Originally posted by jaegarmaisteri
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pysäyttikö poliisi? Saitko sakot? II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by mikae34 View PostTai sitten toisilla on vain korkea moraali oikean ja väärän suhteen.'00 Audi TT 1.8T Quattro//'92 Lexus LS400//'89 205 Green//'96 Ford Bronco Eddie Bauer//'99 Xsara VTS "Endurance Saloon" Project
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostSe tarkoittaa juuri sitä, että jos Turun motarilla on pimeän ajan rajoitusten aikaan keskellä päivää tuulen takia 80km/h rajoitus ja mittarin neula heilahtaa 81km/h niin soitetaan poliisille ja kerrotaan mitä on tullut tehtyä ja otetaan suoraselkäisesti seuraamukset vastaan.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by mikkod View PostEilen ajoin turun motaria 130km/h taulussa, ja vittu olin jäädä jalkoihin...Ja hiljensin niihin työmaakohtiin, vaikka kello olikin jo yli 22...taisin olla ainoa joka näin teki. Aivan reikä päässä vedettiin.
Jos nyt miliisit haluaa maksimoida sakkotuotot, niin noille silloille kamera-autot ja takaan että välähdysfrekvensseihin saadaan uudet ennätykset ja kortteja lähtee niin että niistä saa täyden pokeripakan.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Ei niitä kortteja haluta ihmisiltä pois, kun silloin se sakkojen maksimaalinen tuotto jää pois. Unohtamatta, että silloinhan kansalaiset saattaa alkaa kyseenalaistamaan systeemiä. Jopa ne joilla on taipumusta tuohon moraaliseen ylemmyydentuntoon.F13 640i - 12 - 375hp/500Nm
--------------------------------------------
ex. E63 635d -09 - 372hp/680Nm
ex. F30 330da -12 - 331hp/618Nm
ex. E46 320Cia -99 - ~150hp
ex. E90 335dA -08 - 346hp/633Nm
ex. vRS -11 - 270hp/428N
ex. S60 -01 - ~170hp/xxxN :think
ex. VW Jetta :think
ex. Opel Ascona :think
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostNyt ollaan sellaisen matemaattisen yhtälön kanssa tekemisissä että.
Itse ajan 100km suuntaansa töihin eli 4000km pelkkiä työmatkoja/kk, ja on aivan sama ajanko ”reikä päässä” vai vakionopeussäätimellä rajoituksien mukaan. Kyllä ne onnettomuudet on pitkälti itsestä ja ajotavastaan kiinni eikä muista, sanoisin 99-1 eikä siihen vaikuta minuutti tai kaksi ”voittoa”. Minulla menee työmatkaan 1.09h nopeusrajoituksilla ja 1.05h jatkuvilla ohituksilla ja ylinopeuksilla...kokeiltu on ja moneen kertaan. Jotenkin tuntuu järkevämmälle lähteä 4min aikaisemmin kuin jatkuvasti ohittaa ja olla muka neljä minuuttia poissa liikenteestä turvassa...eli höpöhöpöä..
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostNiin, kolmessa ensimmäisessä AW voi oikeastaan vahingoittaa vain itseään...
Omaan järjenkäyttöön ei sovi että uhriton rikos voi ylipäätään olla rikos. Joten se ei ole. Varsinkin kun arvokkainta ja saman arvoista ihan kaikille on oma elinaika, oli sitten varaton tai maailman rikkain ihminen. Ja se että tahallaan noita rajoituksia pienennetään ja syynätään kokoajan enemmän ryöstää ihmisiltä sitä kaikkein arvokkainta eli elinaikaa. Pakotetaan matelemaan vehkeillä joilla voi turvallisesti ajaa tuplat, triplat rajoituksiin nähden.
Siksi toivonkin että BMW525Xda maksaa mulle 40€ käteen rikosuhrina olemisesta seuraavan kerran kun poliisi turhaan pysäyttää.
Toiset samanmoiset summat voisi saada siitä että olet nyt jankannut sata postia identtistä ideologiaa mikä ei ole missään totuudeksi todettu vaan ihan sun omia ajatuksia mitkä on yhtä arvottomia ku nekin joita täällä arvostelet. Ei kukaan jaksa lukea samaa postia sataa kertaa peräkkäin.
