Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mitä sanoa poliisille?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • energy
    BTCF Member
    • May 2003
    • 1694
    • Haukipudas, Oulu

    Mitä sanoa poliisille?

    Löysin netistä nämä.. muutamia hyviä :lol:

    ---- Klips ----

    Tästä on jo vuosia aikaa kun kerran yks sukulais mies tuumas poliisille kun pysäytti puhallusratsiaan: "Mistä se setällä on pipi kun pitää puhaltaa!" Sai kuulemma vielä jotain 600mk sakon,oli vielä sen verran tosikko poliisi!

    Jannu ajanut vasen parkki/lyhkänen valo pimeänä ja poliisi pysäyttänyt ja kysellyt syytä miksi toinen puoli pimeänä. Tähän kaveri sanoi että juu vaihdetaan, on vaan palanut. Polliisi huomauttelee että joku luulee moottoripyöräksi, no siitä jannu fiksuna että
    "luuletteko te sitten kun toi toinen valo palaa että siinä ajaa kaks moottoripyörää rinnakkain?" Naps ja voitto kotiin.

    Aikoinaan joku paikallinen `sankari` yllättäen kännissä meni maijan luokse, koputti ikkunaan ja poliisin avattua ikkunan kysyi "Onks tää MTV:n auto?". Poliisi siihen, että
    "Miten niin?" ja heppu vastasi, että "No kun siellä on kaks pöllöä sisällä". Seuraamuksista ei ole tietoa...

    Meikäläinen käytti joskus kulunutta fraasia, kun poliisi pysäytti "ihan muuten vaan". Autossani oli eturenkaat ihan pyllystä, kaljut (kiitos aurauskulmien). Polliisit kysy luonnollisesti että "mitenkäs nämä tämmöseks on päässy"? Johon minä jo varmana että sakot tulee, "Ne on vielä niin uudet ettei niihen ole vielä pinta kerennyt kasvamaan". Vanhempi mulkas aika pahasti, mutta nuorempi repesi ihan täysin. Kenties oli uusi kommentti hänelle. Kehottivat vaihtamaan renkaat pikapuoliin... =)

    Poliisiauto ajaa hiljaa ohi, yks tyyppi saa neronleimauksen ja juoksee perään. Poliisi pysähtyy ja avaa ikkunan. "mitä asiaa?" - "onko teillä niitä heijastimia?"

    En pysähtyny täysin stopmerkkiin. Polliisi olikin juuri takana ja pysäytti. Ikkuna auki ja tokaisin: "Makkaraperunat ja iso maito! Ei sipulia... Pidä loput". (ojentaa ajokorttia ja rek.otetta)! Poliisi oli onneks huumorimiehiä...

    Tuli tossa kerran... tai siis "yks kaveri" ajo kerran "hieman" ylinopeutta ja kuinkas ollakkaan olikin polliisit jo kohta perässä. Poliisi asteli asteli vierelle ja kysy, et tulikos äsken katottua mittaria! Kaveri siihen: Joo... on siellä viel puol tankkia.
    Ja näin saatiin aikaan hieman suurempi pikavoitto =)

    Kerran nuorempana huitasin yhen savuttavan Ritmon ohi 60 alueella ja sivarit tutkas suoran päässä... No aattelin et josko ne ei ihan heti kerkeis mun perään ja otin vähä "etumatkaa"
    ... Mut sieltähän ne tulla porhalsi muutaman kilsan pääst.. vilkku+sirra yhdistelmällä perään... No siittä oli 2 km vie kotio niin aattelin ajella koto pihaan asti...
    Oli siinä naapureilla pällistelemistä ku ajelin 40 km/h kylätietä ja morjestelin grillaileville naapureille ja siviilipoliisit huusi "kaukovittuilijalla" että pysähtykää tien poskeen!
    No koti pihassa nousin autosta ja poliisit veti poikittain meidän pihatielle...
    Tulivat kysyyn että "yrititkö karkuun" ja mä tuumasin että kotio tulin... Ettei tarvis ruuhkasen tien lairalla asioita levitellä.. No sit ne kysy "Haluakko johonki sivummalle asioita selvittämään ettei kotipihas tarvi" johon meikäläinen "Mitäs pojilla oikein on mielessä kun mua sivummalle ootte viemäs... pysytään vaan näkösällä"
    .... NO ei ne tykänny homohuumorista... Filmiltä näyttivät mun ajon ja hyvältä näytti... Kaikki pväsakot sain mitä opiskelijalle voi antaa...

