Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW Japanista XV (+ muita merkkejä)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mikkoman
    Bimmer Rookie
    • Dec 2012
    • 36
    • Tampere

    Originally posted by jari kihlman View Post
    Meinaan yrittää tuota Lancia HF delta integrale evo 2:sta ke-to lisenä yönä kyllä ihan tosissaan, minneköhän noussee?
    Päältä 28,000$ lähdöllä uskoisin että sinne 40,000$ tienoille ainakin noilla spekseillä..voi mennä ylikin helposti.
    About saman ikäinen valkoinen HF Evo 1993 46tkm ajettuna missä korissa pientä jälkee ympäärinsä, lähtö ollut joulukuussa 52,000$ ja myyty oli sitten jollain X summalla mitä ei ollut merkitty.
    Toki eihän noista tiedä ikinä millä myyjä on valmis luopumaan..

    Comment

    • Cunttory
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2004
      • 1772
      • Kuopio

      Eilen illalla Lanciat katsoin läpi, eipä taaskaan köyhille kaikki näy näköjään.


      Tuohon Suomi pohdintaan, vuonna 1991 16v HF Integrale oli ainoa versio maahantuojan listalla hintaan:

      285 800mk

      Evot alkaa näköjään vasta 1992-> kuten Eskon linkissä ilmenee.
      Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

      Comment

      • Timelord
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2010
        • 504
        • Loimaa

        Originally posted by Cunttory View Post
        Eilen illalla Lanciat katsoin läpi, eipä taaskaan köyhille kaikki näy näköjään.


        Tuohon Suomi pohdintaan, vuonna 1991 16v HF Integrale oli ainoa versio maahantuojan listalla hintaan:

        285 800mk

        Evot alkaa näköjään vasta 1992-> kuten Eskon linkissä ilmenee.

        Aatelkaas, samalla rahalla sai sillon e34 520 iivarin. Vai riittiköhän ~286tmk ees...
        Tosin, sai tuolla rahalla kivan omakotitalonkin silloin.:think

        JPC:n videoon:

        Suupielet hymyssä kun vaihteiston toiminta oli niin smoothia, konehuoneessa no smell, no oil, no dust. Tsekkashan se toinen gåbbe sentään konehuoneen sisäkaton roikkumisen.
        W201 2,5D
        W123 280ce
        E21 316
        ex-E60 530ia
        ex-E53 4,4i
        ex-E39 523i
        ex-E34 520ia
        ex-E21 318i

        Comment

        • Krister
          Bimmer Fanatic
          • Sep 2003
          • 227
          • PK-seutu

          Originally posted by BeamR View Post
          Sieltä 750kJPY taitaa hinnat alkaa. Veroja joku 5-8k€, riippuen kilsoista/vuosimallista. Pitäisi onnistua

          Jep.. 750-1.1k JPY löytynee jo ihan hyvin ja verotkin aikalailla oikein arvioitu.

          E55:stahan saa pikkubudjetilla n. (2000e) sen 600hv/900Nm tai hieman ylikin. Kone ja voimansiirtokin on lähes pomminvarma.

          Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.
          Last edited by Krister; 07-02-2018, 10:26.
          Supra MKIV 6spd lhd
          W212 E350CDI

          Ex: E39 530d

          Comment

          • Krister
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2003
            • 227
            • PK-seutu

            Originally posted by Esko View Post
            8V valmistus loppui -89 samoihin aikoihin kun siirryttiin 16V kanteen. 90-luvulla, saati missään EVO-mallissa ei todellakaan ole ollut 8V konetta. Että tosiaan enempää autosta tietämättä vaikka toinen puhuu EVO2:sta..


            Tuosta voi luntata seuraavalle kerralla erikoismalleja, niin ei tarvi vetää hatusta.

            Kihlmanille täydet 10 pistettä, jos saat haalittua tuon Lancian Suomeen!
            Jotenkin kyllä muistelen näitä Mobile.de:stä joskus katsoneeni että jotkut EVO:t olisivat olleet 8V koneella. Toki voin muistaa väärinkin.

            Sitten kun olisi lottovoitto plakkarissa niin ehdottomasti tulisi tuollainen Lancia omaankin talliin muiden rallilegendojen kanssa.

            EDIT:
            Tuossa ainakin yksi 8V EVO:
            Last edited by Krister; 07-02-2018, 12:22.
            Supra MKIV 6spd lhd
            W212 E350CDI

            Ex: E39 530d

            Comment

            • Freak
              BTCF Member
              • Apr 2003
              • 2561
              • .

              Anteeksi sekaantumiseni asiaan, mutta miksi mennä merta edemmäs? Siistit Evo2 ja 8V. Varsinkin tuo Evo 2 on kyllä hieno. Noin hyväkuntoisesta on kyllä helppo tehdä ralli- tai sprinttiauto, kun ei tartte alkaa ekana kemppiä kaivaan esiin.
              Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

              Vanha Uuden liiton mies...

