Originally posted by Haatainen
View Post
- Engine cooling water leaving temperature: n. 75 - 150 Fahrenheit (tämä ilmeisesti syylärin jälkeen)
- Eka lambda: hyppelee joka toisella päivityksellä 0.07 V ja joka toisella n. 0,75-0,8 V. *Tämä pisti omaan silmään, kuuluuko sen hyppelehtiä noin?*
- Toka lambda: pysyy tyhjäkäynnillä tasaisesti 0,75 voltissa ja laskee kierroksilla katin lämmetessä n. 0,2 - 0,3 volttiin.
- Korjausarvot suuttimilla ensin kaikki suuttimet lähellä nollaa, hetken käyttelyn jälkeen muut suuttimet about nolla, yks suutin 1.
Noiden perusteella siis lämpöanturi vaihtoon, ehkä myös ykköslambda. Voiko näissä vaihtaa lambdoja ristiin? Varsinainen vika saattaa silti olla polttoainepumpussa, koska kylmäkäynnistyksen huonoudella ei tunnu olevan yhteyttä ilman lämpötilaan.
Comment