    Itsella oli joskus corollassa 8 kyydissä ja poliisi pysäyttää. Kysyy että "onkos vähän liikaa porukkaa"...antoi varoituksen. No seuraavana vkonloppuna sama juttu, nyt tosin vain oli 6 kyydissä. Sama poliisi pysäyttää ja sanoo että "jos meinaat kovastikkin kavereitas kuskata niin osta linja-auto"...

    Tämäkin vähän ohi aiheen, mut Oulussa on ns. rautasilta, jossa poliisit yleensä tutkaavat, jos sille päälle sattuvat. Siitäpä saivat nämä hilpeät teekkarinuorukaiset 6 promillen humalassa idean, et, kun oli jo hämärä ja teekkaripukukin sattui olemaan sininen niin ei mitään muuta, ku toinen kaveri sillan alkupäähän hiustenkuivaajan kans heiluun ja toinen oli sillan loppupäässä pingismailan kans pysäyttämässä autoja. Kun autoilija sai ikkunan auki, teekkaripoika kysyäsi "ooks nähny mun pingispalloa?"

    Näitä legendaarisia mopoikä hommia =) Olit itse todistamassa kun poliisi pysäytti yhden kaverini keskustan tuntumassa ja piti tietenkin mennä itse pällistelemään mitä siellä tapahtuu. Ei ollu mopossa jarrutankojakaan paikalla niin poliisi kysy että milläs sä oikeen jarrutat niin kaveri nosti kumpparin ylös ja sano että tällä... poliisi huusi kysyen että onkos noi etes 45:et... kaveri nyökkäs hymyillen... poliisi käski sen kyytiin ja lopun voi arvata.

    Kaveri oli liikenteessä hieman pakoputki vammaisella välineellä, eli pakosarjan jälkeen pääsi kaikki kaasut vapauteen. Poliisi siitä sit pysäyttään, kävelee ikkunalle ja kysyy:
    "Taitaa olla putkessa reikä?" Tähän kaveri: "Joo, muuten se olis tankoo!"
    Ja pikavoitton kanssa kotiin...

    Seuraava herra pysäytettiin ylinopeudesta, konstaapeli käveli taas ikkunalle (kuten niillä tapana on). Kaveri veivaa ikkunaa auki, ja poliisi heti moittiin: "Tuli ajettua hieman ylinopeutta" jätkä katteli sekunnin ihmeissään, ja vastas "Mulle on käynyt joskus ihan samalla lailla" ja veivas röyhkeesti ikkunan kiinni.

    Meikäläiselle tultiin joskus valittaan kun auto oli parkissa tienvierellä perä menosuuntaan... Setä ehdotti hienovaraisesti josko käännettäis auto toisinpäin.
    Minä siihen että, antaa olla vaan renkaillaan...

    Kaveri oli ajanu 100 alueella 100 ja tuli 80 alue, mutta kaveri jatko satasta. No poliisit tietenkin pysäytti ja tuli kysymään pahana että "Osaatkos lukea?! " Johon kaveri vastasi hymyillen: "Kyllä, kuinka voin auttaa?" Virkavallan halventamisesta sakot!

