Originally posted by inno.o
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin myymisen sietämätön vaikeus V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by AEP View Postwww.nettiauto.com/8572051
Käyttöauto pitäisi myydä, oli jo aikaisemmin toinen ilmoitus ja nyt tämä uusi. Yhteydenottoja tekstiviesti tinkimisiä ja typeriä vaihtotarjouksia lukuunottamatta ei juurikaan ole tullut. Mikä ihme tuossa tökkii? Auto kuvien mukaisessa perus siistissä kunnossa ja väitän että ensimmäinen kuka autoa viitsii saapumaan katsoa ottaa sen mukaansa, hinta kuitenkin varmaan saadaan kohdalleen.
Hinta on yli 3k€. Jos kovin suurta tinkivaraa pitää hintapyynnössä, on se potentiaalisesti karkottava tekijä. Ei hinnasta tarvitse antaa alennusta perusteetta mutta sen asetus lähtökohtaisesti markkinatasolle ei ainakaan haittaa kaupantekoa.
Varustelista on hyvä lisätä, koska tosiostaja käy sen aina hakemassa joka tapauksessa, esim. bmwvin.com näytti äsken toimivan.
Renkaiden kunto? Tämä siis myös siksi, että jos joutuu laittamaan heti 10% ostoksen hinnasta rengaskertaan, niin se on tylsää jos joutuu toteamaan vasta paikan päällä
Jne. Onnea myyntiin.BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by Petteri75 View PostAjomäärä on yli 300tkm, vaikka autoa olisi pidetty sen koko tähänastinen käyttöikä erinomaisesti, on se kuitenkin jo ns. sisäänajettu. Tämä luonnollisesti on huomioitui niillä ostajaehdokkailla, jotka eivät rajaa hakuvaihtoehdoista yli 300tkm ajettuja pois.
Hinta on yli 3k€. Jos kovin suurta tinkivaraa pitää hintapyynnössä, on se potentiaalisesti karkottava tekijä. Ei hinnasta tarvitse antaa alennusta perusteetta mutta sen asetus lähtökohtaisesti markkinatasolle ei ainakaan haittaa kaupantekoa.
Varustelista on hyvä lisätä, koska tosiostaja käy sen aina hakemassa joka tapauksessa, esim. bmwvin.com näytti äsken toimivan.
Renkaiden kunto? Tämä siis myös siksi, että jos joutuu laittamaan heti 10% ostoksen hinnasta rengaskertaan, niin se on tylsää jos joutuu toteamaan vasta paikan päällä
Jne. Onnea myyntiin.
Toisaalta tuolta 157 kpl joukosta kannattaa rajata hintaa miettiessä ehkä kilsojenkin osalta ns. helmet pois kun hinnoittelee omaa, samalla tavalla kuin ekan sivun autot.
Ja tämä koskee nyt ehkä enemmän minua autonostajan, mutta kun tuota käyttöauton vaihtoa itse mietin, niin jotenkin vain tuli rajattua kaikki 525:stä alaspäin pois nettiautossa.E39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
-
Originally posted by Hastra View Post6vko on sopimusaika ja myyjä mainosti, että hinnoittelun tavoitteena on 2 vkon myyntiaika. Auto jää asiakkaan käyttöön, mutta jos menee kaupaksi niin pitää välittömästi toimittaa liikkeeseen.
Kun auto menee myyntiin, se käytetään kuntotarkastuksessa ja kuvattavana.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostNyt alat saada käsitystä siitä millaisella vastaavia autoja löytyy.
Jos poistan hausta vaihteiston, löytyy yksi manuaali halvemmalla.
Tietysti jos M-sporttia ei huomioi niin autoja löytyy, mutta ei ne kyllä ole tuon AEP:n yksilön kanssa silloin vertailukelpoisia.
