No mikä se vaihtoehto sitten olisi vaikkapa 30tonnin hintaluokassa? Jos ehtona on, ettei ole diesel, niin aika rajusti ehdokkaiden määrä putoaa. Kovin on pieni valikoima esim. E60 autoja (käytännössä LCI 530i olisi ainoa sopiva) ja parempien yksilöiden hinnat ovat F10 mallien tasolla, jotka taas ovat kaikki dieseleitä. Se yksilö pitäisi kuitenkin olla "täys"varusteltu, jotta vaihto edes hiukan innostaisi.
Näyttääkin siltä, että ajan E39:n loppuun ja sitten ostan jonkun VW/Toyota/Kia/Opel tyylisen uuden ja huollatan sitä liikkeessä. On auton korjausinnostuskin täysin hiipunut enkä usko, että se siitä paranisi vaikka uudemman Bemarin ostaisin, lähinnä vaan ottaisi päähän jos sitä pitäisi vielä rassata ja korjailla tyyppivikoja. Tai korjauttaa niitä huollossa sikahinnalla.
E39:tä tuli onneksi ylihuollettua eikä siinä nyt ole ollut kuin pientä huoltoa ja sinkin reagointien korjausta...
Näyttääkin siltä, että ajan E39:n loppuun ja sitten ostan jonkun VW/Toyota/Kia/Opel tyylisen uuden ja huollatan sitä liikkeessä. On auton korjausinnostuskin täysin hiipunut enkä usko, että se siitä paranisi vaikka uudemman Bemarin ostaisin, lähinnä vaan ottaisi päähän jos sitä pitäisi vielä rassata ja korjailla tyyppivikoja. Tai korjauttaa niitä huollossa sikahinnalla.
E39:tä tuli onneksi ylihuollettua eikä siinä nyt ole ollut kuin pientä huoltoa ja sinkin reagointien korjausta...
Comment