Ollaankohan me Suomalaiset ainoita jotka nillittää siitä kun osa vaihdetaan toisenmerkkiseen. :think.
autonvaraosat24.fi / autodoc.fi / topautoosat.fi / aeromotors.fi ym - keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Antti O View PostOmassa tapauksessa oli vielä typerää se että halusin Saleri merkkisen vesipumpun, eikä sillä sinänsä edes olisi ollut kiire.
Kysyin miksi Saleri vaihtui Starkiin tilausvahvistukseen, asiakaspalvelu vastasi että kun se stark saadaan nopeammin toimitettua.E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 orientblau metallic /w casual hellgrau
E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Minä olen kans tehnyt selväksi Autodocille että osia ei vaihdeta toisenmerkkiseen. On tullut mitä olen tilannut.
Nytkin kun parkkitutkan anturia ei ollutkaan, soittivat ja muutettiin tilaus ja ylimääräset rahat palautui paypalin kautta. Ei moitittavaa.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Kal.ju View PostOllaankohan me Suomalaiset ainoita jotka nillittää siitä kun osa vaihdetaan toisenmerkkiseen. :think.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View PostSiis oli typerää että halusit Saleri merkkisen vesipumpun? En ole koskaan kuullutkaan, mutta google kertoi että joku ihana italialainen "laatutuote" kyseessä. Olisiko se Stark ollut enää tuota huonompi?
Sama alumiini/komposiitti siipi.
Usan foorumilla erittäin hyviä kokemuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostKyllä se näin meni, laittelin englanniksi asiallisen mailin ja vastasivat ettei minulle enää vaihdeta osia eri merkkisiin.Simply asbest, ei tarvi enää moista murehtia.
Comment
-
-
Onko kukaan muu ostellut qp24.de -sivustolta? Itse olen kolme tilausta tehnyt parin kuukauden sisään ja hienosti on kyllä toiminut. Alun perin hinta houkutteli kokeilemaan, eikä se siitä ole huonommaksi muuttunut - vertailin juuri ykkösen jarruosia Spareton hintoihin ja jokainen oli halvempi Q-partsilla. Realoem:stä osanumeron kopioi ja liittää tuonne hakuriville, tai sitten valitsee suoraan varaosakatalogista - molemmilla löytyy kivuttomasti. Rahti on ymmärtääkseni aina 15€ EU:n sisällä. Osat ovat juuri sitä mitä olen halunnutkin ja pakkaus laatikkoa ja fyllinkiä myöten hyvää tasoa. Toimitusaika on ollut noin 6-9 arkipäivää tänne p-pohjanmaalle. Vahva suositus tälle, jos ei aivan mahdoton hoppu ole osilla.
Comment
-
-
Originally posted by huupi View PostOnko kukaan muu ostellut qp24.de -sivustolta? Itse olen kolme tilausta tehnyt parin kuukauden sisään ja hienosti on kyllä toiminut. Alun perin hinta houkutteli kokeilemaan, eikä se siitä ole huonommaksi muuttunut - vertailin juuri ykkösen jarruosia Spareton hintoihin ja jokainen oli halvempi Q-partsilla. Realoem:stä osanumeron kopioi ja liittää tuonne hakuriville, tai sitten valitsee suoraan varaosakatalogista - molemmilla löytyy kivuttomasti. Rahti on ymmärtääkseni aina 15€ EU:n sisällä. Osat ovat juuri sitä mitä olen halunnutkin ja pakkaus laatikkoa ja fyllinkiä myöten hyvää tasoa. Toimitusaika on ollut noin 6-9 arkipäivää tänne p-pohjanmaalle. Vahva suositus tälle, jos ei aivan mahdoton hoppu ole osilla.
Esim E46 viskokytkin:
Pitää laittaa muistiin tämä.Last edited by Antti O; 09-01-2019, 06:40.
Comment
-
-
Originally posted by huupi View PostOnko kukaan muu ostellut qp24.de -sivustolta? Itse olen kolme tilausta tehnyt parin kuukauden sisään ja hienosti on kyllä toiminut. Alun perin hinta houkutteli kokeilemaan, eikä se siitä ole huonommaksi muuttunut - vertailin juuri ykkösen jarruosia Spareton hintoihin ja jokainen oli halvempi Q-partsilla. Realoem:stä osanumeron kopioi ja liittää tuonne hakuriville, tai sitten valitsee suoraan varaosakatalogista - molemmilla löytyy kivuttomasti. Rahti on ymmärtääkseni aina 15€ EU:n sisällä. Osat ovat juuri sitä mitä olen halunnutkin ja pakkaus laatikkoa ja fyllinkiä myöten hyvää tasoa. Toimitusaika on ollut noin 6-9 arkipäivää tänne p-pohjanmaalle. Vahva suositus tälle, jos ei aivan mahdoton hoppu ole osilla.E61 ///M5 -07
F15 X5 40e ///M-Sport -16
Ex. E39 ///M5 -01
-Custom clutch stop, E60 short shifter, Alpha-N with Power mapping by Evolve, AP coilovers, HEL brake lines.
Comment
-
-
Originally posted by Ihmemies View PostTilasin aerolta jäähdytysnesteen anturin ja hilut, oli paketti 40x30x20cm, täynnä sellaista ilmapussimuovia. Koomisen ylipakattu yli-isoon laatikkoon ;D Harmi kun sitten oikeesti paketointia vaativat kamat tulee vähän miten sattuu. Spareto käyttää tuplasti paksumpaa pahvia.
Tarvitsin nopeasti yhden O-renkaan ja tuolta löytyi nopealla parin päivän toimitusajalla.
Koomista tosiaan oli, että 1€ O-renkaan postit oli sen 7€ ja tietysti ihan luonnollista, jos paketti on tuollainen hehtaarin kokoinenEi ainakaan kuminen O-rengas vaurioidu
-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostAiniin tähän tyyliin?IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostIlmastoa ja energiavaroja huomiova ajattelutapa ei taida tämän yrityksen toiminnassa edustaa ihan vahvinta osaamista.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostEi sitä kyllä edusta vanhoilla autoilla ajaminenkaan, valtaosa suomalaisista henkilöautoista on paalausikäisiä mutta niillä vaan ilmastoa saastutetaan kuten teen itsekkin.IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Comment