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostTältä pohjalta oma arvaukseni on, että jos haluat auton kohtuullisessa ajassa kaupaksi, niin laita hintapyynnöksi 1800-2200€.L322 4.4TDV8 -11 SUV Barolo Black
E86 3.0si -06 Coupe Silbergrau
E39 B10 -02 Touring Titansilber
E39 D10 -01 Touring Oxfordgrün II
E46 318i -98 Sedan Farngrün
E30 320i -89 Cabrio Diamantschwarz
E30 318is -88 2D Sedan Alpinweiss II
Comment
-
-
Originally posted by AEP View PostKiinnostaa kyllä tosiaan tietää, että onko vastaavia kukaan ikinä myynyt tuohon rahaan? Uskoisin että ei. Niinkuin icecold edellä mainitsi, niin en minäkään yhtäkään vastaavaa halvemmalla löytänyt. Toki jos jätetään varusteet ja auto muutenkin huomioimatta, eikä katsota muutakuin korimalli ja mallimerkintä niin onhan noita. :think
Itse arvostan M-sporttia sekä ostaessa että myydessä, kyllä se hinnassa näkyy halusi tai ei ellei ole kyse aivan paalikuntoisesta romustaNäillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Originally posted by Jube View PostItse olen huomannut että täällä on osa porukasta sitä mieltä että ostaessa pitää saada halvimman perusmallin hinnalla ja M-sportilla ei ole mitään merkitystä hinnan suhteen mutta sitten kun itse ollaan myyjän roolissa niin mainitaan kyllä varmasti moneen kertaan että on aito M-sport, älä vertaa perus pappamalleihin
Itse arvostan M-sporttia sekä ostaessa että myydessä, kyllä se hinnassa näkyy halusi tai ei ellei ole kyse aivan paalikuntoisesta romustaLast edited by AEP; 28-01-2017, 12:08.L322 4.4TDV8 -11 SUV Barolo Black
E86 3.0si -06 Coupe Silbergrau
E39 B10 -02 Touring Titansilber
E39 D10 -01 Touring Oxfordgrün II
E46 318i -98 Sedan Farngrün
E30 320i -89 Cabrio Diamantschwarz
E30 318is -88 2D Sedan Alpinweiss II
Comment
-
-
Originally posted by Jube View PostItse olen huomannut että täällä on osa porukasta sitä mieltä että ostaessa pitää saada halvimman perusmallin hinnalla ja M-sportilla ei ole mitään merkitystä hinnan suhteen mutta sitten kun itse ollaan myyjän roolissa niin mainitaan kyllä varmasti moneen kertaan että on aito M-sport, älä vertaa perus pappamalleihin
Itse arvostan M-sporttia sekä ostaessa että myydessä, kyllä se hinnassa näkyy halusi tai ei ellei ole kyse aivan paalikuntoisesta romustaNäillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Itse arvostan M-sporttia sekä ostaessa että myydessä, kyllä se hinnassa näkyy halusi tai ei ellei ole kyse aivan paalikuntoisesta romusta
No siis täällähän jos erehdyt hinnoitteluvinkkejä/-mielipiteitä kysymään, niin pitää olla n. 30% halvempi kuin nettiauton halvin ja mielellään kontti täynnä kultaharkkoja kaupantekijäisiksi. Tästä on puhuttu monesti aiemminkin
Comment
-
-
Kyllä tuossa alkaa oleen autoa tuohon rahaan. M-Sport -paketilla ei tosiaan löydy montaa sivullista halvempia. Ilmeisesti kesärenkaat ja -vanteet joutuu kuitenkin hommaamaan, joka tietty painaa taas hinnan todellisuudessa yli kolmosen. Kyllä tuo hinta silti ihan hehtaarilla on. Maltti on valttia.
Comment
-
-
Originally posted by AEP View Postwww.nettiauto.com/8572051
Käyttöauto pitäisi myydä, oli jo aikaisemmin toinen ilmoitus ja nyt tämä uusi. Yhteydenottoja tekstiviesti tinkimisiä ja typeriä vaihtotarjouksia lukuunottamatta ei juurikaan ole tullut. Mikä ihme tuossa tökkii? Auto kuvien mukaisessa perus siistissä kunnossa ja väitän että ensimmäinen kuka autoa viitsii saapumaan katsoa ottaa sen mukaansa, hinta kuitenkin varmaan saadaan kohdalleen.
E: ja kiinavalot
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment
-
-
Juu, kyllähän tällä foorumilla on näitä M-sportin arvostajia ihan jonoksi asti, tämä on nähty. Hopi-hopi, menkääs nyt sitten näyttämään arvostuksenne käytännössä ja ostakaa kaverilta auto, kun harvinaista herkkua on tarjolla.
Ei käy kiistäminen, hienohan M-sport on, mutta että melkein tuplahinta vastaavaan ei-M-sportiin ... :thinkNyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostNo siis täällähän jos erehdyt hinnoitteluvinkkejä/-mielipiteitä kysymään, niin pitää olla n. 30% halvempi kuin nettiauton halvin ja mielellään kontti täynnä kultaharkkoja kaupantekijäisiksi. Tästä on puhuttu monesti aiemminkin
Tämä ei välttämättä koske AEP:in autoa vaan noin yleisesti todettuna
Comment
-
Comment