eli b25 lohko, m50 vanos männät + kanget ja hyvä kansipaffi = valmis 400-500hp raakamootori?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 turbotus kysymyksiä & vastauksia
Collapse
X
-
KL Racing se
Onkohan kukaan hommannu osia tuolta ? Imusarja kiinostais ,mutta sopivuus ilman muutoksia on epäselvää.Kuuleritkin tuntuu edukkailta ,mutta onko toimivuus taattu:thinkBmw E46 M3 -02 Titan-d`argento
Bmw E30 325 -86 Diamantschwarts-metallic turbo project
Toyota D-Cat -07
Ex:,Audi 100-86 Audi 200T-92,Audi 100-84
Comment
-
-
hx40 super vai hx50mfs m20b25:iin?
Olisi tarkoitus vaihtaa ahdinta talven aikana, ja tällä hetkellä mielessä pyörii hx40 Super, 16 tai 18 pesällä, tai sitten hx50mfs. moottorina on m20b25, jossa sorvatut vakio männät (puristuksista ei tietoa) ,m50 veivit, nokka enem z45, motornord keinut, ppf venajouset ja polttoaineena re85. tehotavoite n.500-550 hv mielellään alle 2bar. auto on katukäytössä. Onkohan jollain kertoa kokemuksesta että millätavalla kyseiset ahtimet tuollaisessa koneessa toimivat?
Comment
-
-
Eikö nuo superit oo tehty toimimaan paremmin kovilla ahtopaineilla, et alle 2bar ahdoilla kannattais olla normi holsetti. Tai ainakin näin olen ymmärtänyt :think
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by tommi2008 View PostOk, olisin kuvitellut et olisi ihan päinvastoin.
Eikö tuon tuosta näe. Normi holset on paremmin alueella pienemmillä ahtopaineilla. Diisseleissähän ahtopaineet pyörii 3-4bar alueella, jolloin superi ois oikea vaihtoehto, mut taas johonkin m20/m50 turboon normimalli. Mut toki saa sitä voimaa pihalle superillakin. En yhtään epäile
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Löytyykö keneltäkään tietoa tai kuulopuheita Schmiedmanin myymistä turbopakosarjoista?
Lähinnä tämä malli kiinnostaa: http://www.schmiedmann.fi/fi/bmw-e30...=TURBOMANM20RI
Liekköhän millä putkikoolla ja mitenköhän keston laita :think.Nykyiset : BMW X1 e84, BMW 125i m-sport, BMW K1200S
Ex: BMW 325i turbo e30, BMW M3 e92 dkg, BMW 330i e90, BMW 320Cia e46, BMW 320i e36, BMW 325i "Hartge" e30, BMW 316 e30
Comment
-
-
Omaan m20:ppiin tilasin e39 m5 separaattorin. Siihen letku venttiilikopan lähdöstä ja toinen letku turbon imupuolelle. Pohjasta paluu turbon öljynpaluuputkeen. Näin ajattelin toteuttaa.
Edit. Ei oikein toiminut tuo systeemi koska tuli niin pitkä huohotusputkesta ja se on osittain alumiinia. Joten ainakin etanolilla tulee paljon vettä huohottimesta ja se ehtii pisaroitua ennen separaattoria. Tuloksena öljymäskiä sen sisällä. Nyt huohotusletku menee limukkatölkkiin johon tulee lähinnä vettä. Tyhjentää vaan välillä sen.Last edited by m20power; 21-10-2020, 19:26.E91 320d -07
E30 316 2d -88
E30 320 4d -85
E28 524 td -84
Comment
-
Comment