Originally posted by turbobliz
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
tarvitsetko M10/M30koneeseen vahvat billet keinuvivut?
Collapse
X
-
QUOTE=MrBubbles;2526749]Siinä on sellanen juttu että se rulla pitäis olla niin iso että se ei mahdu siellä olemaan.[/QUOTE]
Originally posted by Tzeimi View PostMistä ahistaa?Ford 4500 :think Nuffield
Volvo 264 GLE,Toyota BJ40x3,Toyota BJ45(avolava),Toyota HJ60, E24 635CSi
Kawasaki ZX-12R Borat
Comment
-
-
Originally posted by V W View PostQUOTE=MrBubbles;2526749]Siinä on sellanen juttu että se rulla pitäis olla niin iso että se ei mahdu siellä olemaan.
Eikös rullakeinut toimisi,jos olisi sopiva nokka-akseli?[/QUOTE]
Liian lyhyt keinu. Ottaa rulla keinuvipuakseliin. Taas jos tehdään pienempi rulla niin ne voimat mitkä siihen kohdistuu on aivan jäätäviä. Toki tähän voisi olla ratkaisuna kustomikeppi. Mutta onko suomessa yhtäkään tekijää joka oikeasti tietää miten näitä tehdään?
Edit: mitähän sekoilin lainauksien kans :thinkNo life, no friends, just motorsport!
-Dodge Ram 2500 4x4 SLT Laramie.
-jokunen e30.
-e28
Comment
-
-
Jos kattoo tyypillisiä rullanostajien tai seuraajien rullia, niin kyllähän se halkaisijan puolesta olisi mahdollisuuksien rajoissa, mutta rullan leveyden puolesta tekee kipeetä.
Herää tietty kysymys... miksi ylipäänsä pitäisi viedä näitä museovehkeitä toimintakyvyn rajoille, kun moniventtiilitekniikkaa on tarjolla halvalla.Last edited by turbobliz; 31-10-2011, 21:13.
Comment
-
-
Originally posted by turbobliz View PostJos kattoo tyypillisiä rullanostajien tai seuraajien rullia, niin kyllähän se halkaisijan puolesta olisi mahdollisuuksien rajoissa, mutta rullan leveyden puolesta tekee kipeetä.
Herää tietty kysymys... miksi ylipäänsä pitäisi viedä näitä museovehkeitä toimintakyvyn rajoille, kun moniventtiilitekniikkaa on tarjolla halvalla.
Moniventtiilitekniikkaa heh.. Harmi kun hukkasin yhden kuvan jonka otin kun M10-hattu oli lautaset taivasta kohti. Vieressä näkyi 16vikanen kansi jossa oli just näitä pikkuventtiileita helvetillinen määrä. Siinä vaan kuvastui hyvin se että eipä se 16vikanen kansi hengitäkkään välttämättä puolet paremmin..Last edited by petrolhead; 31-10-2011, 23:29.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by old dog View PostJoo sellasia ittekii olin hommaamassa mutta sanottii että yksinkertasilla (90kp) täytyy pelata schrickin nokilla, enemmän ollu kuulemma ongelmia tuplajousilla. ?
Comment
-
-
Originally posted by turbobliz View PostJos kattoo tyypillisiä rullanostajien tai seuraajien rullia, niin kyllähän se halkaisijan puolesta olisi mahdollisuuksien rajoissa, mutta rullan leveyden puolesta tekee kipeetä.
Herää tietty kysymys... miksi ylipäänsä pitäisi viedä näitä museovehkeitä toimintakyvyn rajoille, kun moniventtiilitekniikkaa on tarjolla halvalla.No life, no friends, just motorsport!
-Dodge Ram 2500 4x4 SLT Laramie.
-jokunen e30.
-e28
Comment
-
-
Originally posted by turbobliz View PostHerää tietty kysymys... miksi ylipäänsä pitäisi viedä näitä museovehkeitä toimintakyvyn rajoille, kun moniventtiilitekniikkaa on tarjolla halvalla.
Comment
-
-
Originally posted by Muumi View PostEikös jaappanin suunnalta löydy mitään vaihtoehtoja?
Vai onko pakko olla bemarin moottori?
Jos nyt olisin aloittamassa niin B230:kin olisi yksi vaihtoehto.Last edited by petrolhead; 31-10-2011, 23:24.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment