Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20b25 sachs performance kytkinpaketti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • allub5
    Newbiemmer
    • May 2007
    • 7

    m20b25 sachs performance kytkinpaketti

    Tollanen paketti tuli hommattua, eli -618 asetelma ja 1862 168 232 levy.
    onko kukaan asentanut vastaavaa pakettia ?
    kiinnostais tietää vähän miten ootte asentanu ja mitä ootte tehnyt että ootte saanut toimii ?:think
    koska mulla toi paketti ei toimi, kytkin irrottaa vasta poljin aivan lattiassa eikä sielläkään irtrota kunnolla. vauhtipyörä on plaanattu tasaseks.
    eli ketä on asentanut tuon kyseisen paketin niin asennus vinkkejä kaipaisin hieman
  • StreetA
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2005
    • 296
    • ?

    #2
    Levy väärinpäin?:think

    Comment

    • MakeK
      Bimmer Rookie
      • Sep 2005
      • 65
      • Itä-Suomi

      #3
      Noilla asetelmilla tuntuu olevan vähän kaikilla samanlaisia ongelmia. Ohuemmalla kytkinlevyllä toimii paremmin, eli sikäli kun levy kuluu, toimintakin paranee...

      Comment

      • jeemu
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2003
        • 1844
        • 67700

        #4
        Originally posted by allub5 View Post
        Tollanen paketti tuli hommattua, eli -618 asetelma ja 1862 168 232 levy.
        onko kukaan asentanut vastaavaa pakettia ?
        kiinnostais tietää vähän miten ootte asentanu ja mitä ootte tehnyt että ootte saanut toimii ?:think
        koska mulla toi paketti ei toimi, kytkin irrottaa vasta poljin aivan lattiassa eikä sielläkään irtrota kunnolla. vauhtipyörä on plaanattu tasaseks.
        eli ketä on asentanut tuon kyseisen paketin niin asennus vinkkejä kaipaisin hieman
        Jatka työsylinterin tappia.
        B M W X 5. kotina_matkailuvaunu

        Comment

        • Kaitsu
          Bimmer Rookie
          • Sep 2003
          • 38
          • Lahti

          #5
          m20b25 sachs performance kytkinpaketti

          Originally posted by jeemu View Post
          Jatka työsylinterin tappia.
          Ei auta tapin jatkaminen kun se ei muuta työsylinterin iskun pituutta.
          Itsellä oli sama ongelma Sachs race paketin kanssa m30 koneessa, lähettivät Örumilta pari eri asetelmaa/levyä ja lopulta sain toimimaan.
          e34 530tic & Hestec

          Comment

          • Cell
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 7037
            • Uusikaupunki

            #6
            Eli toisinsanoen liikaa esijännitystä...? Onko niitä shimmattu kohdilleen?
            325i -08
            i3 REx -17
            M5 -98 Imolarot
            535i -90 N/A project (maatumassa)

            Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

            Comment

            • jeemu
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2003
              • 1844
              • 67700

              #7
              Originally posted by Kaitsu View Post
              Ei auta tapin jatkaminen kun se ei muuta työsylinterin iskun pituutta.
              Itsellä oli sama ongelma Sachs race paketin kanssa m30 koneessa, lähettivät Örumilta pari eri asetelmaa/levyä ja lopulta sain toimimaan.
              Joo joo. Muutamista jouduttu jatkaan. Voihan pääsylinterin hoonata pari milliä isommaksi ja hakee varaosapuljusta uudet kumit. Näinkin on jouvuttu tekeen.
              B M W X 5. kotina_matkailuvaunu

              Comment

              • eukko
                BTCF Member
                • Dec 2003
                • 127
                • Luoma, Kirkkonummi

                #8
                Ootko mitannu että uusi asetelma ja levy on saman paksuinen ku orkkis asetelma ja levy?
                Voiskohan auttaa jos tekis painelaakerille spacerin?
                Huollot, korjaukset ja rengastyot ym. Ota yhteytta privalla.

                E60 M5
                I3 120AH

                Comment

                • Pasi_K
                  Bimmer Fanatic
                  • Apr 2003
                  • 686
                  • Tyrnävä

                  #9
                  E30:ssä on kahta eri työsylinteriä, toisessa on suurempi männän halkaisija. Itellä sama asetelma ja levy. Aluksi oli tuolla suuremmalla männällä (löytyy ainakin 324d:stä) oleva työsylinteri ja ei meinannut irroittaa tarpeeksi vaikka oli poljin lattiassa. Nyt pienempi mäntäsellä (löytyy ainakin 325i:stä) toimii huomattavasti paremmin, tosin aika alhaalla tuo toiminta-alue silti on.

