Announcement

Collapse
No announcement yet.

autonvaraosat24.fi / autodoc.fi / topautoosat.fi / aeromotors.fi ym - keskustelua

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nutcase
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2010
    • 280
    • Kymenlaakso

Originally posted by pablo View Post
    Täällä kun tuota Stark merkkiä kovasti vierastetaan, niin onkos kellään kokemuksia merkistä? Mitenkään en puolesta puhu ja ihan mielenkiinnosta kysyn.

-Anssi

Tukivarret ja koiranluut mitä olen asentanut ovat olleet jämäköitä ja rasvaa ollut pallonivelissä ts. ei ole vaatinut lisärasvaa, toisin kuin halvemmissa / "no brand" kiinalaisissa, eli ovat olleet laadukkaan oloisia kyllä, kestäneet ainakin yli sen mitä halvimmat kiinalaiset. Onhan noissa se 3v takuu toki.

M60 öljynsuodatin oli hieman väärillä mitoilla = vääntyi kiristäessä suodatinjalan kantta.

Ei ole mahdollista vielä omalta osaltani tuomita suuntaan eikä toiseen, kun otanta on ollut sen verran pientä, mutta mikäli jonkin osakategorian osa on ollut sutta toisella, niin en tuomitsisi merkkiä sen takia kautta linjan paskaksi, kokemuksellahan sen oppii kun tarpeeksi laajasti käyttää.

Comment

• ///JATKE
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2013
      • 377
      • Nokia

Originally posted by bemmeri View Post
      Mikä hinku noilta autodogeilta yms on tilata kun Virosta saa sitä mitä on tilattu ja yleensä hieman halvemmallakin...
      Tilasin äskön 61seen jarruosat ja säästöä 148€ tilauksessa Kiitos tästä firmasta.
      E36 323ti Compact JOKKIS-D, E36 325i Coupe Driftmissile, E61 535d Touring, Passat 3bg 1.9tdi veronkiertopaku, Scania 124 Topline 6x2/4
      Follow us on Facebook! https://www.facebook.com/panicrevdrift/

Comment

• Jani_88
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2010
        • 367
        • jkl

Onko kokemusta voiko chatissä vielä muuttaa aeromotorsin tilausta? Eilen siis olen tilannut ja maksanut, unohtu pyyhkijänsulat tilata..

Comment

• ohhoh
          Bimmer Rookie
          • Aug 2014
          • 191
          • .

Originally posted by Jani_88 View Post
          Onko kokemusta voiko chatissä vielä muuttaa aeromotorsin tilausta? Eilen siis olen tilannut ja maksanut, unohtu pyyhkijänsulat tilata..
          Voi muuttaa, pistä viestiä vaan.

Comment

• meteor
            Bimmer Rookie
            • Sep 2013
            • 123
            • Hämeenlinna

Vertailu ei bemarin osa, takajousi relluun motonet 59,90€ autodoc 27€ aeromotors 20€ ja kaikissa samanmerkkinen kyb, joten kyllä on hinnaneroa

Comment

• touring39
              BTCF Member
              • May 2005
              • 3901
              • Kaarina

Tilasin e90 sisäilmansuodattinen ja pyyhkijänsulat. Katsoin kans läpällä autodocin ja aeromotorsin. Rahteineen autodoc tuli hiukan halvemmaksi. Eli ei varmaan voi kategorisesti todeta, että aero olis halvempi.
              Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

Ex:
              e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

Comment

• -Markus-
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2005
                • 1463
                • Ihan Savossa

Originally posted by touring39 View Post
                Tilasin e90 sisäilmansuodattinen ja pyyhkijänsulat. Katsoin kans läpällä autodocin ja aeromotorsin. Rahteineen autodoc tuli hiukan halvemmaksi. Eli ei varmaan voi kategorisesti todeta, että aero olis halvempi.
                Ja tilaus oli sitä mitä pitikin?

Ford Mondeo Mk3 STW
                VW E-Golf 2015
                BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus

Comment

• Jax_KiBez
                  BTCF Member
                  • Jan 2010
                  • 2061
                  • Pirkanmaa

Itse oon tässä kesäkuun jälkeen kymmenen eri tilauksen verran tilannut Aeromotorsilta 2500€ edestä ja osat ollut sitä mitä pitää.
                  Nopein ulkomaatoimitus ja itsellä aina ollut se halvin.

Uskallan suositella myös muille.
                  Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
                  Youtube-kanavani (Jax_KiBez)

Comment

• touring39
                    BTCF Member
                    • May 2005
                    • 3901
                    • Kaarina

Originally posted by -Markus- View Post
                    Ja tilaus oli sitä mitä pitikin?
                    Juu, oli.
                    Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

Ex:
                    e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

Comment

• Dualfun
                      Moderator
                      • Jan 2003
                      • 17836
                      • PKS

Boschin Lambda olisi ollut jopa 20e posteineen edullisin Profiteilesta, mutta koska tiedän että sieltä kestää tulla noin 8 arkipäivää otin muutaman eron kalliimmalla Aeromotorsilta. 3 arkipäivää tilauksesta (tuotetta oli varastossa) saapui hemmetin iso paketti fylliä täys ja anturi omassa laatikossaan ja sitä mitä pitikin (myös aitouskoodi täsmäsi). Voin tällä kokemuksella suositella Aeromotorsia.

