Hei. Jos pistää M52 perään vauhtiksen ja kaikki kytkimen rojut M20:stä jos käyttää getrag 260:stä, tarviiko kytkimeen mitään erikoista (kuten zf:n kanssa se 323i painelaakeri tai jotain tankoa jatkaa tms)?
Osaisko joku sanoa menestyiskö tommonen getrac 240 m50b25 vanos moottorin perässä joka on istutetti e30 koriin?
Sattuis vaan löytymään valmiina 320i e30 autosta
Osaisko joku sanoa menestyiskö tommonen getrac 240 m50b25 vanos moottorin perässä joka on istutetti e30 koriin?
Sattuis vaan löytymään valmiina 320i e30 autosta
menee ihan täysin siinä missä 260 menee... turhaan sitä alkaa vaihtaa, samat jipot asennuksessa kuin 260 kanssa..
ei sillä m50 kuuhun mennä...
Mitenkäs kyseisen laatikon kytkin ja vauhtipyöräkestää?
Mitäs mulkkauksia piti tehdä? Takakannake? Kardaanin laippa? Vauhtipyörän sorvaamista?
Luin kyllä jo paljon tuosta isommasta e30 m5x moottorilla topikista mutta heikosti puhutaan tuosta 240laatikosta. Tosin taitaa olla pitkälti sama kuin 260?
Comment