Originally posted by .:Dam:.
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
tarvitsetko M10/M30koneeseen vahvat billet keinuvivut?
Collapse
X
-
Originally posted by .:Dam:. View Post
Sain tänän tollasen koristeen pöydälle kun kävin yhes koneistamos ja tuli juttua vipoista. Noita kuulemma viel muutamat sarjat ja tekis kuulemma mielellään lisääkin (luonnollisesti) jos ihmiset vaan haluaa noita ostaa. Hinnasta ei mitään tarkempaa tietoa, jotain á 60-70€ luokkaa. Jos väki innostuu niin hinta tietty muuttuu. Jos jollain ees heräs kiinnostus ni voin tivata sen tarkemman hinnan. Lukkoja noihin sais tietty kans...
Kovapalan materiaali?
Käyttökokemuksia kellään?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by .:Dam:. View Post
Sain tänän tollasen koristeen pöydälle kun kävin yhes koneistamos ja tuli juttua vipoista. Noita kuulemma viel muutamat sarjat ja tekis kuulemma mielellään lisääkin (luonnollisesti) jos ihmiset vaan haluaa noita ostaa. Hinnasta ei mitään tarkempaa tietoa, jotain á 60-70€ luokkaa. Jos väki innostuu niin hinta tietty muuttuu. Jos jollain ees heräs kiinnostus ni voin tivata sen tarkemman hinnan. Lukkoja noihin sais tietty kans...Plymouth Duster 454 twin turbo
Dodge RAM Cummins
Chevrolet Corvette C5 turbo
BMW M3 e92 coupe
BMW 635 csi E24 Turbo
E34 RB25DET
E39 540
E34 540
E30 325 turbo
E28 535
E34 535
1.2 lata..
-über Züge-
Comment
-
-
Näemmä. Etten sanois jopa pelottavasti samannäköiset ja lienee jopa halvemmat.
Toi mun kuvan vippa;
Alumiini on 7075, kovapalan kovuus noin 60 HRC. Vuoden 73 vippa painaa 91.25, tuo vippa taas 121.03g eli poistettavaa on aikalailla et pääsee ees samaan painoon Koneistaja muutamat myynyt eikä kukaan ole valittanut. Se toki ei vielä tarkoita että kenelläkään olis käyttökokemuksia
Hinta taas, noi on siin á 60€ luokkaa ± 10€, riippuvainen siitä montako niitä kerralla tekee. Mä ite haluun noist painoo ees hivenen pois ennenku enempi alan innostuun ja mainostaan. Koitan käydä viel tän vuoden puolel neuvottelees vippojen laihduttamisesta. Sillä välin joku vois kertoo onks toi abt 60 HRC kovaa vai ei...
Comment
-
-
Originally posted by old dog View PostOnkos kellään kokemusta Enemin teräsvivuista?:think-E30 325i M-TechII Turbo
-E39 528iA M-Sport
-E46 330i Cabriolet M-Sport Individual
Comment
-
-
Originally posted by Jukka81 View PostSama kiinnostais itseänikin, nämä ilmeisesti on enemin teräskeinuja http://kmcams.com/product_info.php?c...products_id=84 ?
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostEi muistaakseni ole samoja. Molemmat kumminkin kopioita, olikohan Schrickin vai Kentin keinusta, sitä en muista.-E30 325i M-TechII Turbo
-E39 528iA M-Sport
-E46 330i Cabriolet M-Sport Individual
Comment
-
-
Originally posted by .:Dam:. View PostNäemmä. Etten sanois jopa pelottavasti samannäköiset ja lienee jopa halvemmat.
Toi mun kuvan vippa;
Alumiini on 7075, kovapalan kovuus noin 60 HRC. Vuoden 73 vippa painaa 91.25, tuo vippa taas 121.03g eli poistettavaa on aikalailla et pääsee ees samaan painoon Koneistaja muutamat myynyt eikä kukaan ole valittanut. Se toki ei vielä tarkoita että kenelläkään olis käyttökokemuksia
Hinta taas, noi on siin á 60€ luokkaa ± 10€, riippuvainen siitä montako niitä kerralla tekee. Mä ite haluun noist painoo ees hivenen pois ennenku enempi alan innostuun ja mainostaan. Koitan käydä viel tän vuoden puolel neuvottelees vippojen laihduttamisesta. Sillä välin joku vois kertoo onks toi abt 60 HRC kovaa vai ei...
KM camssin kaveri ilmoitti heidän keinun kovapalan (=koko keinun?) kovuuden olevan 60hrc. Samaan hengenvetoon sanoi myös tällä hetkellä olevan menossa "version 2" kaksivaiheisella lämpökäsittelyllä. Eli ilmeisesti noitakin on sitten kierrossa kahta eri versiota, joista _ilmeisesti_ aiemmassa on jotain ongelmaa. KM cams kertoi referenssejä kysyttäessä "KIMMIT sport racing" mikälie E30:n käyttävän heidän keinujaan. Kysyin tuolta kimmitiltäkin kokemuksia noista ja oli pelkkää positiivista. Toki näytti heidän nettikaupassa olevan KM camssin keinut myynnissä, joten ehkä hiukan puolueellinen kommentti.
Comment
-
-
Originally posted by Maza View PostVakiokeinun kovapala taisi olla luokkaa 55hrc, joten 60 lienee aika hyvin alueella. Jossain billetti keinussa oli ollut 25hrc luokkaa kovapala eli melkoista räkää. Ihan varmaa en muista, mutta taisi olla kyse IE billetti versioista.
Toi vippanen mis kuvan pistin, kovapala on suunnilleen saman levyinen kuin nokkakin on joten pintapainetta tulee vähemmän eikä siten kaiketi niin kova tartteis ollakkaan. Jos joku haluaa, niitä on varastossa muutamat setit, painoa tosin koneistamon mukaan á 112g eikä 120g kun mulle kuulemma annettu joku erikoisvippa joka jonkun sarjasta (ollu omat vaatimukset) jääny ylitte. Sitäkin tosin evotetaan ilmeisesti vielä vähän, on vähän turhan järeä kyljistä joista saa raapastua vielä vähän kevyemmäksi kestävyyden juurikaan kärsimättä. Ja epäkeskon puolelta vahvistetaan vähäsen. Ehkä turhaan mut niin pieni vaiva joten miksei.
Vastaavia M20 vippasia on kans valmiina mut en niistä tiedä juurikaan kun ei ole yhtään läskiremmiä laitettavana tuskin koskaan...
Jos ihmiset haluaa parempia kuvia, se järjestynee kyllä.
Comment
-
-
Tännekin vois olla tarvetta m10 keinuille jos niitä aletaan tekeen jossain vaiheessa kun selvinnee hinnat ja materiaalit ym. Tosin on kestäny toistaiseksi noi febin keinutkin vaikka paukuttanu 1.9bar ja vajaata 8000rpm:ää oikein huolella. Rajotin itellä noita vaan alko katkomaan kun löi sytyn poikki ja sit kun taas kipinää tuli nii johan alko tapahtuu ja keinuhan se oli mikä sieltä aina antautu kunnes löi softin vähän alemma (7300 muistaakseni). nokkana schrick 304 ja saman valmistajan 90kp jouset. Ennen kun noita vielä napsahteli niin oli tuplajouset ja jäykkyyttä turhan paljon, en mitannut mutta huomattavasti enempi kun noissa nykyisissä.
Comment
-
Comment