Originally posted by Zoui
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista II - (FAQ + muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by 599gtb View PostOn kyllä kovia hintoja
Vetää välistä sikana eikä noi kontien hinnat ole myöskään mitään halpoja jos ottaa vuoden ajan huomioon
En nyt oikein ymmärtänyt miltä kantilta 2900e jaettuna neljään osaan on miltään kantilta kallis rahti. Tietty tee-se-itsemies hakee sen itse uimalla.
Vieläkö jonkun kontissa on tilaa vai joko menitte kaikki täyttämään?
BeamR: et uskalla laittaa JDM-autoa kaveriks, ethän TME:llä sitten pöllyttämään Westendin rantoja talvella.Last edited by ka00z; 27-11-2015, 12:18.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostLisämaksut ymmärtäisin sitten JOS olette sopineet ro-ro kuljetuksesta tai ette ole ilmoittaneet agentille haluavanne konttirahtia (oletus on ro-ro). JOS auto on jo toimitettu ro-ro satamaan, niin nyt konttirahtiin vaihtaminen "myöhässä" luonnollisesti aiheuttaa siirtokuluja.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Originally posted by j-a View PostTästä ei ole kyse, kun alusta lähtien olen tiedustellut molempia kuljetusvaihtoehtoja. Täytyy vielä tarkentaa, mutta ymmärsin JPC:n viestistä myös että noiden kulujen päälle myös olisi vielä rajoituksia siitä, mistä huutokaupoista voi ostaa, jos haluaa useamman auton samaan konttiin. Vähän alkaa RoRo näyttämään houkuttelevammalta, varsinkin kun kontin purustakin joutuu vielä sen 300-400€ Suomessa maksamaan, jos on 40" HC-kontti ja siellä limittäin 3-4 autoa. Ei todellakaan näytä sellaisen purku sellaiselta mikä onnistuisi omilla laitteilla.
Nyrkkisääntö konttiin kuitenkin tuo 100+40Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Oliko tästä M5:sta jo puhetta täällä: http://www.japan-partner.com/car-auc...ml#mainContent
Tänään menee kiinni ja voisi halvalla lähteä, merkitty R-asteikolla mutta ei selvinnyt miksi. Kone näyttää käyvän. Mistä tuosta selviää mikä vika siinä on?
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9 i6, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Comment
-
-
Originally posted by salmol View PostOliko tästä M5:sta jo puhetta täällä: http://www.japan-partner.com/car-auc...ml#mainContent
Tänään menee kiinni ja voisi halvalla lähteä, merkitty R-asteikolla mutta ei selvinnyt miksi. Kone näyttää käyvän. Mistä tuosta selviää mikä vika siinä on?
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostNäillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostEn nyt oikein ymmärtänyt miltä kantilta 2900e jaettuna neljään osaan on miltään kantilta kallis rahti. Tietty tee-se-itsemies hakee sen itse uimalla.
Vieläkö jonkun kontissa on tilaa vai joko menitte kaikki täyttämään?
BeamR: et uskalla laittaa JDM-autoa kaveriks, ethän TME:llä sitten pöllyttämään Westendin rantoja talvella.ex bmw 540ia e34 1993
ex bmw e32 735i
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View Post
BeamR: et uskalla laittaa JDM-autoa kaveriks, ethän TME:llä sitten pöllyttämään Westendin rantoja talvella.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostEn tiedä JPC:n systeemistä, mutta muissa on ollut toki myös huutokauppojen tiedoissa merkittynä mahdolliset lisäkulut, eli esimerkkinä hokkaidosta ostaessa voi saada max.30.000jpy siirtokulut maksettavakseen, mutta sen nyt näkee siinä ennen kuin on mitään huutamassa niin osaa sitten kompensoida tarjouksessa.
Nyrkkisääntö konttiin kuitenkin tuo 100+40
koska nyt näyttää että ovat parempia kuin jpcex bmw 540ia e34 1993
ex bmw e32 735i
Comment
-
-
Originally posted by 599gtb View Postnyt esimerkkejä kehiin että mitä olet käyttänyt?:think
koska nyt näyttää että ovat parempia kuin jpc
Showatrade, SBT-japan, Powervehicles ja neljäs on lopettanut toimintansa.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostEi se nyt näinkään välttämättä ole, jokainen valitsee itselleen sopivat. Toiset on enemmän kermakakku-miehiä ja toisille sopii simppelimpi. En lähde listaamaan pienempiä toimijoita, koska kukaan niistä ei erottunut edukseen, lähinnä tulos oli niiden osalta ei jatkoon.
Showatrade, SBT-japan, Powervehicles ja neljäs on lopettanut toimintansa.ex bmw 540ia e34 1993
ex bmw e32 735i
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostEn tiedä JPC:n systeemistä, mutta muissa on ollut toki myös huutokauppojen tiedoissa merkittynä mahdolliset lisäkulut, eli esimerkkinä hokkaidosta ostaessa voi saada max.30.000jpy siirtokulut maksettavakseen, mutta sen nyt näkee siinä ennen kuin on mitään huutamassa niin osaa sitten kompensoida tarjouksessa.
Nyrkkisääntö konttiin kuitenkin tuo 100+40
en tiedä heidän konttihommista sitten sen enempää. Sen tiedän että roro-lastauspaikkoja heillä on useampia pitkin japania, joten siksi varmasti voivat laskea sen japanin sisäisen siirron siihen sataan kiloon aina kiinteästi huutokaupasta riippumatta.
kysymysmerkki on se, että jos heillä on esim vain yksi konttisatamapaikka, niin rahtikulu japanin ääristä voi olla useampi 10kJPY, jolloin hommasta tulee taloudellisesti haastavaa. Kannattaa kysyä tästä asiasta heiltä suoraan.
huomionarvoista on, että joillakin välittäjillä japanin sisäinen rahti EI kuulu tuohon feehen, jolloin tulee taas äkkiä esim 30kJPY lisää FOB-hintaan. Eli sen minkä säästää kontin lastauksessa voi menettää muissa ehdoissa.
jos hankkii yhtä autoa, niin tuo roro on tos näk kuitenkin fiksuin vaihtoehto. Jos ostaa monta autoa pakattavaksi konttiin, niin voi hyvin olla niin että joku toinen välittäjä on parempi valinta.
kuten aikaisemmin kirjoitin, niin vertailkaa niitä välittäjiä ja valitkaa ITSELLENNE parhaiten sopiva välittäjä.
minä vertailin, ja MINULLE paras vaihtoehto oli JPC. Enkä kyllä ainakaan vielä ole katunut, niin helppoa on Victorian kanssa toiminta ollutF46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Comment