3. laitoin saman bidin uudelleen, näytti tallentuvan, taisi vielä lukea "unapproved"
3. kaupan sulkeutumisen jälkeen tuo minun bid näytti menneen perille. lukee 2,322,000 (end)
4. Parin tunnin päästä tuli tuo final hinta ja SOLD.
Mulle kävi suunnillen samoin. Voitin edellisen kierroksen mutta hinta ei riittänyt myyjälle. Kukaan ei tarttunut negoon, mietittiin pieni korotus oletuksella minkä verran myyjä tiputtaa hintaa ja toivotaan että kukaan ei kiilaa väliin.
Tarjouksen sisäänlaitto meni vajaan tunnin päähän määräajasta ja antaa unapprovedia. Vielä vartti ennen huutoa unapproved tilassa, v*****aa ja menen nukkumaan. Herään aikaseen, näyttää soldia mutta ei hintaa. Kiroan ettei tullut laitettua edellisen negon verran. Vilkaisen uudet tarjonnat vasta illalla, silloin huomaan että oma saldo miinuksella ja auto ilmestynyt purchase sivulle won merkinnällä.
Edellisillä kerroilla ei ollut läheskään noin kauaa unapproved tilassa ja mietin tuossa kohtaa etteikö huuto riitä vai mikä on vikana. En sitten mennyt uudestaan koittamaan ettei sotke tuota lähtenyttä bidiä. Huutokauppa oli mennyt negon kautta ja ilmeisesti voittanut huutoni oli negon alle, mutta bidini oli negon rajoissa ja auto tuli. Onnittelumaili tuli vasta seuraavana aamuna Edellisestä voitosta ei muuten tullut mitään mailia.
ps. Negosta meni sitten 10k jpy maksu, mikä oli mulle uutta tietoa.
Moi taas
Niikuin ruukaan sanoo, ei ole tyhmiä kysymyksiä on vain tyhmiä ihmisiä
Eli ensimmäinen kysymys
Ei kai m-sports suspension tee autosta m-sporttia? vai miten tuo m-sports luokitus menee?
S704A M Sports suspension
S710A M sports steering wheel, multifunction
ja toinen kysymys tuosta ratista
Miksi Japanin pojat ottaa nuo multif. pois rateista?
Tämän huomannut tosi usein...
Voiko nuo rattinapit palauttaa joteski helpohkosti?
Niin tietty... siis noi m varusteet on vaan fiilistelyä ja auton mallinimikkeeseen tulee Z3M vasta kun kaikki nuo löytyy...
Siis vakionop. säädin poistettu vai?
Z3M siitä tulee vasta kun siinä on S-moottori eli on ihan ämmä.
Zetoissa ei m-sporttia tietääkseni edes ole.
Zetoissa ei myöskään ole monitoimirattia olemassakaan.
Z3M siitä tulee vasta kun siinä on S-moottori eli on ihan ämmä.
Zetoissa ei m-sporttia tietääkseni edes ole.
Zetoissa ei myöskään ole monitoimirattia olemassakaan.
Ihmetellään miksi "japanissa ei nyt ole tätä rattia" ja haetaan sellaista mitä ei edes ole... ah niin tuttua.
"Mä haluaisin tilata MKIV supran, pitää olla turbo, manuaali ja targa, originaali, ei mikään rävellys"
Comment