Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 -aiheisia kysymyksiä
Collapse
X
-
Mitäs sanotte tommosesta 300/300 nenästä? Ei taida ihan hc600 rajaan päästä sitten millään :think
Tossa overlappii kuitenki 0.8mm enempi mitä schrickin 304 ja nostoakin puolisen millii enemmän. Otin nyt viimein tuon b23 koneen työn alle. 45mm fajsit nyt otin siihen ja ne varmasti piisaa siihen mitä haetaankin. Paikallaan oleva nokka ei ollut schrick vaan luultavasti joku hiottu ja se on kärjestään aika kulunu niin saa mennä vaikka tuhkakupin jalaksi. Alkuun nyt oli ajatus että koitetaan selvitä 1500e mut tuo nokka nyt tuli lisää ni sit se pari kiloa menee ja ei voi mitäänkaasarithan oli 500e ja tuo 123bt jakajapaketti on saman verran. Muutenhan se on sitte pakosarjan laippa, tiivistesatsia ym pikkuroinaa vaan. Plaanaus ja tommoset hoitaa kaveri. Kanavia en tiedä alanko ropeloimaan kun olis tuossa kansi ja sen vois raiskata ja kaverin kautta kattoo penkissä miten ne virtailee. Tekis vähän erilaiset joka kanavasta ja apinoi niistä sitten "parhaan" tuohon kiinni menevään
Leave a comment:
-
-
Originally posted by maverick999 View PostKaasari on käytetty atomeina ja putsattu ja kasattu korjaussarjan kera.
Se nokan ajoitus täytynee vilkaista vielä. Petrolin ohjeilla kasasin kuitenkin, mutta jos se on vaikka liikahtanut…
Kuulostaisi niinkun käynnistyis aina kolmella tai jotain, tasaantuu hetken päästä. Tulpat varmaan vielä koitan vaihtaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by maverick999 View PostKuulostaisi siis nokan ajoitukselta. Ettei olis lipsahtanut myöhäiselleLast edited by maverick999; 20-05-2021, 18:59.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pazq View PostJoko se on myöhäsellä tai sitten se vika on kaasarin säädöissä. Tai ainakin vahvasti epäilen. Jos se muuten pelaa muttei kylmänä jaksa käydä niin luultavasti se on sitten nokan ajotuksesta. Puolaa ym en lähtis syyttämään. Ne pelaa melkein aina kylmänä ja kuumana alkaa vasta oireilemaan jos on vikaa
Leave a comment:
-
-
Joko se on myöhäsellä tai sitten se vika on kaasarin säädöissä. Tai ainakin vahvasti epäilen. Jos se muuten pelaa muttei kylmänä jaksa käydä niin luultavasti se on sitten nokan ajotuksesta. Puolaa ym en lähtis syyttämään. Ne pelaa melkein aina kylmänä ja kuumana alkaa vasta oireilemaan jos on vikaa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MH motorsport View PostVirranajakaja ja puola on varmaan uudet myös?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by maverick999 View PostKaasari on käytetty atomeina ja putsattu ja kasattu korjaussarjan kera.
Se nokan ajoitus täytynee vilkaista vielä. Petrolin ohjeilla kasasin kuitenkin, mutta jos se on vaikka liikahtanut…
Kuulostaisi niinkun käynnistyis aina kolmella tai jotain, tasaantuu hetken päästä. Tulpat varmaan vielä koitan vaihtaa.
Leave a comment:
-
-
Kaasari on käytetty atomeina ja putsattu ja kasattu korjaussarjan kera.
Se nokan ajoitus täytynee vilkaista vielä. Petrolin ohjeilla kasasin kuitenkin, mutta jos se on vaikka liikahtanut…
Kuulostaisi niinkun käynnistyis aina kolmella tai jotain, tasaantuu hetken päästä. Tulpat varmaan vielä koitan vaihtaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MH motorsport View PostMullä lähti ihan laakista 304 nokalla käyntiin.
Tota kannattaa tarkistaa vielä nokan ajoitus ja sytytysennakko lampulla. Jos näiden jälkeen edelleen käynnistyy huonosti niin kokeile starttispraylla käymään ja jos hörähtää heti vika on kaasuttimien puolella. Olethan kaasarit purkanut atomeiksi ja käynyt läpi?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by maverick999 View PostOnko Scrick 292:n kanssa yleensä huono kylmäkäynnistyvyys vai onkohan tuossa jotain muuta pielessä (Weber 32/34 dmtl)? Ryyppy ei oikeestaan vaikuta muuttavan mitään, korkeintaan huonontaa. Kaasua täytyy painaa noin puoleen väliin että starttaa ok. Silloinkin lähtee melko heikosti ja pitää pitää kaasulla käynnissä kunnes vähän lämpenee. Lämpimänä lähtee sitten tosi hyvin. Ajoitus on korvakuulolla tyhjäkäynnille parhaassa kohdassa ja seos ”perusasetuksessa” noin 2-3 auki ja kuulostaa tyhjäkäynti olevan siinä asennossa paras. Tyhjäkäynti on vähän normaalia korkeammalle ruuvattu jotta käy ok.
Tota kannattaa tarkistaa vielä nokan ajoitus ja sytytysennakko lampulla. Jos näiden jälkeen edelleen käynnistyy huonosti niin kokeile starttispraylla käymään ja jos hörähtää heti vika on kaasuttimien puolella. Olethan kaasarit purkanut atomeiksi ja käynyt läpi?
Leave a comment:
-
-
Vakiokone lähtee ilman pumppaamista ja virinokalla olevakin pitäisi lähteä ilman muita kikkoja jos on kunnossa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by GOOFY View PostAuttaako jos pumppaa kaasua 3-4 kertaa ennen starttausta? Mää en ainakaan oo koskaan jaksanu startata niin pitkään että koneen sais käyntiin ilman pumppausta, oli sit vakio nokka tai ei.
Leave a comment:
-
-
Auttaako jos pumppaa kaasua 3-4 kertaa ennen starttausta? Mää en ainakaan oo koskaan jaksanu startata niin pitkään että koneen sais käyntiin ilman pumppausta, oli sit vakio nokka tai ei.
Leave a comment:
-
Leave a comment: