Fiman tekninen tuki sanoi että sw ongelmat yleisiä näissä. Samaten häiriöääniä on raportoitu myös jonkin verran. Ei siis liity vain mun auton ominaisuuksiin. Mutta huoli laitteen laadusta on aiheellinen.
Siellähän on pitkät ketjut CP600 betavaiheesta sekä laitteen ongelmista ja ominaisuuksista nyt jo myyntivaiheessa.
Vaikuttaa siltä tosiaan, että noita softaongelmia on ollut varsinkin betavaiheessa loputon määrä. Mutta sitä vartenhan tuo Betavaihe tietenkin on, että ne löydetään.
Mutta tuota laturimeteliä näyttää olevan muillakin vielä myyntilaitteilla, ja mua pikkasen hämmästyttää, että siellä on jengillä kokeilutettu alkuperäisiä CD-vaihtajia, että tuleeko niillä vihellystä vai ei. Yhdellä laitteen ostaneella ongelmat oli saatu ainakin siellä niiden Maintronicin omalla pajalla katoamaan, pistin sille privaa asiasta. Saa nyt nähdä, mitä taikatemppuja tuo vaatii .
Laturihurinaan voisi ehkä vaikuttaa pieni konkka jännitesyötön rinnalla, tuo ei varmaan paljon kuluta. Muutamalla komponentilla siihen voisi pienen regunkin kyhätä. Sillä ei kuitenkaan saada eliminoitua itse laiteesta tulevia häiriöääniä. Huonoa suunnittelua, jos on noin herkkä kaappaamaan häiriöitä signaalitielle.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
No mulla pelaa ihan OK mutta satunnaista häiriötä ottaa laturilta, ja toisinaan kuuluu semmosta särähtelyä kappaleiden vaihdon yhteydessä tai aivan kappaleen alussa.
Maintronic ei vastaa enää sähköposteihin, en ole kuullut mitään muutamaan viikkoon, vaikka olen kyselyitä sinne lähetellyt.
Olisi kiva kuulla, miten nopeasti ne vastaa uusien asiakkaiden "saatavuuskyselyihin".
Monta uutta hyvää syytä valita Intravee II iPod/iPhone integratioon. Viimeisin (vielä beta vaiheessa) firmis näyttää iBus väylästä kerättäviä tietoja navin näytöllä.
Näihin tietoihin kuuluu mm.
Ulkolämpötila
Jäähdytysnesteen lämpötila
Nopeus
RPM
Huoltotiedot
Hienoinpana lisänä mm. sueraavat (näitä voidaan siis säätää navin näytöltä):
Sähköllä taittuvien peilien automatiikka.
Bluetooth paritus
Automaattinen lukitus/avaus
Tästä voi ladata käyttöohjeen, josta käy kaikki ominaisuudet ilmi. Yksi parhaista ostotksistani ikinä.
Tilasin juurikin Dension Gateway 300 ipod Adapter kit for BMW GW33BM4 kikkulan. Hitusen epäselväksi mulle nyt sitten jäi, että toimiiko toi DSP:llä varustetuissa autoissa, mutta jos ei pelaa niin joku saa sitten ostaa moisen multa pois.
Tarkoitus siis soitella USB:ltä musaa, mulla mitään iPodeja ole eikä tule.
eBay luottokauppiaalta 166e kotiin rahteineen.
Nissan Skyline GT-R 1992 TA
BMW 525dA M-Sport 2003
ja silloin kun mikään ylemmistä ei toimi: Toyota Hilux
Tarkoitus siis soitella USB:ltä musaa, mulla mitään iPodeja ole eikä tule.
Tuo Intravee II purkkihan ei ole mikään perus iPod adapteri. Purkki vaan muuntaa bemarin iBus väylän Alpinen AiNet väyläksi. Tähän AiNet väylään voi sitten liittää haluamiansa ja kyseistä väylää tukevia laitteita. iPod adapteriana toimii Alpinen KCA-420i.
Laitteiden yhteensopivuus on toki syytä varmistaa Intravvee II foorumilta.
Omat tutkimukseni internetin ihmeellisestä maailmasta eivät tue tuota väitettä, mutta sellainen sieltä nyt on kuitenkin tulossa. Ehdin kikkulan jo tilata, ennen kuin luin jonkun toisen saitin kuvauksesta, että "Headunits with DSP are not supported yet".
Onko kellään GW300:sta autossa jossa on DSP? Onko yet jo mennyt ohi?
Nissan Skyline GT-R 1992 TA
BMW 525dA M-Sport 2003
ja silloin kun mikään ylemmistä ei toimi: Toyota Hilux
Omat tutkimukseni internetin ihmeellisestä maailmasta eivät tue tuota väitettä, mutta sellainen sieltä nyt on kuitenkin tulossa. Ehdin kikkulan jo tilata, ennen kuin luin jonkun toisen saitin kuvauksesta, että "Headunits with DSP are not supported yet".
Onko kellään GW300:sta autossa jossa on DSP? Onko yet jo mennyt ohi?
Tuo DSP myös vaihtelee eri vuosimallien välillä. Itsellä esim -03 e39 Touring DSP, jossa ääni kulkee CD vaihtajalta analogista signaalia, kuten ei-DSP malleissa.
Joissain DSP malleissa (ilmeisesti vanhemmissa?) signaali on digitaalinen ja vaatii AD-muuntimen väliin, jotta analogista signaalia lähettävät vehkeet toimii.
Comment