Asun muuten myös Espoossa. Voidaan käydä kokeilemassa ajaa tuota lähestulkoon luotisuoraa täydellisellä näkyvyydellä varustettua länsiväylää sillä 20kmh ylinopeudella. Sopii erinomaisesti koska rajoitushan oli ennen 100kmh siinä ja nykyään ilman mitään perustelua 80kmh. Sinusta siitä tuli juuri vaarallinen, minusta ei, varsinkin kun aikoinaan tuli ajettua kyseistä tieosuutta lähes joka yö kolminkertaista nopeutta... Ei hätää nämäkin uhrittomat rikokset vanhenivat jo yli 10v sitten, mutta kannattaa varuiksi mennä kuitenkin sinne teidän toimistotalon ylimmän kerroksen lepohuoneeseen, laittaa vinkkari punaiselle ja puhallella hetken aikaa. Väsyneenä tai ärtyneenä ajo on nimittäin oikeasti vaarallista.Last edited by Remotion; 19-06-2018, 14:29.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostNyt ollaan sellaisen matemaattisen yhtälön kanssa tekemisissä että.
Itse ajan 100km suuntaansa töihin eli 4000km pelkkiä työmatkoja/kk, ja on aivan sama ajanko ”reikä päässä” vai vakionopeussäätimellä rajoituksien mukaan. Kyllä ne onnettomuudet on pitkälti itsestä ja ajotavastaan kiinni eikä muista, sanoisin 99-1 eikä siihen vaikuta minuutti tai kaksi ”voittoa”. Minulla menee työmatkaan 1.09h nopeusrajoituksilla ja 1.05h jatkuvilla ohituksilla ja ylinopeuksilla...kokeiltu on ja moneen kertaan. Jotenkin tuntuu järkevämmälle lähteä 4min aikaisemmin kuin jatkuvasti ohittaa ja olla muka neljä minuuttia poissa liikenteestä turvassa...eli höpöhöpöä.
Comment
-
-
Originally posted by mikkod View PostEilen ajoin turun motaria 130km/h taulussa, ja vittu olin jäädä jalkoihin...Ja hiljensin niihin työmaakohtiin, vaikka kello olikin jo yli 22...taisin olla ainoa joka näin teki. Aivan reikä päässä vedettiin.
Ei tainnut varmaan olla klo 22 aikaan silta työmaalla hirveästi työntekijöitä, olisiko moni käyttänyt maalaisjärkeä ja sen takia sitten ajanut kovempaa. .:think
Comment
-
-
Originally posted by mikkod View PostEilen ajoin turun motaria 130km/h taulussa, ja vittu olin jäädä jalkoihin...Ja hiljensin niihin työmaakohtiin, vaikka kello olikin jo yli 22...taisin olla ainoa joka näin teki. Aivan reikä päässä vedettiin.ex:TitanSilber E60 530xda M-Sport
ex:TitanSilber E91 330da
-Karkkila Connection-
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostNyt ollaan sellaisen matemaattisen yhtälön kanssa tekemisissä että.
Itse ajan 100km suuntaansa töihin eli 4000km pelkkiä työmatkoja/kk, ja on aivan sama ajanko ”reikä päässä” vai vakionopeussäätimellä rajoituksien mukaan. Kyllä ne onnettomuudet on pitkälti itsestä ja ajotavastaan kiinni eikä muista, sanoisin 99-1 eikä siihen vaikuta minuutti tai kaksi ”voittoa”. Minulla menee työmatkaan 1.09h nopeusrajoituksilla ja 1.05h jatkuvilla ohituksilla ja ylinopeuksilla...kokeiltu on ja moneen kertaan. Jotenkin tuntuu järkevämmälle lähteä 4min aikaisemmin kuin jatkuvasti ohittaa ja olla muka neljä minuuttia poissa liikenteestä turvassa...eli höpöhöpöä.
