2 * Orion 2NT 12" Soundstreamin päättellä soiteltuna on jättänyt mukavan mielikuvan takaraivoon. Myös PG X-Maxeista on mukavia muistoja... vai kultaako aika nämäkin muistot :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mikä subbari paras kuulemasi?
Collapse
X
-
Itsellä oli ensimmäisenä elementtinä MTX BlackGold 12". Se soi suljetussa aika "hifisti", ei mikään paine-elementti.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Ground Zerot ja Strokerit romukoppaan - nyt lienee puhutaan laadusta? Aika suhteellinen käsite siinäkin mielessä, että monelle se riittää että jumputtaa kivasti ja lujaa.
No, vedetään kotiinpäin tässä koska varaa onAinakin yksi todella hyvä setuppi, mutta ei takuulla paras. Viime vuonna E30 Touringilla kisanneena sain toistuvasti kehuja tuomareilta asti sub-alueen bassontoistosta. Tarkka, napakka soundi ja nätti erottelukyky kuulemma. Elementteinä 2klp Hertz Air 2500 10" suljetussa 30l kotelossa, joita ohjaa SPL Dynamicsin DIG1450 ilman siltausta 4ohm kuormaan.
Ei showkäyttöön ja pimp my ride parkkikselle!Last edited by Dualfun; 01-08-2007, 10:27.E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View PostGround Zerot ja Strokerit romukoppaan - nyt lienee puhutaan laadusta? Aika suhteellinen käsite siinäkin mielessä, että monelle se riittää että jumputtaa kivasti ja lujaa.
Mutta GZ:n mallistosta löytyy jo ihan oikeasti asiallisesti soivia elementtejä. Vaativat vaan julmetun järeän kotelon elementin rakenteesta johtuen. Taas kerran on vaan se hinta älytön. Kun samalla rahalla saa kaksi paremmin soivaa muuta elementtiä.
Ja kyllähän se taitaa monelle olla(tässäkin ketjussa noita ehdotuksia kun on lukenut) se "määrä korvaa laadun"-meininki. Varsinkin kun monella se "Paljon bassoa" tarkoittaa sitä että sieltä tulee 50-60hz aivan järkyttävän kovaa ja sen alapuolella ei sitten paljon mitään tulekaan...
vnuAlla riippuen ajasta ja paikasta:
Bmw E30 316 -87
Bmw E34 "525i" -89
Citroen DS23 -73
Citroen Saxo 1.4 -99
AS-202 Bravo
Kaikki on mahdollista, se on vain asentajasta kiinni.
Comment
-
-
Asiaa voi kuitenkin katsoa paineen kannalta siltä kantilta että jos noi olisi oikeasti hyviä siihen hommaan, niin isot pojat käyttäisivät niitä kisoissa. Mutta eipä taideta paljon käyttää kun DD menee noissa hommissa oikealta ja vasemmalta ohi. Se liikepoikkeama kun ei sitten ole paineen kannalta se kaikki kaikessa.
Edelleen suosittelen lämpimästi kaikille samaa mitä olen sanonut aiemminkin: Älkää yrittäkö keksiä sitä pyörää uudestaan tai haaskata aikaa turhiin kokeiluihin jollain kotielementeillä tai naapurin kaverin Essolla kertomien juttujen perusteella. Jos se "juttu" ei ole aikaisemminkaan toiminut, niin ei se toimi vieläkään. Tietysti jos haluaa kokeilunhalusta tehdä niin antaa soittaa mutta jos tavoite on hyvä soundi niin hyväksi havaitut ratkaisut on ne mitä kannattaa käyttää. Ja maailmassa on autohifin saralla kokeiltu aika paljon kaikenlaista...
vnu
vnuAlla riippuen ajasta ja paikasta:
Bmw E30 316 -87
Bmw E34 "525i" -89
Citroen DS23 -73
Citroen Saxo 1.4 -99
AS-202 Bravo
Kaikki on mahdollista, se on vain asentajasta kiinni.