    Entinen työkaveri ajoi talvella mutkaista/jäistä tietä ihan maltillisesti ja talvikeli kuitenkin yllätti ja kaveri veti penkkaan. No siinä kun hetken yritti autoaan pois penkasta niin kuinka ollakaan maija kaartaa paikalle! No poliisit siinä moralisoi että "Sitä on tultu vähä lujaa?" johon kaveri että "Eiku ihan rauhallisesti ajelin, oli vaan niin pirun liukasta!" Johon poliisit: "Niimpä niin..." No poliisit auttoi kaverin penkasta ja muistutti vielä että "Katsotaan nyt jatkossa niitä nopeuksia, että pysyt tiellä" Kaveri jäi vielä tien varteen ja veti tupakan. Ja kun kaveri jatkoi matkaa niin kilometrin päässä olikin tuttu maija penkassa! Kaveri TIETENKIN pysähtyi ja sanoi että
    "Sitä on tultu vähä lujaa vai?" (näin hyvä kuittauspaikka tulee vain kerran elämässä) No oli siinä poliiseillakin hauskaa ja tuumasivat vaan että "No olihan täälä nyt *******n liukasta!"
    Yksissä tuumin sitten punnasivat maijan tielle ja meno jatkui, ei sakkoja.

    Kaverilla on ruma tumman ruskea nissan micra ja olivat isolla porukalla ajaneet vaasan keskustassa alamäkeä 50 alueella 60km/h ja tottakai moottoripyöräpoliisi pysäyttämään. No, porukka oli tietenkin kalpeana kun poliisisetä kiersi autoa ja kaverin avatessa ikkunan poliisi kysyi ihmeissään että "Et kai sä vaan revittele tällä micralla?" johon kaveri että "Ei ku mä otin vauhtia tuohon ylämäkeen" Poliisi vaan tokaisi jotain tyyliin
    "Jahas, no ei sitten mitään, mutta katsotaan vähän tarkemmin noita nopeuksia" Ei sakkoja, ja poliisi oli todellakin huumorimiehiä...

    Itse ajelin pääsiäisenä mukamas "normaalisti" ja kappas vaan vetäisin suoraan ratsiaan 72km/h 50-alueella (ei kehumisen aihetta) No siinä kun tulostetta odottelin niin kysäisin että "Vedinkö pohjat tälle päivälle?" Johon poliisi: "No itseasiassa kyllä vedit" ja samalla kuului poliisiradiosta "Punainen Primera 81km/h" Johon poliisi naureskellen: "No se siitä ennätyksestä, hehheh..."

    ---- Klops ----
    :: e32 750il :: 03/1988 :: diamantschwarz ::
    :: e36 "330i 6-gang" cabrio :: 09/1995 :: cosmosschwarz :: projekti
    :: e46 325xi touring :: 11/2003 :: titansilber :: projekti
  • LoudPipe
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 1434

    #2
    Kaveri oli liikenteessä hieman pakoputki vammaisella välineellä, eli pakosarjan jälkeen pääsi kaikki kaasut vapauteen. Poliisi siitä sit pysäyttään, kävelee ikkunalle ja kysyy:
    "Taitaa olla putkessa reikä?" Tähän kaveri: "Joo, muuten se olis tankoo!"
    Ja pikavoitton kanssa kotiin...
    :lol: :lol: Aivan loistavia!!

    Comment

    • wj
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2003
      • 3253
      • Järvenpää

      #3
      Kyllähän sai taas nauraa kunnolla.

      Yks hyvä oma kokemus on kun oltiin tossa keilaamassa ja lähettiin sitten siitä ja kaikki mutkat reilussa lintassa ja yhtä äkkiä majaa kaasutti perään ajoi siinä hetken ja sitten pisti vilkut päälle.
      Taas tavalliseen tapaan kyttä käveli ikkunalle ja tokaisi että
      - sulta tuntuu lähtevän toi perä irti aika helposti.
      Olin hetken hiljaa ja hymy meni korviin asti ja nousin ulos autosta ja aloin kattelemaan auto alle. Sanoin
      - Ei kyl se perä näyttäs vielä paikalla olevan ja varmasti pysyy.
      Kyttä ei tykänny yhtään. Autolle oli jäänyt nuorempi kyttä joka naureskeli sielä. No ne sitten tarkisti kortin ja otten ja vartotti että ens kerralla tulee sakot.

      Sai kyllä repeillä sen jälkeen.

