Announcement

Collapse
No announcement yet.

530dA laatikkovikaa?!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Clavurion
    BTCF Member
    • Feb 2005
    • 9142
    • Oulu

    #31
    Originally posted by Thuppu View Post
    Ilmeisesti tuota samaa laatikko on käytetty bensavehkeissäkin? Vai mitä mieltä olette tästä: http://www.euroclubrace.com/forum/index.php?topic=579.0
    E39 2003 ja M52TU, jotenkin tuo yhdistelmä särähtää korvaan. :think
    E39 530dA -02 M-Sport
    E53 X5 3.0dA -06 Sport
    * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
    Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

    Comment

    • Thuppu
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2007
      • 3626
      • Seinäjoki

      #32
      Originally posted by Clavurion View Post
      E39 2003 ja M52TU, jotenkin tuo yhdistelmä särähtää korvaan. :think
      Valaise nyt tyhmää...

      Vaikka taitaa nää käytetyt olla sellaista arpapeliä, että paras jättää suosiolla väliin, kuitenki jotain puoli miljoonaa ollu mittaris...
      BMW 740iA "ALPINA"
      BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
      Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
      Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

      Comment

      • Racink
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2004
        • 840
        • Jkl

        #33
        Originally posted by Clavurion View Post
        E39 2003 ja M52TU, jotenkin tuo yhdistelmä särähtää korvaan. :think
        Originally posted by Thuppu View Post
        Valaise nyt tyhmää...
        Tuolloin on M54 moottorit e39:seissä, eikä enää M52TU. Liekkö tullut ajatusvirhe kauppiaalla tjtn...
        Last edited by Racink; 23-06-2008, 17:01.

        Comment

        • cba
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2006
          • 3464
          • Ylivieska

          #34
          Jahas, taas yksi loota nilkuttaa :P On nämä veikeitä vempaimia, itselläkin on pari kertaa tuntunut kylmänä sellaista hyvin heikkoa nypytystä noin kilsan verran. Ihan kuin tiellä olisi pientä nimismiehen kiharaa, ja tämä oire ihan tasaisella vedolla. Kylmänä vaihdot ovat myös selvästi töksähtävämpiä. Lämpimänä ei mitään ongelmia, ei luista, ei töki vaihdot, ei ylimääräisiä ääniä ja turbiinin lukko pelaa ok. Mittarin mukaan autolla 180t ajettu.

          Nooo, tilataan uusi loota jos menee rikki. Se olisikin eka levinnyt automaatti mulla, kerrankos sitä sattuu

          Comment

          • AkiV
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2006
            • 329

            #35
            Originally posted by cba View Post
            Jahas, taas yksi loota nilkuttaa :P On nämä veikeitä vempaimia, itselläkin on pari kertaa tuntunut kylmänä sellaista hyvin heikkoa nypytystä noin kilsan verran. Ihan kuin tiellä olisi pientä nimismiehen kiharaa, ja tämä oire ihan tasaisella vedolla. Kylmänä vaihdot ovat myös selvästi töksähtävämpiä. Lämpimänä ei mitään ongelmia, ei luista, ei töki vaihdot, ei ylimääräisiä ääniä ja turbiinin lukko pelaa ok. Mittarin mukaan autolla 180t ajettu.

            Nooo, tilataan uusi loota jos menee rikki. Se olisikin eka levinnyt automaatti mulla, kerrankos sitä sattuu
            onneksi me vakiotraktorin omistavat voidaan huokasta helpotuksesta että taas laukee lastutettu peli :think

            noh, en lähde ivailemaan, ei kivaa moinen kuitenkaan...sattu pilkka omaan nilkkaan pian

            mulla sama periaate... uutta lootaa tilaukseen jos hajoo ei siinä muuta voi, turha voivotella..kovaa ajoo vaan

            mitäs nuo laakkosella maksaa sitten?
            saakos tuolle tehdaskorjatulle takuun? ..onko se vähän kuin uusi sitten?

            -a-
            E39 530dA Touring -00

            Comment

            • Thuppu
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2007
              • 3626
              • Seinäjoki

              #36
              Originally posted by Racink View Post
              Tuolloin on M54 moottorit e39:seissä, eikä enää M52TU. Liekkö tullut ajatusvirhe kauppiaalla tjtn...
              Laitoin kyselyä, ja kovasti väitti, että olis 2003:nen M52TU... olisko näitä sitten Bankokissa? :think

              35000 Thai Baht:ia olis tuosta vailla, n. 685 euroa + tietysti kulut päälle. Hintaahan tuollekin kertyy...
              BMW 740iA "ALPINA"
              BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
              Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
              Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

              Comment

              • Clavurion
                BTCF Member
                • Feb 2005
                • 9142
                • Oulu

                #37
                Originally posted by Thuppu View Post
                Laitoin kyselyä, ja kovasti väitti, että olis 2003:nen M52TU... olisko näitä sitten Bankokissa? :think

                35000 Thai Baht:ia olis tuosta vailla, n. 685 euroa + tietysti kulut päälle. Hintaahan tuollekin kertyy...
                Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta Thaimaan viidakkomarkkinoille tehdyltä erikoisversiolta.
                Voithan sinä kokeeksi tuollaisen tilata. Itse en kylläkään sekaantuisi, kun ei ole mitään takeita laatikon istumisesta M57:n jatkeeksi.
                E39 530dA -02 M-Sport
                E53 X5 3.0dA -06 Sport
                * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

                Comment

                • Radon
                  Bimmer Fanatic
                  • Jul 2003
                  • 463
                  • Suomi-Finland

                  #38
                  Eikö nyt ensimäiseksi kannattaisi selvittää että mikä vika siinä laatikossa on, tai ainakin avata öljypohja ja tarkastaa että onko rautaa liikenteessä.

