Ok, Kiitos tiedosta!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b25 sachs performance kytkinpaketti
Collapse
X
-
Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
-
Itse laitoin juuri eilen paikoilleen m20 vauhtiksen ja ton -618 sachin asetelman ja m3 jousitetun kytkinlevyn tohon omaan tds:ään. Painelaakeria jatkoin 15mm kylmästi hitsaamalla asetelman puolelle vanhan kartiorullalaakerin ulkokehän. Toimii kuin junanvessa vaikka ottaakkin aika ylhäältä.Käyttöauto E91 325d Touring -07
Telakalla Käyttöauto E30 325i Turbo Touring -88
Kesäpeli E30 320i Cabriolet -88
sigpic
Ex-BMW:
E46 320d Touring -00
E39 520i Touring -97
E36 325tds Touring -97
E30 318i Touring -89
Comment
-
-
Tiedoksi että, Kytkimenkumiletku on eri mallista riippuen
Originally posted by allub5 View PostTollanen paketti tuli hommattua, eli -618 asetelma ja 1862 168 232 levy.
onko kukaan asentanut vastaavaa pakettia ?
kiinnostais tietää vähän miten ootte asentanu ja mitä ootte tehnyt että ootte saanut toimii ?:think
koska mulla toi paketti ei toimi, kytkin irrottaa vasta poljin aivan lattiassa eikä sielläkään irtrota kunnolla. vauhtipyörä on plaanattu tasaseks.
eli ketä on asentanut tuon kyseisen paketin niin asennus vinkkejä kaipaisin hieman
Jarruihin tarkoitettua kumiletkua EI SAA ASENTAA se rikkoo asetelman.Last edited by 325E; 30-07-2010, 10:41.
Comment
-
-
Originally posted by 325E View PostTiedoksi että, BMW:ssä on mallista riippuen eli asetelman jäykkyydestä määräytyy kytkimen työsylinteriin tulevan kumiletkun jäykkyys. Nestekytkin ja toiminta näin myös työsylinterin liike männässä säätyy siitä ns. kytkin mitä jäykempi kytkin sitä jäykempi kumiletku ja siksi siinä lukee "Not Brake" ei tarkoittaa että, ei jarruletku huomioikaa tämä eli laittakaa sen mallisarjan kumiletku työsylinterille se siis määräytyy asetelman mukaan.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by 325E View PostTiedoksi että, BMW:ssä on mallista riippuen eli asetelman jäykkyydestä määräytyy kytkimen työsylinteriin tulevan kumiletkun jäykkyys. Nestekytkin ja toiminta määräytyy näin myös työsylinterin liike männässä säätyy siitä. Kerron esimerkin jos jäykkä asetelma esim. Alpina ja kumiletku E30 316 siinä tapahtuu vain kumiletkun pullistuminen ja työsylinterin mäntä ei liiku tarpeeksi pitkälle ja se voi tuntua vaihteiden huonona menemisenä päälle eli vaihde narahtaa. Kun kytkin on jäykempi sitä jäykempi pitää olla kumiletku ja siksi siinä lukee "Not Brake" eli tarkoittaa että, "Ei jarruletku" huomioikaa tämä. Eli laittakaa sen mallisarjan auton kumiletku työsylinterille mikä asetelma on asennettu, se siis määräytyy sen asetelman mukaan.
Jarruihin tarkoitettua kumiletkua EI SAA ASENTAA se rikkoo asetelman.
Kerrohan toki kuinka paljon enemmän tuo kytkinletku sitten pullistuu vs. jarruletku? Meneekö minulla kytkimen paineasetelma nyt rikki koska pistin sinne teräspunosletkun joka ei (ainakaan teoriassa) pullistele läheskään niin "paljon" kuin kumiletku?
Aika villiä juttua herra taas heittää...- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by 325E View PostTiedoksi että, BMW:ssä on mallista riippuen eli asetelman jäykkyydestä määräytyy kytkimen työsylinteriin tulevan kumiletkun jäykkyys. Nestekytkin ja toiminta määräytyy näin myös työsylinterin liike männässä säätyy siitä. Kerron esimerkin jos jäykkä asetelma esim. Alpina ja kumiletku E30 316 siinä tapahtuu vain kumiletkun pullistuminen ja työsylinterin mäntä ei liiku tarpeeksi pitkälle ja se voi tuntua vaihteiden huonona menemisenä päälle eli vaihde narahtaa. Kun kytkin on jäykempi sitä jäykempi pitää olla kumiletku ja siksi siinä lukee "Not Brake" eli tarkoittaa että, "Ei jarruletku" huomioikaa tämä. Eli laittakaa sen mallisarjan auton kumiletku työsylinterille mikä asetelma on asennettu, se siis määräytyy sen asetelman mukaan.
Jarruihin tarkoitettua kumiletkua EI SAA ASENTAA se rikkoo asetelman.
Mukavaa kun jaksat viihdyttää.
Mites kun e30 316i mallissa ja M3:ssa on eri asetelmat, mutta sama letku ??
Miten ne voi toimia ? Millä tavalla jarruletku rikkoo asetelman ?Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by 325E View PostTiedoksi että, BMW:ssä on mallista riippuen eli asetelman jäykkyydestä määräytyy kytkimen työsylinteriin tulevan kumiletkun jäykkyys. Nestekytkin ja toiminta määräytyy näin myös työsylinterin liike männässä säätyy siitä. Kerron esimerkin jos jäykkä asetelma esim. Alpina ja kumiletku E30 316 siinä tapahtuu vain kumiletkun pullistuminen ja työsylinterin mäntä ei liiku tarpeeksi pitkälle ja se voi tuntua vaihteiden huonona menemisenä päälle eli vaihde narahtaa. Kun kytkin on jäykempi sitä jäykempi pitää olla kumiletku ja siksi siinä lukee "Not Brake" eli tarkoittaa että, "Ei jarruletku" huomioikaa tämä. Eli laittakaa sen mallisarjan auton kumiletku työsylinterille mikä asetelma on asennettu, se siis määräytyy sen asetelman mukaan.
Jarruihin tarkoitettua kumiletkua EI SAA ASENTAA se rikkoo asetelman.
Toivon että letku ja asetelma nyt kestäisivät edes 23.7 - 23.8 välisen ajan, mutta vielä parempi olisi jos molemmat särkyisivät vasta 1.4.
Vastatkaa nyt kuitenkin kaikki tuolla gallup alueella Kuqin tekemään galluppiin.Olli.
Comment
-
-
Tutkikaa ensin asiaa ja itkekää sitten jos on aihetta..
Originally posted by Cell View PostNo on siinä miehellä teoriat...
Tutkikaa asiaa ei kaikki ole sille mille näyttää... syytön minä olen siihen jos siihen ei ole eväitä annettu... mutta jos enempi kuin kolme tuomitsee faktan asian edes tutkimatta
vois sanoa että, joukossa tyhmyys tiivistyy ...tätä en kohdista kehenkään kirjoittaneista tämäkin on vain laskennallista faktaa ns. asian ymmärtämättömyys.
Olisi kiva saada tasokasta keskustelua aikaiseksi mutta ne viisaat gurut on harvassa jotka siihen kykenee...vinkki katsokaa ETK:sta saman mallisarjan eri koneella olevien letkujen varaosanumeroita ja myöskin eri malleja sanoisin että, alkaa asia selviämään mitä tarkoitan.
Comment
-
Comment