      Toinen hauska juttu oli kun viime kesänä meijät pysäytettiin hyvinkäällä ja auto tutkittiin ja kyttä kysy että on meillä aseita. Olin taas ketken hiljaa ja tokaisin
      - mulla on sinko

      Hyvä ettei koppiin juoduttu. Oli vissiin aika huono päivä
      - 2006 Mustang cabriolet
      - Sleekcraft Enforcer 28'

      Comment

      • M_Power
        Moderator
        • Jul 2003
        • 2758
        • Espoo, HML

        #4
        Olihan näistä osa tuttuja, mutta hiton hauskoja juttuja
        Clubilaisten kokemuksia olis kiva kuulla perään 8)
        BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
        BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH

        Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
        Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
        Team vier Zylinder!

        Comment

        • anttiva
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2003
          • 819
          • .

          #5
          hyviä on :lol: :lol: :lol:

          Comment

          • KOK77
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2004
            • 501
            • Kokkola

            #6
            Heh, eh, heh :lol:

            Comment

            • Esko
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2002
              • 11675
              • Kouvola

              #7
              vanhoja ja aika moneen kertaan foorumillakin pyörineet :P

              Comment

              • cricke
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2003
                • 1977
                • espoo

                #8
                hyvii juttui..
                :lol:
                E38 740ia -94
                E46 316 -00
                Volvo S60
                EX:E30 m50turbo Touring Mtech2 340hp 410nmo,5bar@
                E36328i cabrio, E30 316 -91, E30 323turbo,E30 m3, E46 330ia M-sport2, E30 M50B25 Touring -90, E30 335i Hartge, E30 320i, e36 316i, e34 525i, e30 M10b20turbo

                Comment

                • TL
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2003
                  • 456
                  • Bangkok, Thaimaa

                  #9
                  Aijaijai... kylki paskana ja tämmösiä pitäis lukea

                  Comment

                  • Heiska
                    BTCF Member
                    • Sep 2003
                    • 2024
                    • Mikkeli

                    #10
                    Olin kuukautta aiemmin ostanu bemmun jonka edellinen omistaja oli tuonu aikaisemmin suomeen ja ajelin kaupungilla ihan rajotusten mukaan ja kytät pysäytti, Näytti olevan ihan normaali puhallusratsia mutta sitte ne rupes ihmettelee mun parkkeja, ne sattu olee punaset. Sanoin että enpä ole ite huomannu kun vasta ostin auton. Poliisit katto rekisteriotetta ja uskoivat minua. sit ne tokas että pistäppä pitkät päälle, Pling "joo-o ei näy enää, taitaa olla jotain väriä vaihtavii polttimoita jotka on saksassa asennettu, mut on ne silti vaihettava kun tieliikennelaki ei salli punaista valoa eteenpäin, joku voi luulla että tuut pakilla vastaan jos on punaista keulilla. " Lupasin vaihtaa samana päivänä enkä saanut mitään muuta kun hyvät naurut

                    Harraste e34 -89 M30 HUUDATETTU

                    Comment

                    • BMW_M3
                      Bimmer Fanatic
                      • Sep 2002
                      • 775
                      • Vaasa

                      #11
                      Ei hitsi mä tipun kohta penkiltä.... :lol: :lol:
                      -VaasaConnection-

                      Volvo 745 2.0 -88 koiravankkuri
                      Chevrolet Impala Hardtop Coupe -69 projekti

                      Ex Volvo 855 2.0 T5 -94
                      Ex Volvo 855 2.3 T5 -95
                      Pink Panther
                      Ex Volvo V70 2.4 20V -00
                      Ex BMW E34 520iA -91
                      Ex BMW E30 316i -89
                      Ex BMW E30 318 -84

                      BTCF: Mukana vuodesta 2001



                      Comment

                      • 0200227
                        BTCF Member
                        • Feb 2004
                        • 285
                        • Lappeenranta

