Originally posted by Thuppu
View Post
530dA laatikkovikaa?!!
Collapse
X
-
E39 2003 ja M52TU, jotenkin tuo yhdistelmä särähtää korvaan. :thinkE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
-
Valaise nyt tyhmää...Originally posted by Clavurion View PostE39 2003 ja M52TU, jotenkin tuo yhdistelmä särähtää korvaan. :think
Vaikka taitaa nää käytetyt olla sellaista arpapeliä, että paras jättää suosiolla väliin, kuitenki jotain puoli miljoonaa ollu mittaris...
Comment
-
-
Jahas, taas yksi loota nilkuttaa :P On nämä veikeitä vempaimia, itselläkin on pari kertaa tuntunut kylmänä sellaista hyvin heikkoa nypytystä noin kilsan verran. Ihan kuin tiellä olisi pientä nimismiehen kiharaa, ja tämä oire ihan tasaisella vedolla. Kylmänä vaihdot ovat myös selvästi töksähtävämpiä. Lämpimänä ei mitään ongelmia, ei luista, ei töki vaihdot, ei ylimääräisiä ääniä ja turbiinin lukko pelaa ok. Mittarin mukaan autolla 180t ajettu.
Nooo, tilataan uusi loota jos menee rikki. Se olisikin eka levinnyt automaatti mulla, kerrankos sitä sattuu
Comment
-
onneksi me vakiotraktorin omistavat voidaan huokasta helpotuksesta että taas laukee lastutettu peliOriginally posted by cba View PostJahas, taas yksi loota nilkuttaa :P On nämä veikeitä vempaimia, itselläkin on pari kertaa tuntunut kylmänä sellaista hyvin heikkoa nypytystä noin kilsan verran. Ihan kuin tiellä olisi pientä nimismiehen kiharaa, ja tämä oire ihan tasaisella vedolla. Kylmänä vaihdot ovat myös selvästi töksähtävämpiä. Lämpimänä ei mitään ongelmia, ei luista, ei töki vaihdot, ei ylimääräisiä ääniä ja turbiinin lukko pelaa ok. Mittarin mukaan autolla 180t ajettu.
Nooo, tilataan uusi loota jos menee rikki. Se olisikin eka levinnyt automaatti mulla, kerrankos sitä sattuu

:think
noh, en lähde ivailemaan, ei kivaa moinen kuitenkaan...sattu pilkka omaan nilkkaan pian

