C3 avo. Kelpaisi.

BMW Japanista XV (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by BeamR View PostNiinpä olikii
Tohon halpaan menee kyllä varmaan moni. Kiva ylläri kun maksaa eka autosta jonkun pari kolme miljoonaa
Comment
-
-
Nyt tuli Japan Import Volvosta autoveropäätös, tuli reilussa kuukaudessa.
Onko porukka valitellut päätöksistä järkeään vai vain silloin kun autoveropäätöksen perusteet on omasta mielestä kohtuuttomat? Onhan tämä omankin pirssin vero jäätävä sinänsä auton ikään nähden. Käytännössä autovero on kuitenkin n.300 eeroa enemmän mitä oma arvio, eli ei kaikana siitä mitä odotinkin. Oman auton autoveron laskemisen perusteena käytettiin kahta chättiauton ja yhtä netwheelsin myynnissä olevaa autoa.
Kilometrejähän tuossa painotetaan aika paljon, olisiko perusteltua valittaa tuomiosta koska "vähäisten" kilometrien sijaan käyttötunteja on huomattavasti enemmän suhteessa kilometreihin näissä japanin tuonneissa yleisesti?
Eli kannattaako valittaa joka tapauksessa päätöksestä vai tyytyä nykyiseen päätökseen ja maksaa pois? Valittaahan voi ilmeisesti myös verojen maksun jälkeenkin?
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostAsiallinen Audi 80. 54tkm. Alla BBS sun muuta pikkutuunausta.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostOnko tuo quatro? Mul oli tommonen vetovammanen 80 rapea ja ai että se oli makea auto ajella. Miljoona kertaa enemmän fiilistä mitä uudemmissa olympia wolkkareissa. Quatrona jos löytäisin tommosen, niin heti ottasin. (nelivedon puute oli siis ainut syy miksi möin)Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Originally posted by Cunttory View PostEi ole quattro, ihan tavan etuveto 1,8. Voi olla jopa kaasariversio+at, niin eipä kyllä millään tavalla haluttava itselle. Tuo rapea oli kyllä hyvä täsmennysVaan nelivetona tuommone pitäs saada, koska mulla ei oo kiinnostusta lähteä taisteleen trafin tuulimyllyjä vastaan, et etuvedon muuttas nelivedoksi.
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostNoo korin takia tommosen itse ostaisin, että asialla niin merkittystä olis. Se pierburggikin on toimiessaan ihan hyvä kapistus ja äkkiäkö sinne manuaalin swappaa. Ja mulla tuskin kauaa olis kone vakionaVaan nelivetona tuommone pitäs saada, koska mulla ei oo kiinnostusta lähteä taisteleen trafin tuulimyllyjä vastaan, et etuvedon muuttas nelivedoksi.
Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Originally posted by Cunttory View PostQuattrot on vielä eri mallisarjalla(typ81.vrt.85), niin haasteita konttorilla riittäis, mutta hieno korimalli tosiaan.
Comment
-
Comment