Comment
-
-
No tottakai autohifissäkin on jo kaikki melkein koitettu maailmalla. Mutta suuntaushan varsinkin autohifissä on kauan ollut, että jäykkä ripustus, pieni kotelo, paljon tehoa vähäisen tilan takia. Ja sitä juuri tuollaiset elementit tarjoavat. Itse kyllä tykkäisin, että ennemmin paljon pinta-alaa ja vähän liikettä, pysyy homma halussa paremmin.
Mitäs eroa koti- ja autosubbareilla nyt oikein sitten on? Kotielementit vaativat matalamman toiston, alhaisempi Fs. Onko siitä autossa haittaa?
Mikä muuten tuo DD on?G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Originally posted by alspe View PostNo tottakai autohifissäkin on jo kaikki melkein koitettu maailmalla. Mutta suuntaushan varsinkin autohifissä on kauan ollut, että jäykkä ripustus, pieni kotelo, paljon tehoa vähäisen tilan takia. Ja sitä juuri tuollaiset elementit tarjoavat. Itse kyllä tykkäisin, että ennemmin paljon pinta-alaa ja vähän liikettä, pysyy homma halussa paremmin.
Mitäs eroa koti- ja autosubbareilla nyt oikein sitten on? Kotielementit vaativat matalamman toiston, alhaisempi Fs. Onko siitä autossa haittaa?
Mikä muuten tuo DD on?
Edelleen en näe ideaa ostaa kotielementtiä jos samanlaisen saa automallina. Lisäksi monissa kotielementeissä tuppaa tuo kosteuden yms. sieto olemaan vähän niin ja näin.
Jokainen on mitä mieltä on mutta kun asiat tehdään oikein ja käytetään kunnollisia osia niin yhdellä 10" elementillä saa varmasti tarpeeksi matalaa henkilöautoon jos tarkoituksena on kuunnella musiikkia eikä soittaa grillin parkkiksella. Ei siihen tarvita 6x15" 2" liikeradalla...
Itse ainakin aion kuulla heinäsirkat vielä 50v...
vnu
Ps. Joo siis DD:llä viittasin Digital Designs nimiseen putkaan. Kyseinen firma tekee sitten aika järeitä elementtejä. Olen henk. koht. nähnyt kun sellaista 15" "soitetaan" verkkovirralla. Mutta kaikkien kauhuksi mallistosta löytyy myös hyväsoundisia elementtejä. Kumma firma...Alla riippuen ajasta ja paikasta:
Bmw E30 316 -87
Bmw E34 "525i" -89
Citroen DS23 -73
Citroen Saxo 1.4 -99
AS-202 Bravo
Kaikki on mahdollista, se on vain asentajasta kiinni.
Comment
-
-
Originally posted by db925 View PostItsellä ollut varmaan 8-9 erilaista bassoa autossa ja täytyy sanoa että selkeästi parhaat olivat SPL Dynamicsin V-10S ja PRO-12D2.
Kyllä se kuitenkin niin on että pitäis aina muistaa suhteuttaa kaikki hintaan. Ihan turha verrata Ladaa ja Mersua toisiinsa...
vnuAlla riippuen ajasta ja paikasta:
Bmw E30 316 -87
Bmw E34 "525i" -89
Citroen DS23 -73
Citroen Saxo 1.4 -99
AS-202 Bravo
Kaikki on mahdollista, se on vain asentajasta kiinni.
Comment
-
-
Originally posted by Vilhosuuri View PostSinänsä kauheaa myöntää mutta hyvässä ja oikeankokoisessa kotelossa hyvällä päätteellä ja KOHTUULLISELLA äänenvoimakkuudella tuo V-10s on ihan hintansa väärti.
Kyllä se kuitenkin niin on että pitäis aina muistaa suhteuttaa kaikki hintaan. Ihan turha verrata Ladaa ja Mersua toisiinsa...
vnu" Elämä alkaa Ykkösellä " & Jatkuu Kolmosella .
Comment
-
Comment