                        #12
                        Vähän "omia kokemuksia"....
                        Oltiin kaverin ekalla kulkupelillä liikkeellä (Fiat 127) ja ajettiin 60 rajotuksella jotain 70, no tietysti oli poliisit tutkan kanssa paikalla....
                        Vettä satoi kuin esterin p.......ä ja toinen poliisi tuli sadetakki päällä ulos ja sanoi kaverille, että tules tonne autoon niin kirjoitetaan rikesakko, johon kaveri tokaisi, että kirjota se lappus siel autossa ja tuo sit tänne...
                        No poliisi oli varmaan rennonman puoleinen ja teki työtä käskettyä, ja hetken päästä poliisi tulikin sakkolapun kanssa takaisin, jolloin kaverini jo hieman vittuuntuneen sanoi poliisille, että olisit nyt kirjottanut sen verran reilusti, et kaveriskin saisi sadetakin..... Rikesakko muuttui 15 päiväsakoksi..... Et silleen :(b)
                        G30 530e

                        Ex tötteröt:
                        F11 523iA
                        E61 525iA
                        E46 325ciA
                        E39 523i
                        E36 320i
                        E38 740iA
                        E34 535i
                        E34 518i

                        Comment

                        • E.Kortesalmi
                          Bimmer Fanatic
                          • Apr 2003
                          • 487
                          • Nurmo, Seinäjoki

                          #13
                          Itse olin 2 vuotta sitten kalajoella juhannuksena. Kaverin kanssa siinä oltiin sunnuntaina vielä meleko tukat ja kun kotia piti lähtee ni lähettiin kahteen pekkaan puhaltaa poliisien puhallus pisteelle et kumpi ajaa. No siinä oli ihan helevetin moinen jono ihmisiä jonottaa siihen maijalle.. Poristiin siinä ties mitä ihme häröyksiä.. eka kyseltiin ihmisiltä et mikä tääl viel esiintyy ku tällänen jono?... sit hetken päästä tuli kusihätä ni ruvettii paniikinomasesti kyselee et eikai tää vaan oo vessa jono?... no sit kävästiin kusella ja jatkettiin jonottamista ja lähestyttiin maijaa.. mulla iski yht äkkiä hirvee nälkä ni ruvettiin kaverin kans siin hehkuttaa et mitä pitsaa otetaan ku päästään tilaamaan.. ihmiset katto ihan pöljänä ku selitettiin.. no viimein päästiin poliisi autolle ja poliisi setä katto vähän päälle ja rupes antaa pillin päätä ni mä nopeesti tokasin et "pistäppä mulle kuule setä kinkku ananas ja kaverille tulee tonnikala jauheliha ja vähän oreganoa".. poliisi ei vissiin kuullu et mitä mä sanoin ja kysy et mitä sanoit? niin mä tietty toistin kiltisti tilauksen et "niin pistäppä setä kuule mulle kinkku ananas pitsa ja kaverille tonnikala jauhelija ja vähän oreganoa.. niin ja tulee mukaan!" poliisi oli huumori miehiä ja totes vaan et pitsa luukku on tos vähän matkan päässä et me vaan puhallutetaan.. toinen poliisi vieres repes ihan kiukulla ja toinenki rupes siin hekottelee.. no hetki siinä naurettiin poliisien kans sit se tokas et no niin puhaltakaas pojat ni pääsee muutki ku tuota jonoo on tuol takana. no puhallettiin ja lähettiin tilaa pitsaa ja morjestettiin poliiseille
                          E.Kortesalmi alias Hiprakka a.k.a Apina

                          Team BTCF Top Alcohol

                          Pyörät väheni alta...

                          ja taas lisääntyy

                          Comment

                          • Leka
                            BTCF Member
                            • Sep 2003
                            • 7701
                            • Vilppula

                            #14
                            Kerran olin kuulustelussa totaalisesti v*****tuneena ja poliisi kysyi nimeä vaikka tuohon aikaan olin enemmän kuin tuttu paikallisten virkavallan edustajien kanssa vastasin: Aku Ankka. Kuulustelija itsekkin v*****tuneena: Niinpä tietenkin. Seuraavaksi kuulustelija kysyi onko huollettavia? Vastasin: Elätän 3:a veljenpoikaani. Tässä vaiheessa kuulustelua oli hyvin lähellä ettei pamputuskoneesta stand by valo sammunut :lol:
                            sigpic

                            BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                            Comment

                            • bimmerman
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2003
                              • 2146
                              • Jyväskylä

                              #15
                              aika hyviä :lol:
                              e36 325iM....Moni kehunut takavaloja...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