko?
Mitä hyötyä pullistumisella saavutetaan?
Mikä vaijerikytkimessa pullistuu?
Mikä mekaanisesti välitetyssä kytkimessä pullistuu?
Pitääkö astelman olla jotenkin erillainen mekaaniselle välitykselle?
Miten nestevälitteisen kytkimen astelma voi toimi särkymättä vaijerilla käytettynä, (tästä on empiiristä faktaa, kymmeniä tuhansia kilometrejä)?
Näistä voidaan nyt vaikka aloittaa, uskon varmasti sinua, jos vain olet kykyinen siihen itse kuuluttamaasi keskusteluun, etkä vain höpötä muiden tiedoista ja valmiuksista.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by allub5 View PostTollanen paketti tuli hommattua, eli -618 asetelma ja 1862 168 232 levy.
onko kukaan asentanut vastaavaa pakettia ?
kiinnostais tietää vähän miten ootte asentanu ja mitä ootte tehnyt että ootte saanut toimii ?:think
koska mulla toi paketti ei toimi, kytkin irrottaa vasta poljin aivan lattiassa eikä sielläkään irtrota kunnolla. vauhtipyörä on plaanattu tasaseks.
eli ketä on asentanut tuon kyseisen paketin niin asennus vinkkejä kaipaisin hieman2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Kiitos hyvästä vastauksesta...
Originally posted by Rocla View PostSitten jatkoajatuksia tuohon astelman särkymiseen. Valaisisitko minua näissä 325E?
Mikä sen asetelman särkee ilman pullistelevaa kappaletta?-Ilman pullistelevaa kappaletta liika paine särkee sen...
Särkyykö se liikkeen aikana vai liikkeen päässä?-Liikkeen päässä....
Millä tavoin asetelma särkyy?-Asetelma kuoleentuu... Halkeaako panta?-Jolle panta päässä halkee heh hee.. Katkeavatko käpälät? -Käpälät kuoleentuu kun liike menee liian pitkäksi...Menettäkö lautasjousi jännityksensä?-Tarkoittanet tähtikäpälät sopii kokeilla, kuka uskaltaa ottaa riskin?... Repeääkö asetelman runko?-runko tuskin repeää sitä en usko...
Mitä hyötyä pullistumisella saavutetaan?-Pullistelulla kytkin säätyy juuri sopivaksi...jos joku ei tätä asiaa usko pilatkoon esim. kytkimensä asentamalla esim.Transportterin jarruletkun ja se kertokoon kuinka kauan kytkin kesti tehköön joku tämän pöjlän kokeen...siinä näet painelaakeri painaa asetelmaa liian lujaa ja rasittaa kytkimen tähtikäpälät löysiksi ja toiminta ei ole normaalia sen jälkeen...heh hee...
Mikä vaijerikytkimessa pullistuu?-Tämä asia ei koske vaijerikytkintä ainoastaan nestekytkintä...
Mikä mekaanisesti välitetyssä kytkimessä pullistuu?-Turha kysymys, sanoisin kuski ratin ja penkin välissä koska mekaaninen välitys on raskaampi kuin neste...
Pitääkö astelman olla jotenkin erillainen mekaaniselle välitykselle?-Haloo sehän on sama kaikille...
Miten nestevälitteisen kytkimen astelma voi toimi särkymättä vaijerilla käytettynä, (tästä on empiiristä faktaa, kymmeniä tuhansia kilometrejä)?-Jostakin se pitää joustaa eli säätyä uskoisin että, sinulla on säätö siinä työsylinteriä edeltävässä kumiletkussa se sen lopulisen säädön tekee ja on ihan sma vaikka olet käyttänyt vaijeria sitä edeltävänä osana...
Näistä voidaan nyt vaikka aloittaa, uskon varmasti sinua, jos vain olet kykyinen siihen itse kuuluttamaasi keskusteluun, etkä vain höpötä muiden tiedoista ja valmiuksista.Last edited by 325E; 01-08-2010, 21:32.
Comment
-
-
Originally posted by 325E View Post-Pyydän anteeksi pientä provosintia tässä asiassa ja sinusta sain haluamaani vastusta ...olis ollut kiva tavata Kajaanissa ja keskustella bemarijuttuja mutta katso sieltä ottamiani kuvia..oli hyvä meininki parempi kuin Tangoilla..hyvät tarjoilut... Vihreillä Niityillä...
Mutta miten on noiden sulle asetettujen kysymysten laita? Mihin tietoon tässä pitäisi uuden, vasta kortin saaneen autoilijan luottaa?Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by 325E View Post-Pyydän kaikilta anteeksi pientä provosintia tässä asiassa ja sinusta sain haluamaani vastusta ...olis ollut kiva tavata Kajaanissa ja keskustella bemarijuttuja mutta katso sieltä ottamiani kuvia..oli hyvä meininki parempi kuin Tangoilla..hyvät tarjoilut... Vihreillä Niityillä... http://www.vihreatniityt.kuvat.fi
Kun ei sanat riitä niin otetaan kuvat avuksi?
Last edited by _nixu_; 02-08-2010, 13:19.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Comment