Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista V (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by BeamR View PostAunakin suoraan veholta. Niillä on webbisaitilla jopa ohjeet tilaamiseen.Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment
-
-
voi jessus christ, minkä näköinen Mersu . Mitäköhän tuosta joutuu maksamaan? Mitkä tehot tuollaisessa 6.0:ssa on? Vakiohan on 560 SEC.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View Postvoi jessus christ, minkä näköinen Mersu . Mitäköhän tuosta joutuu maksamaan? Mitkä tehot tuollaisessa 6.0:ssa on? Vakiohan on 560 SEC.
Siitä huolimatta priimoista tuollaisista vähä venttiili malleista huudetaan 70-80k euroa, ihan hyvin siis hintaa ja jos moisen saisi 20-40k väliin voisi ajatella ostoksen olevan järkevä.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Oodi View PostMiksi minulla on tunne että sl60 amg on m119 joka on siis 32 venttiilinen? Voin olla väärässäkin.
Se miksi epäilen olevan M117 tuon M119 sijaan, on peräisin vain siitä että ennen vuotta 1994 (tuo -94 mielestäni raja w124 E60 malliin) valmistettuna noita 5.6l koneita on huomattavasti enemmän tullut vastaan 6.0l tilavuudella kuin M119 konetta 5.0l tilavuudesta 6.0l kasvatettuna. Joo, olisi tuo M117 täysin väärä moottori R129 koriin, mutta AMG japani välillä yllättää.
Sovitaan että se on sittenkin moniventtiilinen M119... en tiedä edes miksi tähän päätelmään lopulta tulin.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View Post
Originally posted by Zoui View Post
Comment
-
Comment