                  Comment

                  • Murska
                    Bimmer Fanatic
                    • Apr 2004
                    • 382
                    • Savo

                    #39
                    Originally posted by Thuppu View Post
                    Vaikka taitaa nää käytetyt olla sellaista arpapeliä, että paras jättää suosiolla väliin, kuitenki jotain puoli miljoonaa ollu mittaris...
                    Ei taida olla pelkoa siitä että tuolla GM askilla pääsisi puolta miljoonaa
                    e61 530i touring M-sport LCI -08
                    Ex:e46 330ia Touring M-sport II -03
                    Ex:e46 330i -01 Sedan
                    Ex:e36 328i Coupe sport edition -97

                    Comment

                    • Clavurion
                      BTCF Member
                      • Feb 2005
                      • 9142
                      • Oulu

                      #40
                      Originally posted by Radon View Post
                      Eikö nyt ensimäiseksi kannattaisi selvittää että mikä vika siinä laatikossa on, tai ainakin avata öljypohja ja tarkastaa että onko rautaa liikenteessä.
                      Tietysti näin, mutta spekulaatio vei jo vahvasti kohti todennäköisesti väistämätöntä lopputulosta.
                      E39 530dA -02 M-Sport
                      E53 X5 3.0dA -06 Sport
                      * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                      Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

                      Comment

                      • Hemi
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2004
                        • 18880
                        • Pirkanmaa

                        #41
                        Originally posted by Thuppu View Post
                        Laitoin kyselyä, ja kovasti väitti, että olis 2003:nen M52TU... olisko näitä sitten Bankokissa? :think

                        35000 Thai Baht:ia olis tuosta vailla, n. 685 euroa + tietysti kulut päälle. Hintaahan tuollekin kertyy...
                        Siis ko.GM laatikkoa on X3 ja X5:ssa bensakutosten perässä, mutta nämä ovat tietenkin M54 koneita? Tosin "kinkkipoika" voi M54 koneen mieltää kuvien perusteella m52TU moottoriksikin, kun päälleppäin näissä ei eroja ole?

                        Comment

                        • Thuppu
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2007
                          • 3626
                          • Seinäjoki

                          #42
                          Originally posted by Radon View Post
                          Eikö nyt ensimäiseksi kannattaisi selvittää että mikä vika siinä laatikossa on, tai ainakin avata öljypohja ja tarkastaa että onko rautaa liikenteessä.
                          Hupenee äkkiä pääoma kun näitä alkaa selvittelemään, yhtäkkiä huomaakin, että tonni on mennyt, kas puolet laatikon hinnasta... Mutta joo, tarkoitus olisi ensin tarkistaa nuo öljyt ennen kuin laatikko otetaan irti.

                          Originally posted by Murska View Post
                          Ei taida olla pelkoa siitä että tuolla GM askilla pääsisi puolta miljoonaa
                          Itse asiassa olen kuullut, että jopa sellaisia määriä näillä on päästelty, mutta taitaa olla melko harvinaista.
                          BMW 740iA "ALPINA"
                          BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
                          Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
                          Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

                          Comment

                          • soldia
                            Banned
                            • Feb 2006
                            • 725
                            • Planet X

                            #43
                            Yritin lukea threadin läpi kohtuullisesti, näin juhannuksen jälkeen mutta oliko öljytasoa tarkistettu?

                            Kyseinen ilmoitus "Trans.prog.failure" tulee silloin myös kun öljyt vähissä.

                            Comment

                            • cba
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2006
                              • 3464
                              • Ylivieska

                              #44
                              Originally posted by AkiV View Post
                              onneksi me vakiotraktorin omistavat voidaan huokasta helpotuksesta että taas laukee lastutettu peli :think

                              noh, en lähde ivailemaan, ei kivaa moinen kuitenkaan...sattu pilkka omaan nilkkaan pian

                              mulla sama periaate... uutta lootaa tilaukseen jos hajoo ei siinä muuta voi, turha voivotella..kovaa ajoo vaan

                              mitäs nuo laakkosella maksaa sitten?
                              saakos tuolle tehdaskorjatulle takuun? ..onko se vähän kuin uusi sitten?

                              -a-
                              Totuuden nimessä on sanottava, että meidän hiacesta löytyy kyllä lastu. Se on vaan tosin ns. eco-sellainen, luvattiinkohan 210 hp ja 470Nm vääntö. Teho sinällään on toissijainen asia, auto muuttui vaan tuolla paljon kivemmaksi ajaa ihan normiajolleenkin.
                              Ja nätillä ajolla tuo auto on muutoinkin, tai ainakin emäntä niin väittää??:think

                              Comment

                              • Thuppu
                                Bimmer Enthusiast
                                • Aug 2007
                                • 3626
                                • Seinäjoki

                                #45
                                Originally posted by soldia View Post
                                Yritin lukea threadin läpi kohtuullisesti, näin juhannuksen jälkeen mutta oliko öljytasoa tarkistettu?

                                Kyseinen ilmoitus "Trans.prog.failure" tulee silloin myös kun öljyt vähissä.
                                Eli autohan ei liiku, muuta kuin hetken startin jälkeen. Ei ole vielä tarkistettu. Miten tuo on järkevin tarkistaa? Avata ylivuotoproppu ja lisätä öljyä niin paljon kun menee ennen kuin valuu yli..?
                                BMW 740iA "ALPINA"
                                BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
                                Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
                                Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