Originally posted by Bmw Master
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autokuumeilua ja autonvaihtopohdintaa II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onko noissa E60 Alpina B5:ssa kaikissa "puupanelointi" kabiinissa?Mitenkäs noista tulli rankaisee?Eli millä noihin verot määrätään?
Esim. tuollainen: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...5&pageNumber=1
Comment
-
-
Tää kiinnostaa minuakin, ottoauto.de:n mukaan yks on tuotu suomeen ja se oli tän kesän aikana myynnissäkin nettiautossa. Jos en väärin muista, hinta oli jossain 30k paikkeilla 200tkm rullattuna. Hinnanmääräytymisperusteen vois olettaa asettuvan samantehoisen M5:den huitteille. Tuo veroprosentin heittely vuosimallien 07 ja 08 välillä ois kiva tietää mistä johtuu?ex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Comment
-
-
Originally posted by Janne S View PostTää kiinnostaa minuakin, ottoauto.de:n mukaan yks on tuotu suomeen ja se oli tän kesän aikana myynnissäkin nettiautossa. Jos en väärin muista, hinta oli jossain 30k paikkeilla 200tkm rullattuna. Hinnanmääräytymisperusteen vois olettaa asettuvan samantehoisen M5:den huitteille. Tuo veroprosentin heittely vuosimallien 07 ja 08 välillä ois kiva tietää mistä johtuu?
Käytönnössä kaikkien autojen, joiden päästöt on yli 230-240 co2 veroprosentti on 2008 alkaen isompi,
ja vero% nousee seuraavan kerran 1.4.2009 jälkeen 22% (eli alvin verran),
ja seuraavan kerran 1.4.2012 käyttöönotetuissa.
alle 2008 veroprosentti on kiinteä 28% vähennettynä alennuksella joka lasketaan auton uushankintahinnan mukaan, tullin sivuilta löytyy jostain taulukot ja prosentit vaihtelee 26-27,9 välissä, kalliimilla bemareilla ne on luokkaa 27,5%
Kaavat prosentin laskemiseen 1.1.2008-31.3.2009 = co2/10+4
Kaavat prosentin laskemiseen 1.4.2009-31.3.2012 = (co2/10+4)*1,22M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Kyllä taitaa olla niin että seuraavaksi kulkineeksi valiutuu tämä uudempi 530d nimittäin nuo lukemat 5.3l/100km ja 139g co2 ovat sen verta mukavia....jos siis todellakin pitävät paikkansa!
Tuo yksilö nyt ei varusteilla juhli, mutta vain noin esimerkkinä...
Verotkin jäisivät maltilliseen 630€
Pikaisesti n. 8600€ olisi tuontivero...joten about 40t€ hinnassa oltaisiin...täällä pyydetään vielä lähemmäs 50t€ jopa joten kyllä tuossa tuonti vielä kannattaa.Last edited by TheRipper; 18-08-2015, 00:02.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostKyllä taitaa olla niin että seuraavaksi kulkineeksi valiutuu tämä uudempi 530d nimittäin nuo lukemat 5.3l/100km ja 139g co2 ovat sen verta mukavia....jos siis todellakin pitävät paikkansa!
Tuo yksilö nyt ei varusteilla juhli, mutta vain noin esimerkkinä...
Verotkin jäisivät maltilliseen 630€
Pikaisesti n. 8600€ olisi tuontivero...joten about 40t€ hinnassa oltaisiin...täällä pyydetään vielä lähemmäs 50t€ jopa joten kyllä tuossa tuonti vielä kannattaa.
Jokos olet kunnon koeajolla käynyt F10:llä? Testausmahdollisuus on edelleen voimassa täällä naapurikylässä.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostEi tota kyl millään saa noin vähällä menemään, eli 6-7 litran väliin se kulutus väkisinkin menee, mut eihän sekään nyt mahdoton ole.
Jokos olet kunnon koeajolla käynyt F10:llä? Testausmahdollisuus on edelleen voimassa täällä naapurikylässä.
Ei siis tullut F01 vielä taloon?F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostNo ei ole kun on sentään isosta autosta kyse. Sain tosin kyllä 530D-Xdriven menemään koeajolenkillä (turusta kotiin ja takaisin) 6.3l joten eiköhän nätisti ajamalla tuolla uudemmalla alle 6 lukemiinkin pääsisi.
Ei siis tullut F01 vielä taloon?
Ei tullut F01, ainakaan vielä. Kriteerit rupee olemaan semmoset, että itseäkin hirvittää, eikä rahat sitten enää riitäPorsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Mitäsku tommosia Porsche Cayenneja rupeaa saamaan jo reilusti alle 30 tontun, jos ikää on kymmenisen vuotta ja pellin alla valtavan kokoinen bensakone, uskaltaisko semmosta harkita kakkosautoksi?
Vai meneekö vallan remppaamiseksi?
Vaikkapa tommonen turbo
Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostSaahan sen karvan alle 6 litran (mitattua kulutusta) menemään, jos käy maakunnissa ja ajelee nätisti. Motarilla kun pitää mieleistään nopeutta, niin lähempänä seitsemää ollaan...
Ei tullut F01, ainakaan vielä. Kriteerit rupee olemaan semmoset, että itseäkin hirvittää, eikä rahat sitten enää riitä
Mikäs tuon moottoritiekulutuksen mahtaa noin nostaa? Luulin että nimenomaan tämän kasiportaisen laatikon välitykset riittäisivät pitämään kierrokset alhaalla vielä 120km/h nopeuksissakin. Täytyy sanoa että en nyt muista millaisilla kierroksilla kävi...mutta pakkohan sen reilusti alle 2000rpm oli olla? :thinkF10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View Post
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostSama ongelma itselläkin! Varustelistalla aivan liikaa "pakko saada!" tavaraa joten ei oikein tahdo löytyä.
Mikäs tuon moottoritiekulutuksen mahtaa noin nostaa? Luulin että nimenomaan tämän kasiportaisen laatikon välitykset riittäisivät pitämään kierrokset alhaalla vielä 120km/h nopeuksissakin. Täytyy sanoa että en nyt muista millaisilla kierroksilla kävi...mutta pakkohan sen reilusti alle 2000rpm oli olla? :think
En tiedä tuosta 120 km/h nopeudesta, kun ei ole tullut kokeiltuaPorsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostMitäsku tommosia Porsche Cayenneja rupeaa saamaan jo reilusti alle 30 tontun, jos ikää on kymmenisen vuotta ja pellin alla valtavan kokoinen bensakone, uskaltaisko semmosta harkita kakkosautoksi?
Vai meneekö vallan remppaamiseksi?
Vaikkapa tommonen turbo
http://www.nettiauto.com/porsche/cayenne/7254094
Comment
-
Comment