Announcement
Collapse
No announcement yet.
tarvitsetko M10/M30koneeseen vahvat billet keinuvivut?
Collapse
X
-
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
-
-
Soitin Tommi's billettiin...
Viimonen sarja myyty tänään.
Jos hinnan haluaa "alas" pitäisi saada useampi sarja työn alle.
Eli oliko kellään tarvetta:
M10 / M20 / M30 keinuvivuille. voi tehdä samalla kumpaakin 20/30keinuja
Spekt:
Työkalu alumiinia 7075
pronssilaakerikaulalla. koneistusvaraa kymmenys, jokainen hoonaa omaa akseliin sopivaksi.
liukupala työkaluterästä joka karkastu "todella kovaksi"
Käytetään BMW:n omia epäkesko säätöpaloja.
keinut suht originaalin painosia, voi pyydettäessä keventää/muokata...
hinta 41,60€ kpl jos tehdään pieni kimppatilaus...
Laittakaa tänne ja vaikka mulle privaan jos on kiinnostuneita.
t:Tomi Hyytiäinen
ps. Jos jollain kuvaa tuotteesta ni laittakaa linkkiä tähän alle et kaikki tietää minkämoisesta klöntistä on kysexXx
Comment
-
-
Tietääkö kukaan, mitä noi janicol racingi myymät keinut on. N.300€ m30.piiE28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
650hp/850nm 1.8bar
1/4m 11.48s/208km/h
100-150km/h 2.01s
100-200km/h 6.99s
EX jatkeet:
e39 528 M-Sport -99
e36 318is "M-sport" -92
Comment
-
-
Olen kanssa miettinyt keinujen ostoa, teräksiset oli mielessä mut voisi kyllä alumiinisetkin kiinnostaa. Onhan noilla vakioillakin ajettu kilpaa eivätkä ole poikki menneet. Väittävät että katkeaminen johtuu venttiilin leijumisesta.
Omaa konetta tulen kierrättämään 9200-9600rpm ja 2.5bar ahtoja niin ihan varmuudeksi jos vaihtais ne keinutkin.. Jos järkevään hintaan saa sarjan keinuja niin olen mukana tilauksessa... Laahaimen kulumista voi pienentää lisäämällä öjynkierron nokkaan.2002 turbo -69
2002 turbo -72
2002 automat -74
1502 -77
1502 -?
316 e30
535 e34
530 e34
Comment
-
-
Jaaha.. IEn HD keinut aika huononnäköisenä 16tkm jälkeen. Nokkakin aika ruvella. Öljyinä ollu Valvoline VR1 10W-60.
Nyt vaihtuu CatCamsin virinokka, jota ei viittis keinujen takia hajottaa.
IEn keinujen laahainpinnan hionta onnistuisi kyllä, mutta eikai ne kestä jatkossakaan..
Mottina M30 tuplaturbo, tehot siellä 400-500 paikkeilla. Rajoitin ollut 7000rpm. Venajousina PPF stg 1 + M30 omat sisäjouset. Keinulukot löytyy.
Näinköhän pistäis vaan hyväkuntoiset BMW:n omat keinut..? :think
-TimoLast edited by sierra4x4tbo; 20-06-2017, 17:36.
Comment
-
-
Originally posted by sierra4x4tbo View PostJaaha.. IEn HD keinut aika huononnäköisenä 16tkm jälkeen. Nokkakin aika ruvella. Öljyinä ollu Valvoline VR1 10W-60.
Nyt vaihtuu CatCamsin virinokka, jota ei viittis keinujen takia hajottaa.
IEn keinujen laahainpinnan hionta onnistuisi kyllä, mutta eikai ne kestä jatkossakaan..
Mottina M30 tuplaturbo, tehot siellä 400-500 paikkeilla. Rajoitin ollut 7000rpm. Venajousina PPF stg 1 + M30 omat sisäjouset. Keinulukot löytyy.
Näinköhän pistäis vaan hyväkuntoiset BMW:n omat keinut..? :think
-TimoE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostAjattelitko kysyä valmistajalta että missä mättää? Onko nuo edes olevinaan laatutavaraa?
Sama koskee ilmeisesti suurinta osaa muitakin aftermarket keinuja.. :think
-Timo
Comment
-
-
Originally posted by sierra4x4tbo View PostJaaha.. IEn HD keinut aika huononnäköisenä 16tkm jälkeen. Nokkakin aika ruvella. Öljyinä ollu Valvoline VR1 10W-60.
Nyt vaihtuu CatCamsin virinokka, jota ei viittis keinujen takia hajottaa.
IEn keinujen laahainpinnan hionta onnistuisi kyllä, mutta eikai ne kestä jatkossakaan..
Mottina M30 tuplaturbo, tehot siellä 400-500 paikkeilla. Rajoitin ollut 7000rpm. Venajousina PPF stg 1 + M30 omat sisäjouset. Keinulukot löytyy.
Näinköhän pistäis vaan hyväkuntoiset BMW:n omat keinut..? :think
-Timo2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostNo, mä en saanut mitään vauriota aikaan alkuperäisiin keinuihin pyörittämällä moottoria 7000 rpm. Käytössän oli 8 löysintä käytettyä vakiojousta mitä löysin ja Schrickin apuvieterit. Miten jäykät noi sun vieterit on ja millainen nokka oli nostoltaan?
Vakionokka oli paikallaan.
CatCams on 10.60mm nostolla.
-Timo
Comment
-
-
Niitten jousten mittaamisen tarvii karkeesti ottaen prässin, analogisen henkilövaa'an ja tönärin. Huolellisuutta noudattamalla saa niin tarkkoja numeroita kuin tarvii.
Takoitukseen tehty työkalu on varmasti näppärämpi. Kunhan kerroin ilmaisen keinon jota itse olen suosinut.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Mittaustuloksia:
Mitattu 56-57kg seetipaineet paikallaan olleessa setupissa, PPF stg1 ulkojousi + oem sisäjousi + crower retaineri.
PPF stg1 ulkojousi + oem sisäjousi + oem retainer mitattu ~53kg.
OEM-setup mitattu ~32kg.
Pelkkä PPF:n stg1 ulkojousi mitattu 41-42kg riippuen retainerista.
Mihinköhän arvoon tähtäis..?
PPF ilmoitti stg1 ulkojousijousi yksinään orggis asennuspituudelle 41,5kg.
-TimoLast edited by sierra4x4tbo; 25-06-2017, 18:31.
Comment
-
-
Originally posted by sierra4x4tbo View PostMittaustuloksia:
Mitattu 56-57kg seetipaineet paikallaan olleessa setupissa, PPF stg1 ulkojousi + oem sisäjousi + crower retaineri.
PPF stg1 ulkojousi + oem sisäjousi + oem retainer mitattu ~53kg.
OEM-setup mitattu ~32kg.
Pelkkä PPF:n stg1 ulkojousi mitattu 41-42kg riippuen retainerista.
Mihinköhän arvoon tähtäis..?
PPF ilmoitti stg1 ulkojousijousi yksinään orggis asennuspituudelle 41,5kg.
-TimoE28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
650hp/850nm 1.8bar
1/4m 11.48s/208km/h
100-150km/h 2.01s
100-200km/h 6.99s
EX jatkeet:
e39 528 M-Sport -99
e36 318is "M-sport" -92
Comment
-
Comment