              Comment

              • Zoui
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2003
                • 6350
                • Tampere

                Originally posted by Freak View Post
                Anteeksi sekaantumiseni asiaan, mutta miksi mennä merta edemmäs? Siistit Evo2 ja 8V. Varsinkin tuo Evo 2 on kyllä hieno. Noin hyväkuntoisesta on kyllä helppo tehdä ralli- tai sprinttiauto, kun ei tartte alkaa ekana kemppiä kaivaan esiin.
                Miksi mennä, no totta munassa mennään jos hinta on kilpailukykyinen. Eihän tuota yksilöä japanista kukaan nyt ole ostamassa hintaan mihin hyvänsä, vaan tarkoitus on kokeilla järkevällä rahalla ostamista.

                Nettiautosta bongailu on eri topikissa.
                Elämä on pihakivestä.

                Comment

                • Attekun
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2013
                  • 1407
                  • Saarijärvi

                  Originally posted by Freak View Post
                  Anteeksi sekaantumiseni asiaan, mutta miksi mennä merta edemmäs? Siistit Evo2 ja 8V. Varsinkin tuo Evo 2 on kyllä hieno. Noin hyväkuntoisesta on kyllä helppo tehdä ralli- tai sprinttiauto, kun ei tartte alkaa ekana kemppiä kaivaan esiin.
                  Sprinttiinhän tommonen kävis, ralleissa ei vissiin kuin harrasteeseen, koska A-ryhmäläisellä ei oikein muihin kisoihin pääse käsittääkseni. Tai näin itselleni sanottiin kun vastaavia suunnitelmia oli Lancian suhteen. Kihlman varmaan tietää paremmin.
                  Toyota Alphard MS
                  Peugeot e-2008
                  ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316

                  Comment

                  • jani
                    BTCF Member
                    • Jul 2002
                    • 5175
                    • Kuopio

                    Originally posted by Freak View Post
                    Anteeksi sekaantumiseni asiaan, mutta miksi mennä merta edemmäs? Siistit Evo2 ja 8V. Varsinkin tuo Evo 2 on kyllä hieno. Noin hyväkuntoisesta on kyllä helppo tehdä ralli- tai sprinttiauto, kun ei tartte alkaa ekana kemppiä kaivaan esiin.
                    Eihän kukaan tuollaista sprintiin tai äffään osta vaan talliin perukoille korkoa kasvamaan. Historic luokkaan tuo on liian uusi. J-ikäkausi taitaa olla 31.12.1990 tai vanhemmat autot.

                    Toki Japanista voi onnistuessaan saada tuollaisen eurooppaan 50keur jolloin voi pienen pikavoiton suorittaa myymällä auton eteenpäin esim. Englantiin tosi harrastajalle missä näiden hinnat on 50-150keur.
                    F33 435d Mineral-grau metallic
                    K40 K1200s sondermodell

                    Comment

                    • BeamR
                      BTCF Member
                      • Jul 2007
                      • 13363
                      • Espoon takametsät

                      Todella hienokuntoinen Alpina B12, 52tkm, 4,5/B, kattavalla huoltohistorialla. Upea.




                      F46 Gran Tourer -20
                      Boxster 2.5 -97

                      Comment

                      • BeamR
                        BTCF Member
                        • Jul 2007
                        • 13363
                        • Espoon takametsät

                        Häkellyttävää, että tällaisia vielä löytyy jostain: -76 520 34tkm ajettuna




                        F46 Gran Tourer -20
                        Boxster 2.5 -97

                        Comment

                        • BeamR
                          BTCF Member
                          • Jul 2007
                          • 13363
                          • Espoon takametsät

                          Oliko tää jo, en muista. Lähes virheetön 330i M-sport manuaali, facelift, 62tkm, 4.5/B.




                          F46 Gran Tourer -20
                          Boxster 2.5 -97

                          Comment

                          • bemmeri
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2006
                            • 4180

                            Nyt vaan jännätään paljonko yli megan menee tuo mauaali 330i.
                            EVERYTHING | WORKS

                            Comment

                            • BeamR
                              BTCF Member
                              • Jul 2007
                              • 13363
                              • Espoon takametsät

                              Käytännössä virheetön Z3M 44tkm ajettuna. Rahamiesten hommia.




                              F46 Gran Tourer -20
                              Boxster 2.5 -97

                              Comment

                              • BeamR
                                BTCF Member
                                • Jul 2007
                                • 13363
                                • Espoon takametsät

                                Jos huuto ei riitä tuohon manuaaliin, niin tästä lähes yhtä hieno automaatti-330.




                                F46 Gran Tourer -20
                                Boxster 2.5 -97

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