- Kuinka suuri ero on kanavien koossa E30 kaasari- ja ruiskukansissa? Olisiko jotakin mittoja kanavien koosta? Erityisesti minua kiinnostaa imusarjan porttien koko.
- Minkälainen ero on E21 318 ja E30 316 palotilan muotoilussa? Onko mäntien muotoilussa eroja?
- Sopiiko E21 318 kansi E30 316 alakerran päälle? Jos ei, niin kuinka mittavia sovitustöitä joudutaan tekemään?
Kysymysten taustalla on se, että haluaisin asentaa autooni tuplat kuluneen pystykaasuttimen tilalle. Moottorina on vasta rempattu M10B18 kaasarikone, joten alakertaa en mielelläni pane heti uusiksi. Kaikki näkemäni tuplien imusarjat on tarkoitettu isokanavaiselle kannelle. Kantta voisin kairailla imusarjalle sopivaksi, jos se on järkevästi tehtävissä. Minulla olisi käytettävissäni myös rempattu E21 318 kansi, jonka voisi sovittaa koneen päälle, jos se vastaavasti on järkevästi tehtävissä. Mistään erityisestä tehonlisäyksestä ei ole haaveita mutta tuplilla saisi paremman ilmeen konehuoneeseen ja imuäänet on hienot.
- Minkälainen ero on E21 318 ja E30 316 palotilan muotoilussa? Onko mäntien muotoilussa eroja?
- Sopiiko E21 318 kansi E30 316 alakerran päälle? Jos ei, niin kuinka mittavia sovitustöitä joudutaan tekemään?
Kysymysten taustalla on se, että haluaisin asentaa autooni tuplat kuluneen pystykaasuttimen tilalle. Moottorina on vasta rempattu M10B18 kaasarikone, joten alakertaa en mielelläni pane heti uusiksi. Kaikki näkemäni tuplien imusarjat on tarkoitettu isokanavaiselle kannelle. Kantta voisin kairailla imusarjalle sopivaksi, jos se on järkevästi tehtävissä. Minulla olisi käytettävissäni myös rempattu E21 318 kansi, jonka voisi sovittaa koneen päälle, jos se vastaavasti on järkevästi tehtävissä. Mistään erityisestä tehonlisäyksestä ei ole haaveita mutta tuplilla saisi paremman ilmeen konehuoneeseen ja imuäänet on hienot.
Comment