Originally posted by TJJ
View Post
Elämää E39:n jälkeen?
Collapse
X
-
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
-
Originally posted by duuk View PostJos olet E39 pitkän polttimoa pitänyt kädessä ni varmasti tiedät että se H7 polttimo kiinnittyy siihen pohjaan johon johdot tulee kiinni ja se pohja kiinnittyy itse umpioon, samoin tässä tuo H7 led kiinnittyy tuohon holkkiin ja holkki kiinnittyy itse umpioon. Sitä en tässä kohtaa tiedä onko nuo decoderit turhat vai ei se jää nähtäväksi, luultavasti ovat, mutta eipä ne montaa egeä maksa vaikka tilaisikin samalla.
Nuo ovat 6000k värilämpötilalla. Onko käytännön sävyero vakio-xenoneihin miten suuri?
Comment
-
-
Itselläkin on kolme E39:iä ollut ja yksi E38. Olen taas tilanteessa että "kallis" auto pitäisi myydä ja ottaa vaikka talveksi, tai vaikka vuodeksikin E38 tai E39, mutta tänä vuonna tempaus ei taidakaan onnistua. Havahduin siihen että nettiautossa tarjonta aika heikkoa ja hyväkuntoisen räpeltämättömän, ruosteettoman ja suht pienillä huolloilla toimeentulevan version löytäminen näyttää olevan käytännössä mahdotonta. Ellei halua maksaa kymppitonnia.
Hienosta E39 tai E38 voisin vitosen olla valmis maksamaan kunnon koneella (2,5 tai yli), aiemmin 2-3-4 tonnin hintaluokassa on ollut tarjontaa vaikka kuinka, mutta jotain on tapahtunut kun ei tahdo olla mitään siistiä tarjolla järkihintaan. Onko muut huomanneet samaa?Erikoismies Tampereen Kauniaisista.
Comment
-
Originally posted by Taski View PostItselläkin on kolme E39:iä ollut ja yksi E38. Olen taas tilanteessa että "kallis" auto pitäisi myydä ja ottaa vaikka talveksi, tai vaikka vuodeksikin E38 tai E39, mutta tänä vuonna tempaus ei taidakaan onnistua. Havahduin siihen että nettiautossa tarjonta aika heikkoa ja hyväkuntoisen räpeltämättömän, ruosteettoman ja suht pienillä huolloilla toimeentulevan version löytäminen näyttää olevan käytännössä mahdotonta. Ellei halua maksaa kymppitonnia.
Hienosta E39 tai E38 voisin vitosen olla valmis maksamaan kunnon koneella (2,5 tai yli), aiemmin 2-3-4 tonnin hintaluokassa on ollut tarjontaa vaikka kuinka, mutta jotain on tapahtunut kun ei tahdo olla mitään siistiä tarjolla järkihintaan. Onko muut huomanneet samaa?
Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden:
https://m.mobile.de/fahrzeuge/detail...utm_medium=ios
BMW Baureihe 5 Lim. 530i
Erstzulassung: 02/2003
Kilometer: 24.500*km
Kraftstoffart: Benzin
Preis: 24*900*€
Comment
-
^^Japanista vähän ajettu?
Katsastin sigun e39 huomautuksitta pari viikkoa sitten, nyt menossa talviseisontaan, en luopuisi alta viiden tonnin.e39 M54B22 manual
Polestar2 LRDM -21
Ioniq5 AWD -22 (vaimon kiesi)
Comment
-
70tkm ajettu Japanista tuli maksamaan ”euromallistettuna” noin kympin joten sen alle kun saa vähänajetun niin edullisena pitäisin.
Kymppi on paljon noin vanhasta autosta mutta toisaalta en maksaisi kymppiä vastaavasta E60:sta. Elämä on valintoja.---
Comment
-
Originally posted by 205/65-15H View Post^^Japanista vähän ajettu?
Comment
-
-
Eipä noita oikeasti hyviä, ruosteettomia ja sanotaan vaikka alle 150tkm ajettuja varusteltuja/isoilla koneilla olevia kolmeysejä taida saada enää ulkomailta ainakaan paljoa alle kympillä kilpiin, mutta jos sellaista olisi täällä myymässä, niin moni pitäisi yli viittä tonnia järjettömänä. Sama homma faceliftinä e46 325/330i coupe ja e38 740i mitä on vähän tullut pyöriteltyä kolmeysin ohella harrasteeksi, eikä tarvitse olla edes M-Sport. Tollasen kun erehtyy ostamaan, niin pitäisi ainakin olla kohtuullisen varma, että siitä ei tarvitse päästä lähiaikoina eroon.“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
Itse siirryin käyttis puolella e61:seen, kävin auton läpi ja laitoin kuntoon ajatuksena pitää pari kolme vuotta.
Periaatteessa ihan kiva m57:lla ja manuaalina, emäntä sillä ajaa ja tykkää kovasti mutta itse vaihtaisin vaikka huomenna kopaltaan vastaavaan m-sport e39 530d manuaaliin :think
Jotenkin se hiljaisuus yhdistettynä ajo tuntumaan tuntuu vaan aina yhtä hyvältä, vaikea olisi kuvitella että taloudessa ei olisi yhtään e39:äLast edited by Jube; 12-11-2018, 19:52.Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
Originally posted by 205/65-15H View Post^^Japanista vähän ajettu?
Katsastin sigun e39 huomautuksitta pari viikkoa sitten, nyt menossa talviseisontaan, en luopuisi alta viiden tonnin....
Comment
-
Originally posted by Jube View PostItse siirryin käyttis puolella e61:seen, kävin auton läpi ja laitoin kuntoon ajatuksena pitää pari kolme vuotta.
Periaatteessa ihan kiva m57:lla ja manuaalina, emäntä sillä ajaa ja tykkää kovasti mutta itse vaihtaisin vaikka huomenna kopaltaan vastaavaan m-sport e39 530d manuaaliin :think
Jotenkin se hiljaisuus yhdistettynä ajo tuntumaan tuntuu vaan koliysissä aina yhtä hyvältä!
Itse asiassa muistan sen e39-rokotuksen. Vuonna -02 ajaessani pirssiä stadissa opiskelujen ohella sain silloiselta isännältä kunnian korkata pakasta repäisty 525d. Se ajovuoro on jäänyt mieleen -muistan tajunneeni jokaista solua myöten kuinka helvetin hyvä auto se oli. Ihan toista luokkaa kaikkiin mersuihin jne. verrattuna. Enkä ollut ainoa pirssikuski, vaan kaikki jotka sillä ajoi, kehui maasta taivaisiin....
Comment
Comment