                  VP lienee 524td kova jossa "kitka"pinta on aavistuksen asetelman kiinnitystä korkeammalla. Ehkäpä kokeilen vielä pidentää tuota tappia, paljonkos porukka on sitä yleensä sitten pidentänyt?

                  Toisaalta mulla on tuo vaihdevälinripuloitsin niin tuntuu vaihteet liian jäykiltä vaikka kytkin toimiikin...
                  Vaimolla E65 ja pojalla E60, itellä tuulen huuhtoma perse.

                  Tsekkaa myytävät osat tästä

                  Comment

                  • muuris
                    BTCF Member
                    • Aug 2002
                    • 3501
                    • Jyväskylä

                    #10
                    Originally posted by Pasi_K View Post
                    VP lienee 524td kova jossa "kitka"pinta on aavistuksen asetelman kiinnitystä korkeammalla. Ehkäpä kokeilen vielä pidentää tuota tappia, paljonkos porukka on sitä yleensä sitten pidentänyt?
                    Mulla M20B25 kova vp, 618 -asetelma ja M3 levy. Uusi tappi tehty noin 2-3mm pidemmäksi kuin vakio.
                    E30 325iX '86
                    Instagram

                    Comment

                    • allub5
                      Newbiemmer
                      • May 2007
                      • 7

                      #11
                      Originally posted by eukko View Post
                      Ootko mitannu että uusi asetelma ja levy on saman paksuinen ku orkkis asetelma ja levy?
                      Voiskohan auttaa jos tekis painelaakerille spacerin?

                      levyn mittasin ja luin täältä jostain että toi on paksumpi levy.
                      tarvii varmaan koittaa pidentää tota työsylinterin tappia muutama milli.
                      luin myös täältä kun joku oli kirjottanu et toi 1862 168 232 levy olis m3 levy, pitääkö toi tieto paikkas ?

                      Comment

                      • 9tonni
                        Bimmer Rookie
                        • Feb 2005
                        • 177
                        • Kuopio

                        #12
                        Originally posted by Cell View Post
                        Eli toisinsanoen liikaa esijännitystä...? Onko niitä shimmattu kohdilleen?
                        Jep
                        Olikos se 3 mm esijännitystä? Vai 2,7? Eli mittaat asetelman ja vauhtipyörän välistä sillon kun pultit irti. Tästä tais olla jo joku threadi aikasemmin,..
                        Last edited by 9tonni; 13-06-2008, 23:19.

                        Comment

                        • cricke
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2003
                          • 1977
                          • espoo

                          #13
                          Mulla on tuo sama asetelma, minkä levyn mä tohon hommaan että toimii?tarviiko mitään muita muutoksia tehdä?
                          E38 740ia -94
                          E46 316 -00
                          Volvo S60
                          EX:E30 m50turbo Touring Mtech2 340hp 410nmo,5bar@
                          E36328i cabrio, E30 316 -91, E30 323turbo,E30 m3, E46 330ia M-sport2, E30 M50B25 Touring -90, E30 335i Hartge, E30 320i, e36 316i, e34 525i, e30 M10b20turbo

                          Comment

                          • Supra^
                            BTCF Member
                            • Jul 2005
                            • 5150
                            • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

                            #14
                            Mulla 618 asetelma, B20 vauhtis, ja 325i kytkinlevy tossa e28:ssa. Auto ei ole vielä käynnissä ollu, mutta kytkin vaikuttais irrottavan ihan hyvin, mitään muutoksia ei ole tehty. Kytkin on muuten ihan s**t***n jäykkä polkea tolla asetelmalla, onko normaalia?
                            Musti 8HP
                            Nokivasara M47
                            TeiniCoupé DCT
                            E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

                            Ex:
                            E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

                            Comment

                            • jmp2002
                              BTCF Member
                              • Oct 2003
                              • 5727
                              • Rovaniemi

                              #15
                              Originally posted by Supra^ View Post
                              Mulla 618 asetelma, B20 vauhtis, ja 325i kytkinlevy tossa e28:ssa. Auto ei ole vielä käynnissä ollu, mutta kytkin vaikuttais irrottavan ihan hyvin, mitään muutoksia ei ole tehty. Kytkin on muuten ihan s**t***n jäykkä polkea tolla asetelmalla, onko normaalia?
                              On normaalia...
                              E30 325i Touring -89
                              E30 325i touring -88 m50tbo
                              G20 330e M-Sport -20

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