Osaako joku valaista minua, minkälainen vaihteisto tämä on? Onko tää SMG vai joku muu puoliautomaattijuttu. Lähinnä kiinnostaa, että pelaako toi manuaalivaihteistona, jos purkaa hydehilut pois ja vaihtaa perus kytkinsylinterin tilalle. E46 M3 SMG manuaalikonversiossa joutuu ilmeisesti vaihtamaan kaikenlaista kytkinkopasta lähtien ja siihen ei ole mielenkiintoa.
Osaako joku valaista minua, minkälainen vaihteisto tämä on? Onko tää SMG vai joku muu puoliautomaattijuttu. Lähinnä kiinnostaa, että pelaako toi manuaalivaihteistona, jos purkaa hydehilut pois ja vaihtaa perus kytkinsylinterin tilalle. E46 M3 SMG manuaalikonversiossa joutuu ilmeisesti vaihtamaan kaikenlaista kytkinkopasta lähtien ja siihen ei ole mielenkiintoa.
Mistään en mitään tiiä, mut ainakin kytkimen osalta näyttäisi, et saa perus manuaaliksi, kun vaan ottaa tuon hässäkän pois ja työsylkkä tilalle.
Ilmeisesti kyseessä on ZF:n SSG-laatikko (eli SMG 1), joka on saman tyyppinen vaihderobotti kuin E46 M3:n SMG 2. Perusaatikko on ilmeisesti GS6-37BZ. Tuon manuaalikonversiosta ei tunnu löytyvän netistä kovin paljon tietoa. Hinta houkuttelisi, mutta en tiedä viittiikö ruveta kokeilemaan. 5-vaihteisten SSG-laatikoiden kohdalla tyypillinen toimintatapa on vaihtaa se kokonaan manuaalilootaan.
EDIT: Jos kuvista voi mitään päätellä, taitaa olla vieläpä viisivaihteinen SSG, joten myyjä myy ihan mitä sattuu.
Ilmeisesti kyseessä on ZF:n SSG-laatikko (eli SMG 1), joka on saman tyyppinen vaihderobotti kuin E46 M3:n SMG 2. Perusaatikko on ilmeisesti GS6-37BZ. Tuon manuaalikonversiosta ei tunnu löytyvän netistä kovin paljon tietoa. Hinta houkuttelisi, mutta en tiedä viittiikö ruveta kokeilemaan. 5-vaihteisten SSG-laatikoiden kohdalla tyypillinen toimintatapa on vaihtaa se kokonaan manuaalilootaan.
EDIT: Jos kuvista voi mitään päätellä, taitaa olla vieläpä viisivaihteinen SSG, joten myyjä myy ihan mitä sattuu.
Oliskohan kellään käsitystä mitkä tämmöiset avaimet vois olla? Tuli auton mukana mutta en kyllä ole äkkiseltään löytänyt mitään minne nuo kävis :think
Varmaks en osaa sanoa,mutta mitä tullut itsellä vastaan noita niin yleensä syy on ollut aluvanteitten keskilätkien avain,varashälytin,tai jopa yhdessä e34 oli ajonesto hökötys tuon tapainen mikä joka starttauksen alussa piti käyttää avain valokatkaisijan vieressä.Nyt tuskin tuo kuitenkaan kyseessä.
Kaksoismassavauhtipyörän pultit e34 M5. Onko vakiot jotenkin erikoiset vai voinko hakea vastaavat 12.9 pultit ihan pulttikaupasta? Tarkennukseksi minulla ei siis ole vanhoja ollenkaan, joten niitä en voi uusiokäyttää.
Kaksoismassavauhtipyörän pultit e34 M5. Onko vakiot jotenkin erikoiset vai voinko hakea vastaavat 12.9 pultit ihan pulttikaupasta? Tarkennukseksi minulla ei siis ole vanhoja ollenkaan, joten niitä en voi uusiokäyttää.
Taisi olla hieno kierre, M12x 1,5 x 45mm.. mutta joo jos löytyy tuolla kovuudella ja kierteellä/pituudella sopivia pulttikaupasta niin niitä sitten 8 kappaletta mukaan ja kasaamaan!
Taisi olla hieno kierre, M12x 1,5 x 45mm.. mutta joo jos löytyy tuolla kovuudella ja kierteellä/pituudella sopivia pulttikaupasta niin niitä sitten 8 kappaletta mukaan ja kasaamaan!
Jep, no huomenna kahtelemaan josko tuollaisia löytyisi jostain. Vakioissa ei taida olla kierrettä koko matkalla, mutta sen nyt ei pitäisi asiaan vaikuttaa vaikka olisikin kierre koko pituudella.
Taitaa olla ihan vaan ohjuritappi. Vauhtipyörässä ja kampurassa on yleensä yksi pultinreikä isompi, johon tuo menee. Yleensä tuo ohjuritappi jää kampuraan kiinni, kun vauhtipyörä irrottaa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Taitaa olla ihan vaan ohjuritappi. Vauhtipyörässä ja kampurassa on yleensä yksi pultinreikä isompi, johon tuo menee. Yleensä tuo ohjuritappi jää kampuraan kiinni, kun vauhtipyörä irrottaa.
Näin itsekin ajattelin, tarvinnee hommata tuollainen. Hurrit kun on remonteissaan hukannut senkin...
Vaikka eihän tuota toiseaalla mihinkään taida tarvita.
Varmaks en osaa sanoa,mutta mitä tullut itsellä vastaan noita niin yleensä syy on ollut aluvanteitten keskilätkien avain,varashälytin,tai jopa yhdessä e34 oli ajonesto hökötys tuon tapainen mikä joka starttauksen alussa piti käyttää avain valokatkaisijan vieressä.Nyt tuskin tuo kuitenkaan kyseessä.
Tuo keskilätkä-hommeli tuli itellekin mieleen. Ostaessa oli puhetta että olis irroitettava vetokoukku, niin aattelin että liittyy siihen mutta eipä ollutkaan irroitettava.
Jostain "kaapista" tms. nää vois ehkä kans olla kun näissä lukee "To help prevent child entrapment keep key out of reach of children and away from cabinet". Ehkä nää ei liity autoonkaan mitenkään
Comment