Joskus, jos on pidempään kestävä pidempi työmatka niin sama auto saattaa päivä toisensa jälkeen toimia samalla tavalla. Minä sanoisin näissä tapauksissa, että kyseessä on asennevamma. Kovin usein näillä hepuilla on allaan kolmikirjaiminen auto...Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostTämä on niin totta. Monesti näkee sitä, että ajelet pakulla sen +3km/h yli rajoituksen ja joku ohittaa sinut alkumatkasta, niin sama sälli on perille päästyä sinua 300m edellä letkassa tai liikennevaloissa. Ei ohittelulla mitään säästä. Tai säästää, jos ajaa 2 x sallittu nopeus koko ajan ja on toivon mukaan vielä ehjänä perillä. Huvittavaa on kun tämä ohittaja on letkassa hetken päästä ja siellä koko ajan "kärkkyy" hermot lopussa seuraavaa ohituspaikka ja tekee puolivaarallisia nippa nappa ohituksia sitten kiilaillen muiden väliin.
Joskus, jos on pidempään kestävä pidempi työmatka niin sama auto saattaa päivä toisensa jälkeen toimia samalla tavalla. Minä sanoisin näissä tapauksissa, että kyseessä on asennevamma. Kovin usein näillä hepuilla on allaan kolmikirjaiminen auto...
20 kilsaa tunnissa on 20 kilsaa tunnissa. Kahdessa tunnissa se tekee, öö, 40 kilsaa.
Sanotaanko näin: Ylinopeudella säästää vähintään puoli tuntia / reissu, eli 15 min suuntaansa. 2000 kertaa puoli tuntia on tuhat tuntia.
Olen mitättömällä ylinopeudella siis säästänyt elämässäni 125 työpäivää auton istuinta. Aion jatkaa samalla mallilla. Yhtään ylinopeussakkoa en ole motarilla saanut, mutta mielelläni jo noilla tunneilla maksankin yhden tai kaksi...Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Sen ku voisi ennustaa että matkallaan paskahousuletkan kohtaa. Monesti kun sen pakun perässä kohtaa asuntoauton tai kahen auton letkan , joka menee alinopeutta, ei se paku niistä ohi lähe ja siinä onki useampi ohitettava. Saatikka risteyksessä tarvii sen +600m välin että uskaltaa liikenteeseen liittyä ja taas ollaan jonon perällä, hermo pinnassa. Tosin homekopin kansa itekki tuota harrastin että päätiellä saa kiireisemmät mennä, van koukkasin linkkupysäkille samantein ku käännyin ja päästin takana olijat ohi.Sotkamo Connection
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostTämä logiikka pätee vain pikkuteihin. Itse kun on muutama tuhat kertaa käynyt Turun seudulta Tsadissa, niin motarilla niitä minuutteja saa joka päivä kunnolla takaisin, mitä kovempaa ajaa.
20 kilsaa tunnissa on 20 kilsaa tunnissa. Kahdessa tunnissa se tekee, öö, 40 kilsaa.
Sanotaanko näin: Ylinopeudella säästää vähintään puoli tuntia / reissu, eli 15 min suuntaansa. 2000 kertaa puoli tuntia on tuhat tuntia.
Olen mitättömällä ylinopeudella siis säästänyt elämässäni 125 työpäivää auton istuinta. Aion jatkaa samalla mallilla. Yhtään ylinopeussakkoa en ole motarilla saanut, mutta mielelläni jo noilla tunneilla maksankin yhden tai kaksi...
Juuri tuolla välillä tosiaan on merkitystä ajallisesti, ajatko 120 vai 135 oikeaa nopeutta ja vielä kohtuu helppoa motarilla toteuttaa. Enkä usko, että tuolla välillä pikkuylinopeuksia juuri kyttäävät, kerran olen yhden tunnelin jälkeen 100 rajoituksella nähnyt mp-poliisin keskikaistalla (tutkailemassa). Olisipa hienoa jos muuttuvat rajoitustaulut toimisivat ylöspäinkin hyvällä kelillä, kuten toimivat alaspäin huonolla kelillä. Vaihteluväli voisi olla ainakin Turku-Tarvontie välillä 100-150 kmt hyvinkin, riippuen olosuhteista ja liikennemäärästä ym.G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Lakia voin liikenteessä noudattaa jotta liikenne sujuu joustavasti mutta miksi joku yksityinen autoilija kokee olevansa pätevä päättämään miten minä aikani liikenteessä käytän, vtn kyyrät. Nopeus rajoituksiin alaraja ja siihen sakko rangaistus. Samoin jos risteykseen jää nukkumaan, sakko päätyyn vaan. Rahat pois kotipoliiseilta
En minä ainakaan liikkenteessä ole sen takia että haluaisin siellä aikaani viettääsigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
Comment