Myöhäinen joululahja konttiin, siistikorinen 1502, autoon sopivat jenkkavehkeet myös.

BMW Japanista XV (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vähän urbaanilegendan maku noissa dildoissa ja tekovaaginoissa. Mulla ei oo ollu noissa mitään muuta autoon liittymätöntä kuin R230:ssa oli makasiinillinen ysäripoppia ja japsidiskoa. Juniori on niitä itse asiassa CD-mankallaan kuunnellutkin aina silloin tällöin. :POriginally posted by BeamR View PostIsot pojat kertoo että hävyttömimmillään käytettyjä tekop*lluja, mä en ole löytänyt kuin japanilaista kantria c-kasetilla
Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
Originally posted by BeamR View PostEhdottomasti kokeilemisen arvoinen 525 M-sport.
Tämä on jäänyt 295.000 hinnalla aikaisemmin myymättä
Comment
-
Mihinköhä hintaa tämmösen sais suomeen? :think ei tarvis ainakaa heti kemppiä näyttää.Originally posted by Zoui View PostMyöhäinen joululahja konttiin, siistikorinen 1502, autoon sopivat jenkkavehkeet myös.
G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
Se tässä huutokaupassa se hieno onkin, että jokainen voi kokeilla ihan sillä summalla mitä itse on valmis maksamaan, sen joko saa tai ei.Originally posted by janne30 View PostMihinköhä hintaa tämmösen sais suomeen? :think ei tarvis ainakaa heti kemppiä näyttää.
Joskus käy vielä munkki että saa aivan järjettömän halvalla.Elämä on pihakivestä.
Comment
Comment