Originally posted by Bmw Dreamer
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		e34 Hifi project Uudet kuvat! (viesti 95)
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Nooh,oisko 5 pakettii Vibroplastia ja yks paketti Dynamattia tullu laitettua. On jotain vähän yli 200€ mennyOriginally posted by Bmw Dreamer View PostVoe helvetti, tohon vibroon on menny sulta kyllä pieni omaisuus...
. On kyl hiljentynytkin selvästi 
.
							
						Käyttis:Kia Optima TF
Ex:Bmw e34 525i,Bmw e90 318d,Bmw e46 325Ci,Opel Ascona C
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Ja taas jatkuu...
Kunnon virtapiuha tuli laitettua paikalleen. Ei toi paksumpi pätkä mennyt aivan kokonaan Focuksen akunkengän isoimpaan koloon. Sitten piti hätäratkaisuna laittaa osalle auton omia piuhoja pienempi jakoblokki. Eli tulevaisuudassa pitänee ostaa paljon isompi akkukenkä jostain,johon menee kaikki johdot :think.
Sulake "boksi" on aika tiukasti tossa kolossa ja kiinnitetty nippusiteillä jotenkin,parannettavaa siinä on kyl tulevaisuuteen...

Kontin katon verhoilin samalla kankaalla kun mm.subissa ja vahvistin telineessä. Kahdessa palasessa tuli laitettua,kun laitoin takareunan kontin tiivisteen alle piiloon (eikä vuoda vesi). Kangas tuli kiinnitettyä 2-puolisella teipillä ja hyvä tuli. Teippi tuntui lähtevän helposti vetämällä irti,että saa tarvittaessa poiskin. Myös selkänojaa vasten olevat pehmuste/eristys palat saivat saman käsittelyn.
Suksiluukun peltikin käsiteltiin samalla tavalla. Luukun reunat viel paranee,kun otan penkit irti.
Alfatechin 1F konkka löysi paikkansa myös
Kontin pohjalla on lähes koko kontin kokoinen vaneeri levy,jonka päällä alkuperäinen lattia matto. Näiden läpi tuli tehtyä "salaluukku" varapyörä tilaan pääsemiseksi. Tosin siellä ei ole asennuksista johtuen varapyörää ollenkaan,vaan tilalle tuli paikkauspullo,tunkki,köyttä sun muuta roinaa.
Suurin yllätys tässä oli että alkuperäisen maton sisällä on paloja vaneeria
. Tämä vaikeutti luukun tekoa vähän ja siksi luukusta tuli vähän jännä. Huom.Tyylikäs pehmuste 


Tämmöinen kontti on nyt
							
						Käyttis:Kia Optima TF
Ex:Bmw e34 525i,Bmw e90 318d,Bmw e46 325Ci,Opel Ascona C
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Mites sul toi akku tuolla keulilla on? :think (nyt oon varmaan jostain faktasta jääny paitsi?)BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Ok, aattelin vaan ku Rossifumil on olikohan 92 IX, (ja oliko 93 mallivuotta), ja sillä on takapenkin alla, mutta siinähän on jo TÜ konekin...Originally posted by SledgeHammer82 View PostTaitaa olla myös näissä alkupään M50-moottorisissa.
Ainii, olihan yhel kaverillakin M20:n kolmenelkku missä oli patteri konehuonees, empäs muistanukkaan. Oli vaan jotenkin sellanen aivovaurio jääny et kaikis "isokoneisis" olis takana akku. Tulipahan sekin asia sitten korjattua
Mutta oisko noissa etuakullisissakin tilaa siellä penkin alla, että jos sen akun siirtäis sinne? :think Toki on tuossa talvikäytössä etunsakin, kun akku on konehuoneessa.BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Senhän tais myös saada lisävarusteena päättää tuleeko eteen vai taakse?Originally posted by Bmw Dreamer View PostOk, aattelin vaan ku Rossifumil on olikohan 92 IX, (ja oliko 93 mallivuotta), ja sillä on takapenkin alla, mutta siinähän on jo TÜ konekin...
Ainii, olihan yhel kaverillakin M20:n kolmenelkku missä oli patteri konehuonees, empäs muistanukkaan. Oli vaan jotenkin sellanen aivovaurio jääny et kaikis "isokoneisis" olis takana akku. Tulipahan sekin asia sitten korjattua
Mutta oisko noissa etuakullisissakin tilaa siellä penkin alla, että jos sen akun siirtäis sinne? :think Toki on tuossa talvikäytössä etunsakin, kun akku on konehuoneessa.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Mitäs etua siitä on? Konehuoneessahan on + -terminaali mistä lähtee kaapeli akulle jos apuvirtaa ajattelisi :thinkOriginally posted by Bmw Dreamer View PostToki on tuossa talvikäytössä etunsakin, kun akku on konehuoneessa.EX:
328CiA -99
525tdsA -98
525i -93
316i -95
Peugeot 405Mi16 -89, 106GTi -98, 306GTi -00, 306 GTi-97
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Pysyy akku paremmassa kunnossa kun on talvella lämpimässä ajaessa.Originally posted by Aksu| View PostMitäs etua siitä on? Konehuoneessahan on + -terminaali mistä lähtee kaapeli akulle jos apuvirtaa ajattelisi :think
Onkohan tämä toi terminaali toisin päin,eli kun akku keulalla niin terminaali penkin alla?
(kuva kadonnut)Last edited by Haggis; 11-08-2008, 19:04.Käyttis:Kia Optima TF
Ex:Bmw e34 525i,Bmw e90 318d,Bmw e46 325Ci,Opel Ascona C
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Ostaa kunnon akun niin ei se tiedä mitään vaikka peräkontissa joutuu olemaan. Ainaki itellä optima kestäny jo pari vuotta ilman mitään ongelmia, lyhyttä pätkäajoa kovaa virrankulutusta ja tietenki kylmä kontti.Originally posted by Haggis View PostPysyy akku paremmassa kunnossa kun on talvella lämpimässä ajaessa.E34 S38B38
E36 S50B30us hx52 ->M50B32
2gen RAM 5.9 cummins
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Omassa 525i:ssä kesti alkuperäinen akku takapenkin alla 1995-2005 kunnes omistajalla petti hermo ja vaihdatti uuden Original Teile akun tilalle.Originally posted by Laakeri View PostOstaa kunnon akun niin ei se tiedä mitään vaikka peräkontissa joutuu olemaan. Ainaki itellä optima kestäny jo pari vuotta ilman mitään ongelmia, lyhyttä pätkäajoa kovaa virrankulutusta ja tietenki kylmä kontti.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
kyllä se vissiin tuo on. itellä -91 ja akku keulalla ja takapenkin alta löytyy tuo sama motukkaOriginally posted by Haggis View PostPysyy akku paremmassa kunnossa kun on talvella lämpimässä ajaessa.
Onkohan tämä toi terminaali toisin päin,eli kun akku keulalla niin terminaali penkin alla?

ja sanokaas fiksummat samalla kun oon laittamassa tuonne takapenkin alle vahvistimen ja konkan (laitan mieluummin sinne piiloon kuin konttiin) niin voiko olla että ne lämpiää siellä liikaa ja sulattaa penkit tai jotakin muuta odottamatonta ja katastrofaalista?Last edited by aksu_j; 04-05-2008, 19:23.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Riippuu vähän vahvistimesta lämpeneekö liikaa. Jos vahvistimessa on oma tuuletin/tuulettimet niin tuskin lämpenevät tuolla liikaa :think.Originally posted by aksu_j View Postoon laittamassa tuonne takapenkin alle vahvistimen ja konkan (laitan mieluummin sinne piiloon kuin konttiin) niin voiko olla että ne lämpiää siellä liikaa ja sulattaa penkit tai jotakin muuta odottamatonta ja katastrofaalista?
Siitähän voi tehdä reidän takapenkkiläisten jalkatilaan ja laittaa erillinen tuuletin puhaltaan. Jää ropelli sopivasti piiloon penkin lipan alle
.
Konkka on tuskin miksikään tuolla.Käyttis:Kia Optima TF
Ex:Bmw e34 525i,Bmw e90 318d,Bmw e46 325Ci,Opel Ascona C
Comment
 
 Tuus hakeen multa 
Comment