Originally posted by Carbonfiber
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mitä moottoriöljyä käytätte?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Öljyä koneeseen?
BMW E46 -03 M54B22 Menossa öljynvaihtoon Autokeskukselle ja lupasin tuoda omat öljyt mukana.. Mitähän nyt sitten kannattaisi laittattaa koneeseen. Vuodessa tulee noin 12tkm sekalaistaajoa.. Varaosa myyjä suositteli Castrolin 10W30 Longlife 45e/4L.. Ajattelin itse tarkastaa hieman hintoja netistä ja valikoimaa on paljon, joista mielenkiintoisin ehkä tämä:http://www.puuilo.fi/cat/product_details.php?p=13 kellään kokemusta noista Delphin öljyistä? Hinta ainakin on kohdallaanex:BMW E46 320i Touring M-Sport II
Entinen Bemaristi,
Comment
-
-
Originally posted by Tiguan View PostBMW E46 -03 M54B22 Menossa öljynvaihtoon Autokeskukselle ja lupasin tuoda omat öljyt mukana.. Mitähän nyt sitten kannattaisi laittattaa koneeseen. Vuodessa tulee noin 12tkm sekalaistaajoa.. Varaosa myyjä suositteli Castrolin 10W30 Longlife 45e/4L.. Ajattelin itse tarkastaa hieman hintoja netistä ja valikoimaa on paljon, joista mielenkiintoisin ehkä tämä:http://www.puuilo.fi/cat/product_details.php?p=13 kellään kokemusta noista Delphin öljyistä? Hinta ainakin on kohdallaan
Itellä ollut parissa autossa tuota Delphiä kokeilussa. Ihan hyvin on autot "toiminut" ja luulen, että toi öljy on ainakin hintansa väärti. Ois mielenkiintoista, jos esim. TM testais öljyjä, joissa olisi tuo Delphi mukana.
Hinnasta sen verran, että jos meinasit tilata Puuilo-nettikaupasta, niin toimituskulut olisi noin 15e. Motonetissä tämä öljy muistaakseni 22e itse haettuna.
Monen monta Bemua + muutama harhalaukaus...
Comment
-
-
Originally posted by kt10734 View PostItellä ollut parissa autossa tuota Delphiä kokeilussa. Ihan hyvin on autot "toiminut" ja luulen, että toi öljy on ainakin hintansa väärti. Ois mielenkiintoista, jos esim. TM testais öljyjä, joissa olisi tuo Delphi mukana.
Hinnasta sen verran, että jos meinasit tilata Puuilo-nettikaupasta, niin toimituskulut olisi noin 15e. Motonetissä tämä öljy muistaakseni 22e itse haettuna.ex:BMW E46 320i Touring M-Sport II
Entinen Bemaristi,
Comment
-
-
Itsellä pyörinyt m52b20tu-koneessa noin 40tkm ajan Teboil Diamond 5w-40. Vaihtanut olen 15tkm välein. Ei valittamista öljyissä, ovat pysyneet koneen sisällä ja ilmeisesti myös voitelu pelannut. Nyt ostin KL-varaosien tarjouksesta Castrol Magnatec-öljyt ja syksyn kuluessa ne joskus vaihtelen.f22 220i
Comment
-
-
Nykyiseen Castrolin TWS Motorsport 10W-60F36 428iA GC M-Sport
Z3 2.8i Roadster Myytävänä
M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16
M: E36 328i osia
M: E39 business cd ja info display
M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
Comment
-
-
Originally posted by maukka86 View PostItsellä pyörinyt m52b20tu-koneessa noin 40tkm ajan Teboil Diamond 5w-40. Vaihtanut olen 15tkm välein. Ei valittamista öljyissä, ovat pysyneet koneen sisällä ja ilmeisesti myös voitelu pelannut. Nyt ostin KL-varaosien tarjouksesta Castrol Magnatec-öljyt ja syksyn kuluessa ne joskus vaihtelen.
Itsellä kaikissa bemuissa pyörineet magnatecit. Nyt seisontaöljyiksi zetaan ja ajoöljyiksi poloon tulee Bilteman täyssynteettinen 5W-40.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
Comment