Tosta M54 öljynkulutuksesta muuten (mulla siis 1l/2500km suunnilleen), oli tässä sellainen skenaario että tulpat kastui kun vähän siirsin autoa eikä auttanut muu kuin hinaus korjaamoon. Noh, katsoivat siellä tulpat ja olivat ihan mustat ja nokiset ja vaihtoivat uusiin (halpaa kuin saippua...). Ei siinä muuten mitään mutta ne on vaihdettu joku 30tkm sitten ja vaihtovälin pitäisi olla 100tkm. Kummasti myös käynti ja kulku kävi kepeäksi taas uusilla tulpilla.
Eli onko niin, että noi tulpat menee paskaiseksi tuosta öljynpoltosta johtuen ja vaihtokuntoon paljon nopeammin kuin normaalisti? Ja vaihtoehtoina on kokeilla josko jotain muuta öljymerkkiä kuluisi vähemmän tai sitten pistää paska vaihtoon ja toivoa että seuraava ei olisi samanlainen öljypoltin?
Mitä moottoriöljyä käytätte?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by ka00z View PostIhan kuriositeettinä, tuleeko tuolta jollakin tavalla halvemmaksi vai tilaatko jotain hieman erikoisempaa? Uusimmista LL-luokituksista kuin 04 en paljoa osaa sanoa, muttei rahtien kanssa merkittävästi tule halvemmaksi itellä.
t tommi
Leave a comment:
-
-
Castrol TWS joka mottiin... jopa taloyhtiön ruhon leikkurissa on ku ei muuta ollu...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Antti O View PostKiitoksia, pitää tuolta pistää keväällä isompi tilaus.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View Post
Leave a comment:
-
-
Tuli taas kaadettua Teboil Diamond Dieseliä tuonne koneeseen. Hitto, tuntui tehot lisääntyneen.Oli niillä vanhoilla jo ajettukin aika kauan...
Lotrasin huolella uutta öljyä läpi koneen, tuli paljon mustaa paskaa vielä niitten kanssa ulos.
12e halvempaa Robinhoodissa kuin Motonetissä tuo 10L pönikkä.(oliko jotain 62e/74e)
Suodatin AD:ltä, Fram, suunnilleen tuon edellisen hintaeron verran.Last edited by Bmw Dreamer; 14-12-2011, 19:47.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ramzez View PostTampere/Kangasala-seudulla olen huomannut, että Teboilin Diamond (5W-40) ainakin kustantaa jokseenkin saman verran Motonetissä ja esimerkiksi Tokmannilla. Motonetissä purkki diamondia taitaa kustantaa n. 28,80€, kun Tokmannilla se maksaa n. 26€. Toisinaan Tokmannilla on ollut tarjouksessa kyseinen tuote ja sitä on saanut 24€/4l, mutta tätä tapahtuu vain satunnaisesti. Mikäli olet jo Motonetissä, niin ei maksa vaivaa lähteä erikseen ajelemaan. Näin ainakin Tampereella tuon öljyn suhteen. En tiedä sitten, olisiko jossain päin Tamperetta vielä halvemmalla, ei ole ainakaan vastaan tullut.
Motonetissä 4l 34,90e, 10l 75,50e
Puuilo 4l 27,90e, 10l 62,90e
Aika iso ero minusta. Tavallisessa diamondissa ei tainnut olla tosiaan kuin parin euron ero.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ramzez View PostMotonetissä muuten tuo Magnatec on todella kallista. Esim. KL:stä ostamalla, neljän litran pönikkä taitaa kustantaa 29€. AD-varaosamaailmassa olen myös nähnyt myytävän samaa tavaraa hintaan 32€/4l. Lisäksi satunnaisissa paikoissa olen nähnyt hyviä tarjouksia, kuten esimerkiksi Kangasalan Euromasterilla, missä myytiin 2 kpl 4 litran kannuja yhteishintaan 60€. Kannattaa siis hiukan katsella ympärilleen, mikäli varaosaliikkeitä on muitakin lähellä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Antsah View PostTeboilin öljyt on myös Motonetissä kalliita. Puuilo, Tokmanni yms halpahallit myy halvemmalla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ramzez View PostMotonetissä muuten tuo Magnatec on todella kallista. Esim. KL:stä ostamalla, neljän litran pönikkä taitaa kustantaa 29€. AD-varaosamaailmassa olen myös nähnyt myytävän samaa tavaraa hintaan 32€/4l. Lisäksi satunnaisissa paikoissa olen nähnyt hyviä tarjouksia, kuten esimerkiksi Kangasalan Euromasterilla, missä myytiin 2 kpl 4 litran kannuja yhteishintaan 60€. Kannattaa siis hiukan katsella ympärilleen, mikäli varaosaliikkeitä on muitakin lähellä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by NAL-E View PostMotonetistä, Castrol Magnatec 5W-40, tullu laitettua jo kolmessa vaihdossa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: