Jaahas, pitääkin alkaa miettiä poppilaitteiston päivitystä,,,
Itse valitettavasti ehdin jo tilaamaan Eton:in vastaavan paketin. Tuo Audio system on muuten samalta valmistajalta kuin Gladen audio. Ja ainakin jenkkisivustoilla tuota Audio systemiä on kehuttu, jopa paremmaksi kuin jotkut kalliimmat sarjat.
Itse valitettavasti ehdin jo tilaamaan Eton:in vastaavan paketin. Tuo Audio system on muuten samalta valmistajalta kuin Gladen audio. Ja ainakin jenkkisivustoilla tuota Audio systemiä on kehuttu, jopa paremmaksi kuin jotkut kalliimmat sarjat.
Kävin juuri Autostudion kanssa keskustelua tästä Etonin sarjasta, harmittelivat kun eivät ole kokemuksia kuulleet... Kerrohan nyt ainakin täällä sitten miten soi..? Kiinnostaisi itseänikin ko. sarja.
Myllytykset, vahaukset ja pinnoitteet, kysy lisää privalla!
G08 LCI iX3 M-sport -22
ex e90 LCI M3 Competition Individual -11
ex f30 LCI 330e iPerformance M-Sport -16
ex e91 LCI ALPINA D3 BITURBO TOURING #115 -09
ex e90 LCI 320d M-Sport -09
ex e36 328is M-Sport -95
Kyllä noista kaikista kiteistä, mitä on markkinoilla, niin ehdottomasti Gladenin setti asennusystävällisyyden takia. GZ, Rainbow ja Focalin settiä tullut töitten puolesta asenneltua. Soundillisesti Focal vie ehkä voiton, mutta sekin riippuu loppukäyttäjästä itsestään todella pitkälti.
Kävin juuri Autostudion kanssa keskustelua tästä Etonin sarjasta, harmittelivat kun eivät ole kokemuksia kuulleet... Kerrohan nyt ainakin täällä sitten miten soi..? Kiinnostaisi itseänikin ko. sarja.
Hyvinhän se soi, basso on napakka ja toistaa jonkin verran matalammalle kuin vakiot. Diskanttiin tuli mukavasti lisää kirkkautta ja keskiääni ei ole niin "möreä".
Mitenkäs e90 saisi helpoiten lisättyä eteen diskantit kun omassa niitä ei ole?onko näissä vakiona liitin mahdolliselle diskantille?soittimena mulla on 2din pioneerin avh-x1500dvd ja etupää vakio.
Mitenkäs e90 saisi helpoiten lisättyä eteen diskantit kun omassa niitä ei ole?onko näissä vakiona liitin mahdolliselle diskantille?soittimena mulla on 2din pioneerin avh-x1500dvd ja etupää vakio.
Alkuperäisissä keskiäänissä on liitin diskantille. Uudet peilikolmiot tarvitset diskanteille.
Morjens,
osaisiko joku varmistaa tämän?
Itselläni prof. hifi dsp, ja tarkoitus olisi vaihtaa alkuperäiset subbarit noihin Earthquake:n vastaavan kokosiin.
Eikö tämä Earthquake SWS-8XI 2ohm. versio silloin toimi, kun soitan niitä omalla vahvarilla? Ainakin tossa sws-8xi:n kohdalla niin sanottiin jos sen oikein ymmärsin. Se toinen versio on siis Earthquake SWS-8X 4ohm. versio.
Last edited by Tagti; 16-01-2014, 16:04.
Reason: fiksattu toimimaton linkki
Morjens,
osaisiko joku varmistaa tämän?
Itselläni prof. hifi dsp, ja tarkoitus olisi vaihtaa alkuperäiset subbarit noihin Earthquake:n vastaavan kokosiin.
Eikö tämä Earthquake SWS-8XI 2ohm. versio silloin toimi, kun soitan niitä omalla vahvarilla? Ainakin tossa sws-8xi:n kohdalla niin sanottiin jos sen oikein ymmärsin. Se toinen versio on siis Earthquake SWS-8X 4ohm. versio.
Juurikin näin! Itse ajattelin ostaa nuo 4ohm versiot, ja niille oman vahvarin... Eihän tuo orkkis vahvari noita hirveästi potki, eikä siinä ole säätö mahdollisuuksia
Tuli muutenkin tuohon omaan päivitettyä Pioneerin vahvari ja Rainbowin erillissarjat, tuli uusia ulottuvuuksia musiikkiin jo hifi-pakettiinkin verrattuna
Myllytykset, vahaukset ja pinnoitteet, kysy lisää privalla!
G08 LCI iX3 M-sport -22
ex e90 LCI M3 Competition Individual -11
ex f30 LCI 330e iPerformance M-Sport -16
ex e91 LCI ALPINA D3 BITURBO TOURING #115 -09
ex e90 LCI 320d M-Sport -09
ex e36 328is M-Sport -95
Juurikin näin! Itse ajattelin ostaa nuo 4ohm versiot, ja niille oman vahvarin... Eihän tuo orkkis vahvari noita hirveästi potki, eikä siinä ole säätö mahdollisuuksia
Tuli muutenkin tuohon omaan päivitettyä Pioneerin vahvari ja Rainbowin erillissarjat, tuli uusia ulottuvuuksia musiikkiin jo hifi-pakettiinkin verrattuna
Kiitoksia,
täytyy ensin kokeilla miltä kuulostaa omalla vahvistimella, tuli myös tilattua Jl-audion 4" ja diskantit etuoviin, voipi olla että tulee vahvistimen osto pian eteen.
Elikkä eteen tulee 3-tie erillissarja ja konttiin 4-kanavainen vaffari, kerrotaan kokemuksia sitten kun saa palikat kotiin ja vielä autoon kiinni, että mitä tapahtui, vai tapahtuiko mitään :think
Onko tuota auxin volumea mahdollista koodata/muuttaa suuremmaksi kun ei oikein auxilla nupit kaakossa kovinhätkähdyttävät volat ole? Ja puhelimesta on kyllä taajuuskorjaimet ym. täysillä
Osaisiko joku viisaampi hieman valaista.
Taustaa:
Autona sigun E90 jossa base audio paketti, ei diskantteja. Etu, taka ja hattuhyllyllä on kajarit ja veikkaan että myös tuolin alla jotain. Soitin professional.
Lähiviikkoina asennan dynavin d95 soittimen orkkiksen tilalle ja ehkä samalla tai myöhemmin olisi kiva hieman päivitellä nykyistä setuppi mutta pienellä budjetilla.
Ajatuksena oli siis hankkia diskantit ikkunan kulmiin ja vaihtaa penkin alla olevat subit parempiin tai ainakin saada ne toistamaan syvemmin.
Ymmärsin että diskantit voi heittää kiinni helposti ja toimii ilman koodausta?
Kannattaako hifi koodata auki ennen dynavin asennusta? (Jos tämä on tarpeellista)
Tarvitsenko dynavin lisäksi vahvarin subbareille?
Mistä kannattaisi nuo diskantit kehyksineen ostaa? Orginaalit käy, ei tarvitse olla hifistelyt.
Mitkä subit penkin alle?
Kiitos jo valmiiksi.
EDIT: Alpine retrofit 65-41-0-445-684 herätti ainakin kiinnostukseni, lukaisin että tuosta on kahta versiota, uudempi vaatii koodauksen ja tämä linkkaamani on ei tarvitse. Mielipiteitä ajatuksia?
Comment