Mikähän ilmiö tuossa rallatuksen alkamisessa on kun ei esim. e21 ja 30 laatikot rallata vaikka on kiinteä pyörä jo tehtaalta tullessa :think
REDLINE öljyt
Collapse
X
-
-
Tai voi kai niissä laatikoissakin olla joku ero designissa :think Ne on kummiskin tarkotettu toimimaan kovan vauhtipyörän kanssa.Originally posted by jr66 View PostMikähän ilmiö tuossa rallatuksen alkamisessa on kun ei esim. e21 ja 30 laatikot rallata vaikka on kiinteä pyörä jo tehtaalta tullessa :think
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Redline näyttäisi poistaneen omilta sivuiltaan MT-x öljyjen suosituksen E9x/E8x vehkeiden keppivaihteistoihin, mikäköhän mahtaisi olla taustalla?
Nyt tarjotaan vaan ATF D4/D6. D4:sesta ei nyt mitään tajunnanrajäyttäviä kokemuksia 320d:ssä, vois kuvitella että synkat kestais pidempää kuin turbo tai etuiskarit, eli öljystä olisi kiinni nykyinen takertelu.
Eipä tuossa nyt ainakaan huonompaan suuntaan mene jos laittaa uudet MTF-LT-3..- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
Mikä estää laittamasta orkkislitkuja?:think
Atf varmaan aina varmin vaihtoehto ympärivuotiseen käyttöön. Redline MTL on ainakin täysin kelvoton öljy alle kymmenen lämpötiloissa.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Oisko tässä taustalla ajat kun BMW käytti keppivaihteistoissa ATF-litkuja, ja ne vaihtamalla parempiin elämä alkoi hymyillä. Kaippa tuo elinikäiseksi hehkuttaminen tuo myös jotain antipatioita, vaikkei se sinänsä öljyä miksikään muuta.Originally posted by Urpo_rotta View PostMikä estää laittamasta orkkislitkuja?:think
E36:sen getragissa oli ostettaessa jotain kullanväristä ja jännästi uuden muovin tuoksuista, millä vaihteensiirto toimi kaikkein parhaiten, voisiko olla MT-x0? Tuossa tuli kokeiltua Mobilin synteettistä ATF:ää jolla tollanen loota puolet vähemmin ajettuna on ollut bueno, ja vissiin pariakin Redlinen ATF:ää ilman tuloksia.- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
Mtl ainakin täysin kelvoton kylmässä. Ainakin getrag 420gE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Täällä kans huomattu että redline/amsoil vaihteisto öljyt ovat molemmat tosi huonoja kylmänä vs esim castrol, seuraavaksi palaan takaisin näihin ns perus öljyihin.-g20 330e
-e31 840ci sc
-e46 316i (m52tub25)
EX- f11 530d lci
Ex- f01 730d
Ex-94 e36 344i cabriolet harraste.
Ex: -06 e61 535d m-sport
Ex:-02 e39 530d manual
Ex -93 e34 520i
Vikakoodin lukua ja bimmercode koodauksia päijät-hämeessä.
M62tu ajoitustyökalut.
N47/n57 ajoitustyökalut.
Comment
-
Minä laitoin redlinen high temp ATF 320z askiin kun perus mobililla meinas hävitä vaihteet muutaman varttivedon jälkeen, tuo on ainakin kylmänä toiminut ihan normaalisti.Originally posted by mige95 View PostTäällä kans huomattu että redline/amsoil vaihteisto öljyt ovat molemmat tosi huonoja kylmänä vs esim castrol, seuraavaksi palaan takaisin näihin ns perus öljyihin.
Tuo on poistomyynnissä mätänetissä niin saa nyt halvalla.
E30 325 M-tech II DCT
9.97s/238kmh
Comment
-
Todennut siviili ajossa parhaaksi manuaali laatikossa valmistajan laatikkoon tarkoittamat öljyt + RVS lisäaine sekaan. Mielestäni menee pykälät paremmin päälle ja toimii suomen talvessakin...E61 523lci -08, E36 328i touring-97, X3 E83 2.0D -07, Fiat 100-90 Turbo
Ex kalustoa: E39 520ia touring, E36 323 touring, E36 316, E30 316 , E30 318, E21 316 , E21 323 , Nissan 200SX S14A ym.
Comment
Comment