mulla sama periaate... uutta lootaa tilaukseen jos hajoo ei siinä muuta voi, turha voivotella..kovaa ajoo vaan
mitäs nuo laakkosella maksaa sitten?
saakos tuolle tehdaskorjatulle takuun? ..onko se vähän kuin uusi sitten?
-a-E39 530dA Touring -00
Comment
-
Laitoin kyselyä, ja kovasti väitti, että olis 2003:nen M52TU... olisko näitä sitten Bankokissa? :thinkOriginally posted by Racink View PostTuolloin on M54 moottorit e39:seissä, eikä enää M52TU. Liekkö tullut ajatusvirhe kauppiaalla tjtn...
35000 Thai Baht:ia olis tuosta vailla, n. 685 euroa + tietysti kulut päälle. Hintaahan tuollekin kertyy...
Comment
-
Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta Thaimaan viidakkomarkkinoille tehdyltä erikoisversiolta.Originally posted by Thuppu View PostLaitoin kyselyä, ja kovasti väitti, että olis 2003:nen M52TU... olisko näitä sitten Bankokissa? :think
35000 Thai Baht:ia olis tuosta vailla, n. 685 euroa + tietysti kulut päälle. Hintaahan tuollekin kertyy...
Voithan sinä kokeeksi tuollaisen tilata. Itse en kylläkään sekaantuisi, kun ei ole mitään takeita laatikon istumisesta M57:n jatkeeksi.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Ei taida olla pelkoa siitä että tuolla GM askilla pääsisi puolta miljoonaaOriginally posted by Thuppu View PostVaikka taitaa nää käytetyt olla sellaista arpapeliä, että paras jättää suosiolla väliin, kuitenki jotain puoli miljoonaa ollu mittaris...
e61 530i touring M-sport LCI -08
Ex:e46 330ia Touring M-sport II -03
Ex:e46 330i -01 Sedan
Ex:e36 328i Coupe sport edition -97
Comment
-
Tietysti näin, mutta spekulaatio vei jo vahvasti kohti todennäköisesti väistämätöntä lopputulosta.Originally posted by Radon View PostEikö nyt ensimäiseksi kannattaisi selvittää että mikä vika siinä laatikossa on, tai ainakin avata öljypohja ja tarkastaa että onko rautaa liikenteessä.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Siis ko.GM laatikkoa on X3 ja X5:ssa bensakutosten perässä, mutta nämä ovat tietenkin M54 koneita? Tosin "kinkkipoika" voi M54 koneen mieltää kuvien perusteella m52TU moottoriksikin, kun päälleppäin näissä ei eroja ole?Originally posted by Thuppu View PostLaitoin kyselyä, ja kovasti väitti, että olis 2003:nen M52TU... olisko näitä sitten Bankokissa? :think
35000 Thai Baht:ia olis tuosta vailla, n. 685 euroa + tietysti kulut päälle. Hintaahan tuollekin kertyy...
Comment
-
Hupenee äkkiä pääoma kun näitä alkaa selvittelemään, yhtäkkiä huomaakin, että tonni on mennyt, kas puolet laatikon hinnasta...Originally posted by Radon View PostEikö nyt ensimäiseksi kannattaisi selvittää että mikä vika siinä laatikossa on, tai ainakin avata öljypohja ja tarkastaa että onko rautaa liikenteessä.
Mutta joo, tarkoitus olisi ensin tarkistaa nuo öljyt ennen kuin laatikko otetaan irti.
Itse asiassa olen kuullut, että jopa sellaisia määriä näillä on päästelty, mutta taitaa olla melko harvinaista.Originally posted by Murska View PostEi taida olla pelkoa siitä että tuolla GM askilla pääsisi puolta miljoonaa
Comment
-
Totuuden nimessä on sanottava, että meidän hiacesta löytyy kyllä lastu. Se on vaan tosin ns. eco-sellainen, luvattiinkohan 210 hp ja 470Nm vääntö. Teho sinällään on toissijainen asia, auto muuttui vaan tuolla paljon kivemmaksi ajaa ihan normiajolleenkin.Originally posted by AkiV View Postonneksi me vakiotraktorin omistavat voidaan huokasta helpotuksesta että taas laukee lastutettu peli
:think
noh, en lähde ivailemaan, ei kivaa moinen kuitenkaan...sattu pilkka omaan nilkkaan pian

mulla sama periaate... uutta lootaa tilaukseen jos hajoo ei siinä muuta voi, turha voivotella..kovaa ajoo vaan
mitäs nuo laakkosella maksaa sitten?
saakos tuolle tehdaskorjatulle takuun? ..onko se vähän kuin uusi sitten?
-a-
Ja nätillä ajolla tuo auto on muutoinkin, tai ainakin emäntä niin väittää??:think
Comment
-
Eli autohan ei liiku, muuta kuin hetken startin jälkeen. Ei ole vielä tarkistettu. Miten tuo on järkevin tarkistaa? Avata ylivuotoproppu ja lisätä öljyä niin paljon kun menee ennen kuin valuu yli..?Originally posted by soldia View PostYritin lukea threadin läpi kohtuullisesti, näin juhannuksen jälkeen mutta oliko öljytasoa tarkistettu?
Kyseinen ilmoitus "Trans.prog.failure" tulee silloin myös kun öljyt vähissä.
Comment
Comment