Originally posted by Tomppa80
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Chailou View PostKaupanpurku on aina viimeinen vaihtoehto. Myyjällä on oikeus korjata virhe, vaikka se vaatisi yhden tai useamman korjaamokäynnin. Vaikka kuluttajanneuvonnasta kysyisi, niin vastaus olisi varmaan sama, eli antaa myyjän vielä yrittää korjata auto.Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Comment
-
-
Originally posted by Chailou View PostKaupanpurku on aina viimeinen vaihtoehto. Myyjällä on oikeus korjata virhe, vaikka se vaatisi yhden tai useamman korjaamokäynnin. Vaikka kuluttajanneuvonnasta kysyisi, niin vastaus olisi varmaan sama, eli antaa myyjän vielä yrittää korjata auto.
kannattaa katsoa KRIL:n sivuilta onko ko. jälleenmyyjä jo KRIL:n mustalla listalla, koska jos on, niin on ihan turha mennä sitä tietä koska eivät ole ennenkään noudattaneet näitä suosituksia.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by isoR View PostMitä tekee tämännäköinen t-haara? Takaisku? Voiko korvata normaali t-haaralla?
osa n.15
http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...ield_cleaning/
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
isoR
Originally posted by Pazi88 View PostKyllä mulla on ainakin normi t-haara tuon tilalla. Toki karvan verran viiveellä rupeaa neste tulemaan, että voi siinä joku takaisku ollakkin. Mut se voi johtua myös siitä, että mulla on säiliö kontissa.
Hienoa tämän foorumin toiminta, lähdin tallista kahville ja kirjoitin kysymyksen, join kahvin ja lähdössä takas talliin niin vastaus luettavissa
Comment
-
Originally posted by isoR View PostMitä tekee tämännäköinen t-haara? Takaisku? Voiko korvata normaali t-haaralla?
osa n.15
http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...ield_cleaning/2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
isoR
Originally posted by petrolhead View PostKolmekympin konepeitossa ne paksut T-haarat on yksisuuntaisia venttiileitä. En huomannut mitään ihmeempää viivettä kun korvasin tollasen tukkeutuneen tavan T-haaralla.
Itellä oli toinen joka suuntaan tukossa, ei liikkunut ilma puhaltamalla, tarjosin paineilmaa, kompurasta 8bar, levis koko härpäke käsiin, tai no ei kokonaan, toinen pääty lensi "sievästi" pois, ja oli kai siellä joku "sielukin" ei kerenny tutkia
Comment
-
Pieni kysymys männänrenkaisiin. Meinasin uusia tuohon M50 pataan renkaat noihin M54 mäntiin. M50 omat renkaat on mahlen mukaan "chrome palted" ja M54 taas "nitrided". Maza ja Zombie puhuiu joskus että kiillottui sylinterit nopsaan noilla M54 omilla renkailla, mutta kuinka nopsaan tämä tapahtuu? Ei tarvis lähetellä mäntiä sorvaukseen, kun ei mistään löydy vastaavia renkaita (1.2-1.5-2 mm) kun taas m50 on tuo perus 1.5-1.75-3mm. Jos ne männät menee sorvin alle, niin menee samalla sinne veivit ja epäkesko yläsilmä ja purkkarit nousee sinne lähemmäs 13:1 kaiken muun ohella. Takomännät ei ole nyt vaihtoehtona, ellei joku rahamies niitä halua maksaa
Comment
-
-
isoR
Originally posted by isoR View PostMitä tekee tämännäköinen t-haara? Takaisku? Voiko korvata normaali t-haaralla?
osa n.15
http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...ield_cleaning/Originally posted by Pazi88 View PostKyllä mulla on ainakin normi t-haara tuon tilalla. Toki karvan verran viiveellä rupeaa neste tulemaan, että voi siinä joku takaisku ollakkin. Mut se voi johtua myös siitä, että mulla on säiliö kontissa.Originally posted by isoR View PostKiitos Niin tulee nyt mullekkin, entisissä reijät,(kuin oikeat pissapojan ruutat ) ulospäin ihmetelly kun kaari aika heikkona ja nestettä menee pöntöllinen muutamalla ruiskauksella, mutta kai se jossakin konehuoneessa höyrystyy/kuivuu ennen kuin kerkeää huomaamaan.
Hienoa tämän foorumin toiminta, lähdin tallista kahville ja kirjoitin kysymyksen, join kahvin ja lähdössä takas talliin niin vastaus luettavissaOriginally posted by isoR View PostPieni viive on, mutta neste kuitenkin lasilla ennenku pyyhkijät liikkuu.
Itellä oli toinen joka suuntaan tukossa, ei liikkunut ilma puhaltamalla, tarjosin paineilmaa, kompurasta 8bar, levis koko härpäke käsiin, tai no ei kokonaan, toinen pääty lensi "sievästi" pois, ja oli kai siellä joku "sielukin" ei kerenny tutkiaLast edited by Guest; 12-12-2014, 17:28.
Comment
-
Originally posted by bettlersaugen38 View PostOnko joissakin autoradioissa oma akku sisällä kun niissä säilyy muisti vaikka irroittaa auton akun. Joissain ei säily?
Comment
-
-
Originally posted by bettlersaugen38 View PostOnko joissakin autoradioissa oma akku sisällä kun niissä säilyy muisti vaikka irroittaa auton akun. Joissain ei säily?BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
-98 MB Vito. Onko ajonestoa vai ei?
Papparaisen varaosa-autosta avaimet hukassa ja ei starttaa virtalukon pohjasta kiertämällä. Virrat kyllä tulee.
(Jos viesti rikkoo sääntöjä niin poistakaa)BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
Comment