Announcement

Collapse
No announcement yet.

M10 -aiheisia kysymyksiä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maverick999
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2006
    • 919
    • Rauma

    Originally posted by maverick999 View Post
    Kuulostaisi siis nokan ajoitukselta. Ettei olis lipsahtanut myöhäiselle
    Nokka-akseli oli kohdillaan. Tulpat oli melko mustia. Tyhjäkäyntiseosta saa kiertää lähes kiinni asti että sammuu, varttikierros auki niin käy yhtä hyvin kuin 4 tai 5 kierrosta auki. Olisiko kaasarissa jotain hämärää kun tosiaan ryyppy ei auta käynnistyksessä kuten ennen remppaa, pahentaa vaan tilannetta. Äkkiseltään tuntuisi kai saavan liikaa ainetta. Kaasun kanssa kone toimii hyvin, paremmin kuin ennen remppaa =)
    Last edited by maverick999; 20-05-2021, 19:59.
    Respect your elders

    Comment

    • petrolhead
      Moderator
      • Feb 2004
      • 13793
      • Hyvinkää

      Originally posted by maverick999 View Post
      Kaasari on käytetty atomeina ja putsattu ja kasattu korjaussarjan kera.
      Se nokan ajoitus täytynee vilkaista vielä. Petrolin ohjeilla kasasin kuitenkin, mutta jos se on vaikka liikahtanut…
      Kuulostaisi niinkun käynnistyis aina kolmella tai jotain, tasaantuu hetken päästä. Tulpat varmaan vielä koitan vaihtaa.
      Hmm. Mitähän mä oon neuvonut. Etin omasta virikepistä ajoituksen huippunoston perusteella. Alakerrasta selvitin ja merkkasin todellisen YKKn mittakellon avulla. Tehtaan merkki oli vähän ohi kuten mulle oli kokeneemmat kertoneet.
      2015 VW Crafter
      1984 BMW 316
      2009 Kawasaki Ninja 250RRR
      petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
      "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

      Comment

      • amk83
        Bimmer Rookie
        • Jul 2002
        • 106
        • Kannus

        Originally posted by mikkomaa View Post
        No kun ei oikein saa. Kenelläkään shimmejä tai käyttämätöntä ketjua tallessa? Tai vinkkejä mistä saa..
        Löytyis 3kpl noita öljypumpun shimmejä, voisin myydä pois jos saa tarpeeksi hyvän hinnan niistä.

        Comment

        • pazq
          BTCF Member
          • Jan 2008
          • 3167
          • 47200



          Mitäs sanotte tommosesta 300/300 nenästä? Ei taida ihan hc600 rajaan päästä sitten millään :think
          Tossa overlappii kuitenki 0.8mm enempi mitä schrickin 304 ja nostoakin puolisen millii enemmän. Otin nyt viimein tuon b23 koneen työn alle. 45mm fajsit nyt otin siihen ja ne varmasti piisaa siihen mitä haetaankin. Paikallaan oleva nokka ei ollut schrick vaan luultavasti joku hiottu ja se on kärjestään aika kulunu niin saa mennä vaikka tuhkakupin jalaksi. Alkuun nyt oli ajatus että koitetaan selvitä 1500e mut tuo nokka nyt tuli lisää ni sit se pari kiloa menee ja ei voi mitään kaasarithan oli 500e ja tuo 123bt jakajapaketti on saman verran. Muutenhan se on sitte pakosarjan laippa, tiivistesatsia ym pikkuroinaa vaan. Plaanaus ja tommoset hoitaa kaveri. Kanavia en tiedä alanko ropeloimaan kun olis tuossa kansi ja sen vois raiskata ja kaverin kautta kattoo penkissä miten ne virtailee. Tekis vähän erilaiset joka kanavasta ja apinoi niistä sitten "parhaan" tuohon kiinni menevään

          Comment

          • Maikkeli
            BTCF Member
            • Aug 2010
            • 1301
            • Nousiainen

            Mulla jäis näillä näkymin kyl kesällä 304 schrick ylimääräiseksi :think
            E30 316 M42TBO -87
            BMW 1502 Turbo -77

            ''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