(halvin olisi ollu eBaysta satunnainen Latvialainen pulju, mutta jännitti kun olin katsellut juuri miten samanlaisia antureita saa Alibabasta. Toisaalta ei myöskään selvää tietoa toimitusajasta -> ei riskin väärti)
                      E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
                      E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic

E28 ///M535i '87 zinnoberrot

½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
                      ½ E36
                      ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
                      Muut talouden vehkeet:
                      E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
                      Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
                      Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

Comment

• RoniV
                        BTCF Member
                        • Apr 2017
                        • 195
                        • Finland

Vähän on toistaseks huonot kokemukset aeromotorsista. Tilasin osat 5.11 ja maksoin heti. Noh vieläkin on status "Käsittely käynnissä". Monta kertaa olen chatin kautta kysynyt, että mikä mättää mutta aina tulee vastaus "should go out today" Kaikki osat olivat saatavilla nettisivun mukaan.

Olisi pieni hoppu jo noilla osilla mutta heikolta näyttää :think
                        - E90 M3 LCI -09
                        - E39 530dA Individual M sport
                        +2 Muuta

ex:
                        - F02 730LD M Sport | Carbonschwarz
                        - E90 330i M Sport MT-6 | Black Sapphire Metallic
                        - E39 528iA | Oxford Green
                        - E38 730i Manual | Navarraviolett Metallic
                        - E32 735iA -91
                        - E46 325Ci -02| Topasblau

Comment

• Kaimu
                          BTCF Member
                          • Nov 2011
                          • 464
                          • Turun kupeessa

Turvallinen tilaus autonvaraosilta, miten osien palautuksen pitäisi toimia?
                          Infolta kyselin ja sain jonkun epämääräisen palautuslomakkeen pdf:änä sähköpostiin, millä palautuksen piti onnistua heidän piikkiinsä.
                          Tulostelin ja kävin postissa näyttämässä, eikä onnistu palautus, ellen itse maksa postikuluja jotka olivat saksanmaalle noin 40e.
                          Kokemuksia näistä palautuksista yleisesti?
                          Monella tuntunut olevan hankaluuksia, mitä nopealla googlettelulla löysin, myös itse koko puljun ohjeistukset ovat todella epäselvät...
                          Onko minulla nyt joku väärä lappu vai kuuluuko minun nyt maksaa nuo postit ja pyytää autodocilta korvausta niistä vai miten tuo toimii :think
                          sigpic

E82 n55

Comment

• JaniLap
                            BTCF Member
                            • Sep 2012
                            • 2673
                            • Tampere

Originally posted by Kaimu View Post
                            Infolta kyselin ja sain jonkun epämääräisen palautuslomakkeen pdf:änä sähköpostiin, millä palautuksen piti onnistua heidän piikkiinsä.
                            Tulostelin ja kävin postissa näyttämässä, eikä onnistu palautus, ellen itse maksa postikuluja jotka olivat saksanmaalle noin 40e.
                            Toimitusehdoissa näyttää lukevan: "Jos maksat 5,95 € suuruisen pienen lisämaksun, me tarjoamme sinulle täyden palautusoikeuden ja ilmaisen palautuksen ilman erillistä syytä ensimmäisten 100 päivän aikana."

Hankalaa tuota tekstiä on oikein muutenkaan ymmärtää, kuin että palautus on maksuton jos lisämaksu on suoritettu tilauksen yhteydessä?

On sitten eri asia, miten sujuvasti se käytännössä tapahtuu. Mikäli Suomen Posti ei hyväksy heidän palautuslippulappujaan ja vaatii postimaksun, niin silloin lienee järkevin sopia ennalta että maksat postimaksun ja he sitoutuvat palauttamaan kuittia tms. vastaan rahtikulut. Tämä kuitenkin kannattaa varmistaa kirjallisesti ennalta, ettei tule yllätystä myöhemmin jos rahtimaksua ei alakaan kuulua takaisin. Rahojen palautuksessa saattaa mennä aikaa, mutta kuitenkin.
                            B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
                            BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
                            Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
                            Tampere

Comment

• Muurahainen
                              BTCF Member
                              • Dec 2006
                              • 9194
                              • Nurmijärvi

Originally posted by Kaimu View Post
                              Kokemuksia näistä palautuksista yleisesti?
                              Monella tuntunut olevan hankaluuksia, mitä nopealla googlettelulla löysin, myös itse koko puljun ohjeistukset ovat todella epäselvät...
                              Onko minulla nyt joku väärä lappu vai kuuluuko minun nyt maksaa nuo postit ja pyytää autodocilta korvausta niistä vai miten tuo toimii :think
                              Ainakin minä sain sellaisen lapun millä palautus ei maksanut. Tosin jouduin pyytämään sen uudelleen kun ensimmäinen ei päättänyt saapua postiini vaikka edellisessä postissa luki että lähettävät sellaisen.
                              muuten ei ollut mitään ongelmia palautuksen suhteen.

Luultavasti jos tuon maksat et saa niitä rahoja takaisin.
                              Last edited by Muurahainen; 28-11-2018, 22:16.

Comment

• majgul
                                Bimmer Fanatic
                                • Nov 2008
                                • 891
                                • Oulu

Originally posted by Muurahainen View Post
                                Ainakin minä sain sellaisen lapun millä palautus ei maksanut.
                                Ei ollut mitään ongelmia palautuksen suhteen.

Luultavasti jos tuon maksat et saa niitä rahoja takaisin.
                                Sama homma, laittoi sähköpostissa erillisen lapun joka laitettiin pakettiin. Sillä meni ongelmitta ku vei vaan postiin. Olin jo niin vihainen koko puljulle nii ehkä ne katsoo tapauskohtaisesti kenelle antaa ja kelle ei. Ei yllättäisi ollenkaan jos tuo pulju niin tekee. Sparetolta ostan kaikki osat tästä lähtien, jos vaan sieltä löytyy.

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